Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


свадебные платья а силуэт
 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     

   Конкурс "Молодь опановує маркетинг    Нагородження переможців



Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з маркетингу

Імені Ігоря Ткаченка


Організатори:
Міністерство науки та освіти України
Українська Асоціація Маркетингу
Київський національний економічний університет
Компанія TNS Ukraine
Девіз: “Молодь опановує маркетинг”

Мета конкурсу: створення умов для студентів спеціальності “маркетинг”, а також для викладачів, отримувати інформацію про якість знань, та порівнювати їх з тим, які знання сьогодні вимагає ринок праці; отримати можливість визначити лідера і обмінятися прогресивними методиками та інформацією, підтримати талановиту молодь.

Термін проведення: вересень 2007 – квітень 2008 року.
Термін нагородження переможців – травень 2008 року.
Номінації:
Маркетингові дослідження
Маркетингові технології
Вимоги до наукових робіт з номінації:
Маркетингові дослідження. (спонсор компанія TNS Україна)


Наукова праця має бути спрямована на висвітлення результатів конкретних наукових досліджень. А) назвати джерела одержання інформації та по можливості описати методику збирання й обробки первинної маркетингової інформації
Б) аргументувати причини, що спонукали аналізувати саме ці дані;
В)акцентувати увагу на статистичні методи, за допомогою яких було проаналізовано результати, і обґрунтувати потребу використання саме цих статистичних методів;
Г) особливу увагу автор зобов’язаний звернути на коректність інтерпретації й узагальнення даних.

Наукова праця описує методику збирання даних чи їх обробку.
А) порівняти цю методику з добре відомими в практиці маркетингових досліджень методиками;
В) Показати галузі застосування даної методики та її оригінальність;
Г) Описати переваги і вади даної методики;
Д) Проаналізувати досвід застосування даного методу в практиці маркетингових досліджень.

Наукова праця аналізує сегменти ринку.
А) Показати й обґрунтувати доцільність вибору інформаційного джерела;
Б) Проаналізувати ступінь повноти використовуваної автором інформації;
В) Описати й обґрунтувати доцільність використання застосовуваних методів аналізу інформації;
Г) Особливу увагу автор зобов’язаний звернути на коректність інтерпретації й узагальнення даних.

Наукова праця повинна бути невеликою за обсягом (35045 стор.), оригінальною, без “води” й абстрактних міркувань. Оцінюватиметься гне кількість, а якість роботи.

Робота має подаватися у друкованому вигляді у 4-х примірниках, з рецензією наукового керівника. До роботи надається презентаційна версія (до 10 сторінок, у друкованому вигляді та на електронних носіях, зроблена в програмі PP).

Роботи, надіслані пізніше, ніж 30 березня, до розгляду прийматися не будуть



Вимоги до наукових робіт з номінації:
Маркетингові Технології. (спонсор компанія ЛАКМА)

Наукова робота повинна на основі аналізу діяльності підприємства та особливостей ринку надати креативні пропозиції щодо впровадження маркетингових технологій на даному ринку. Наукова робота має показати, що конкурсант вміє проаналізувати макро - та мікро середовище в якому діє компанія, на підставі проведених досліджень – запропонувати програму просування певного продукту.

В роботі обов’язкова мають бути надані параметри дослідження та аргументація висновків.

Робота має подаватися у друкованому вигляді у 4-х примірниках, з рецензією наукового керівника роботи, обсяг роботи - до 100 тис. знаків з додатками, включаючи графіки та табл. До роботи надається презентаційна версія (до 10 сторінок, у друкованому вигляді та на електронних носіях, зроблена в програмі PP).

Роботи, надіслані пізніше, ніж 30 березня, до розгляду прийматися не будуть.

Заходи конкурсу:

23-28 листопада на 8-й міжнародній конференції УАМ “Маркетинг в Україні” – оголошення конкурсу.

15 квітня –кінцевий термін прийняття робіт.

25 квітня 2008 року – заключне засідання жури конкурсу із обговоренням кращих робіт та визначенню переможців по номінаціям.

23 травня 2008 року – святкова церемонія нагородження переможців. Конференц-зал КНЕУ.

Премії – 1-ша премія – 1500 грн.

2-га премія – 1000 грн.

3-тя премія – 500 грн.

Інформаційні партнери:

  • Журнал «Маркетинг в Україні»
  • Журнал «Отдел маркетинга»
  • Журнал «Маркетинