Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Новини наших членів      



Підсумки роботи Action Data Group за 2007 рік

Закінчився 2006-й рік, і компанія Action Data Group LLC дякує своїм клієнтам та партнерам за результативне співробітництво. Досвід роботи нашої компанії на українському дослідницькому ринку дозволяє нам братись за виконання проектів в різноманітних галузях. А репутація якісного виконавця, яку ми отримали за довгі роки, дозволяє нам залучати до співробітництва нових та нових клієнтів, не забуваючи про старих.

Впродовж 2006-го року компанія виконала більш ніж 50 дослідницьких та 9 консалтингових проектів. З виконаних робіт хотілося б відзначити такі найцікавіші на наш погляд.

Назва проекту:
Споживацькі переваги до моторних мастил.
Клієнт:
Компанія-виробник моторних мастил.
Опис:
Метою даного проекту було з’ясувати знання та використання моторних мастил власниками легкового автотранспорту в Україні, для машин, що не старіші ніж 20 років. В ході дослідження було опитано 1000 власників авто з 25 міст України. Вибірка була базована на кількості особистого автопарку в дослідних містах.

Назва проекту:
Дослідження сектору ринку рибних виробів, асоційованих з ними продуктів харчування, а також ряду морожених продуктів харчування.
Клієнт:
Інтеррибфлот.
Опис:
Метою даного проекту було:
  • отримати інформацію про обсяг кожної з досліджуваних груп і кожного досліджуваного сегменту в натуральному та грошовому вираженні;
  • проаналізувати динаміку та тенденції розвитку сегментів ринку за останні 5 років;
  • визначити майбутні тенденції розвитку ринку;
  • визначити асортимент продуктів, що пропонуються на внутрішньому ринку України та виділити основні групи всередині кожного сегменту;
  • надати максимально доступну інформацію про виробників та імпортерів продукції, що досліджується, по сегментах;
  • оцінити рівень конкуренції для різних сегментів ринку;
  • оцінити канали розповсюдження (продажу) продукції;
  • оцінити степінь маркетингової активності в кожному сегменті.


Методологічні підходи для досягнення поставлених цілей, були такими:

  • Кабінетні дослідження: дослідження статистичної інформації про виробництво та зовнішню торгівлю продукції, що цікавить та медіа-аналіз.
  • Експертні опитування (глибинні інтерв’ю) проводились з представниками (керівниками, першими заступниками керівників) операторів ринку, що мають лідерство за кожним з досліджуваних сегментів. На даному етапі опитування проводилось серед 38 підприємств.
  • Напівструктуровані інтерв’ю: проводились з робітниками, які мають доступ до товару та, відповідно до інформації про товарні зміни, структуру продажу, закупівлі та ціноутворенню. Кількість підприємств, із співробітниками яких проводились напівструктуровані інтерв’ю: 38 підприємств.
  • Спостереження та «фейсинг» роздрібної торгівлі: проводились для визначення існуючих досліджуваних груп, сегментів та продуктів; визначення викладки брендів та сусідства; присутність / відсутність мерчандайзингових матеріалів та проведення BTL заходів або присутність акцій під час збору інформації. В даному етапі брало участь 105 роздрібних точок різноманітного формату.
  • Кількісні інтерв’ю: проводились з особами, що приймають рішення в роздрібній та гуртовій ротгівлі. Кількість підприємств, що брали участь в опитуванні на цьому етапі: 41 організація гуртової торгівлі та 282 роздрібні точки.
Назва проекту:
Дослідження ринку цегли та плитки.
Клієнт:
Одна з провідних компаній на рику виробництва цегли та плитки.
Опис:
Інформація, що була отримана в ході проведення маркетингового проекту:
  • об’єм ринку досліджуваних груп товарів в тонах та гривнях в 2004 та 2005 роках;
  • перелік виробників досліджуваних груп товарів в досліджуваній географії, включаючи об’єми виробництва та типи (групи) вироблених товарів;
  • споживачі досліджуваних груп товарів в досліджуваній географії з розподіленням за групами товарів та типами споживачів;
  • обсяги ввозу та вивозу досліджуваної продукції в досліджуваній географії;
  • рівень цін (гурт та роздріб) з розподіленням за сегментами та групами досліджуваного товару;
  • перелік виробників досліджуваних груп товарів в досліджуваній географії.
Географія досліджень:
  • АР Крим;
  • Запорізька область;
  • Миколаївська область;
  • Херсонська область;

Дослідження проводилось методом як кабінетного дослідження (аналіз виробництва, зовнішньоторгових операцій та дослідження друкованих та електронних вторинних джерел), так і методом проведення експертних інтерв’ю. В ході маркетингового дослідження було проведено 21 експертне інтерв’ю з провідними операторами ринку.

Назва проекту:
Український ринок гіпсокартону, вапна та будівельного гіпсу.
Клієнт:
ТОВ Варто
Опис:

В ході маркетингового дослідження було необхідно надати інформацію про:

  • Виробництво гіпсокартону, вапна та будівельного гіпсу в Україні за номенклатурою в 2004-2005 р.;
  • Український експорт-імпорт гіпсокартону, вапна та будівельного гіпсу за номенклатурою в 2004-2005 р.;
  • Конкурентне середовище;
  • Ємність та об’єм українського ринку гіпсокартону, вапна та будівельного гіпсу в Україні за номенклатурою в 2004-2005 р.р., включаючи динаміку продажу, сегментацію продажу, регіональну сегментацію продажу, ідентифікацію найбільших сегментів споживачів:
  • Перспективи розвитку ринку гіпсокартону на період до 2010р., включаючи: прогноз розвитку галузей споживання; прогноз розвитку ринку та очікувані цінові тенденції.

В результаті дослідження передбачалось дати рекомендації зі стратегії розвитку ринку збуту гіпсокартону, вапна та будівельного гіпсу в Україні, включаючи: визначення потенційної риночної ніші на період до 2010 р. в Україні та основні вимоги з конкурентоспроможності на українському ринкові, в тому числі необхідність розширення асортименту.

Під час виконання дослідження були використані такі методологічні підходи:

  • Кабінетне дослідження (аналіз виробництва, зовнішньоторгових операцій та дослідження друкованих та електронних вторинних джерел);
  • Експертні опитування з операторами ринку: лідерами виробництва та споживання досліджуваної продукції.

Назва проекту:
Споживацькі переваги до сухих будівельних сумішей з метою створення нової ТМ СБС (b2b).
Клієнт:
Компания-виробник сухих будівельних сумішей.
Опис:
По завершенні маркетингового проекту було необхідно надати інформацію про:

  • Ємність ринку СБС в тонах та гривнях в 2004 та 2005 роках;
  • Долю ринку СБС в структурі споживання за призначенням;
  • Дольову структуру ринку за типом в’яжучого матеріалу;
  • Дольову структуру ринку за торговими марками (виробниками);
  • Асортименту продукції основних виробників СБС, що представлені на досліджуваному ринку та рівню цін на СБС;
  • Долі ринку СБС, що наносяться механізованим способом;
  • Прогноз зростання ринку в цілому та по кожному виду СБС.

Географія досліджень:

  • АР Крим
  • Одеська область;
  • Миколаївська область;
  • Херсонська область;
  • Запорізька область.
При виконанні цього дослідження були застосовані такі методологічні підходи:
  • Кабінетне дослідження (аналіз виробництва, зовнішньоторгових операцій та дослідження друкованих та електронних вторинних джерел), за період 2002-2005 р.р.
  • Експертні опитування з операторами ринку: лідерами виробництва та споживання досліджуваної продукції. Всього було проведено 28 інтерв’ю. Інтерв’ю проводились на основі неструктурованої анкети та сценарію проведення інтерв’ю.

Назва проекту: Аудит роздрібних точок, що торгують аудіо-відео продукцією в Дніпропетровську. Клієнт: Студія «Едем» Опис:

Метою цього проекту було отримати інформацію про кількість роздрібних точок, які торгують аудіо-відео та мультимедійною продукцією в Дніпропетровську.

Назва проекту: Визначення об’ємів ринку України в 2005 р, за різними сегментами ринків Клієнт: Транснаціональна Корпорація Опис: Задачею дослідницького проекту було визначення об’ємів ринку в натуральному та грошовому вираженні за такими групами товарів:

  • Плівки на вікна: автомобільні, для міського транспорту та будівель;
  • килимки (вхідні системи);
  • насадки для чищення різних типів покриття для підлоги та килимових виробів;
  • засоби чищення, дезодорації та дезинфекції для професійного прибирання;
  • ганчірки для прибирання, полірування, губки та металічні мочалки;
  • двосторонні та односторонні клейкі стрічки;
  • клейкі стрічки для пакування;
  • самоклеючі застібки та амортизатори;
  • промислові клеї;
  • клеї аерозольні;
  • відрізні, зачисні та шліфувальні абразивні круги;
  • абразивні стрічки та щітки для таких ринків:
  • охорона здоров’я
  • кафе, бари та ресторани
  • харчова промисловість
  • офісна та комерційна нерухомість
  • меблева промисловість
  • транспорт
  • виготовлення рекламної продукції
  • будівництво
  • виробники зносостійких етикеток (лейблів)
  • обробка металів
  • виробництво меблів

Методологічні підходи, що застосовувались для виконання матркетингового проекту, були:

  • Кабінетне дослідження (аналіз виробництва, зовнішньоторгових операцій та дослідження друкованих та електронних вторинних джерел)
  • Експертні опитування з провідними операторами ринку (кількість проведених інтерв’ю – 120).

Назва проекту:
Щотижневий моніторинг цін на мобільні телефони (апарати) в магазинах в 17 містах України (впродовж 6 місяців)
Клієнт:
Провідний роздрібний оператор на ринку мобільних телефонів
Опис:

Впродовж 6 місяців в 17 містах України на щотижневій основі проводився моніторинг роздрібних ціна на телефонні апарати для мобільного зв’язку. Всього охоплених роздрібних точок в даному дослідженні - 85 різноманітних салонів мобільного зв’язку.

Назва проекту:
Аналіз ринку привабливості методів маркетингових комунікацій для підприємств метал-бізнесу.
Клієнт:
Видавництво Металіка
Опис:
За підсумками маркетингового дослідження необхідно було надати інформацію про:

  • Розрахунковий об’єм ринку рекламних послуг в сфері;
  • Структуру ринку (за регіонами, за основними каналами; де й скільки витрачається коштів на рекламу);
  • Основні мотиви розміщення реклами, про процес прийняття рішень про розміщення;
  • Інформованість покупців реклами про існуючі пропозиції;
  • Реальну ефективність (суб’єктивна оцінка ефективності);
  • Вимоги рекламодавців та чекання;
  • Середньому рівні кваліфікації менеджерів з реклами та маркетингу в розрізі рекламодавців;
  • Конкурентному середовищі: основні параметри, лідери (кількісні та якісні показники лідерів на спеціалізованому рекламному ринку), прийоми, сильні та слабкі сторони конкурентів, стратегічні плани розвитку;
  • Рекомендації по планам розвитку продукту (видавництво).

Під час виконання дослідження були використані такі підходи:

  • Аналіз видавництв, що рекламують металічні вироби (всі випуски впродовж одного календарного року);
  • Інтерв’ю с ОПР про розміщення реклами в спеціалізованих видавництвах, а тахож рекламних агенціях, що торгують рекламними площами у видавництвах метал-бізнесу. Загальна кількість проведених інтерв’ю – 68.

Також на основі проведеного дослідження була видана книга «Аналіз та рекомендації – Ефективна реклама в металоторгівлі. Маркетингові комунікації в металевому бізнесі».

Назва проекту: Моніторинг ринку снеків в Україні Клієнт: ТМ Сибірський Берег Опис: Проект є трекінговим проектом та виконується нашою компанією вже 4-й рік. Під час виконання проекту було опитано 1800 респондентів. Метод опитування: домашнє інтерв’ю.

Назва проекту:
Особливості споживання чіпсів та сухариків в Україні (фокус-групи в Дніпропетровську, Харкові).
Клієнт:
Компанія-виробник чіпсів та сухариків
Опис:
Цей проект був якісним проектом, проведеним з метою підтвердження / спростування дослідницьких гіпотез. Одним з ключових елементів фокус-груп був тейстинг та заповнення карт з різних видів снеків різних виробників.

Назва проекту:
Особливості споживання хліба (фокус-групи, Дніпропетровськ)
Клієнт:
Підприємство з виробництва хліба та хлібобулочних виробів
Опис: Цей проект був якісним проектом, проведеним з метою підтвердження / спростування дослідницьких гіпотез. Одним з ключових елементів фокус-груп був тейстинг та заповнення карт з різних видів хліба різних виробників.

Назва проекту:
Тестування 3-х рекламних концепцій (відео та зовнішня реклама)
Клієнт:
Провідний оператор зв’язку в Україні
Опис:
Це дослідження було якісним дослідженням із застосуванням метода розширених креативних груп. Мета: вибір однієї з трьох рекламних концепцій.

Назва проекту:
Доцільність створення ТЦ в м. Дружковка, Донецької області.
Клієнт:
Група Компаній АЛБО
Опис:
Метою цього проекту було визначення цільового використання приміщення на трасі Донецьк – Харків. Для цього під час проведення досліджень була отримана така інформація:

  • Кількість, якість, види роздрібної та гуртової (в т.ч. дрібний гурт) торгівлі в зоні, а також громадського харчування
  • Структура та склад населення та домогосподарств Дружковки.
  • Загальні показники споживання товарів народного споживання, що швидко обертаються (FMCG) даної зони.
  • Кількість транспорту, що проходить повз об’єкт за видами (вантажний, легковий, громадський пасажирський місцевий, громадський пасажирський міжміський).
  • Кількість транспорту, що зупиняється та відвідувачів в найближчих точках громадського харчування та / або організованої торгівлі (Краматорськ, Костянтинівна).
  • Наявність та кількість зупинок громадського транспорту (міжміський + локальний) в 500-метровій зоні від розташування об’єкту.

Під час виконання проекту були застосовані такі методологічні підходи:

  • Кабінетне дослідження (локальна статистика + ЗМІ для аналізу попиту та пропозиції з комерційної нерухомості).
  • Польові дослідження – аналіз торгових точок (як гурт і роздріб, так і громадського харчування) в зоні, що цікавить, асортиментна та цінова структура товарної пропозиції.
  • Польові дослідження – спостереження (транспортні потоки).
  • Польові дослідження – опитування домогосподарств (Дружківка, Олексієво-Дружківка) – кількісне опитування.
  • Польові дослідження – опитування водіїв та пасажирів, що зупинялись в найближчих точках громадського харчування або РТТ для харчування або покупок (глибинні інтерв’ю).
  • Експертні опитування та глибинні інтерв’ю з міськими / місцевими владними структурами та комітетами, а також агенціями з нерухомості.

Назва проекту:
Український будівельний ринок та ринок будівельного обладнання: історія, стан, прогнози..
Клієнт:
PMR Consulting (Польща)
Опис:
За підсумками цього дослідження було надано інформацію про:

  • Рівень участі українського будівельного сектору у ВВП;
  • Приватні та іноземні інвестиції в будівельний сектор України;
  • Існуючі внутрішню та зовнішню підтримку будівельного сектору в Україні;
  • Історію розвитку українського будівельного ринку;
  • Обсяг будівельного ринку та сегментацію за основними секторами будівельного ринку;
  • Перспективи зростання будівельного ринку;
  • Основних гравців будівельного ринку та сегментацію за секторами будівельного ринку;
  • Прогнози будівельного ринку як в цілому, так і за основними сегментами;
  • Обсяг ринку будівельного обладнання;
  • Стан ринку будівельного обладнання з точки зору продажу та оренди будівельного обладнання;
  • Прогнози розвитку ринку будівельного обладнання та інвестицій у виробництво будівельного обладнання.

Методологічні підходи для виконання цього проекту були:

  • Кабінетне дослідження (аналіз виробництва, зовнішньоторгових операцій та дослідження друкованих та електронних вторинних джерел).
  • Експертні опитування з провідними операторами ринку.
Назва проекту:

Споживацькі переваги тарифних планів мобільного зв’язку

Клієнт:

Провідний оператор зв’язку в Україні

Опис:

Задачею цього дослідження була оцінка вартості пропонованих тарифних моделей нового мобільного зв’язку серед потенційних споживачів: фізичних та юридичних.

Географія досліджень: Київ, Харків, Одеса та Дніпропетровськ.

В опитуванні за структурованою анкетою брали участь 384 фізичні особи – споживачів мобільного зв’язку та 100 юридичних особи – споживачів корпоративних пакетів мобільного зв’язку. За результатами досліджень було отримано:

  • Аналіз цінової чутливості для кожного із запропонованих тарифів,
  • Інформація про готовність респондентів витрачати запропоновані суми з нових тарифних пакетів з розподіленням на послуги та їх складові,
  • Конкурентні карти ринку за параметрами сприйняття якості послуг існуючих операторів та співвідношенню «якість / ціна».

Впродовж наступного року компанія Action Data Group LLC гарантує подальше виконання своїх зобов’язань, які були взяті перед нашими клієнтами, в будь якому випадку. Адже досвід останніх років показав, що ми працюємо оперативно та якісно, попри всі політичні та економічні негаразди, що відбуваються у світі.

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу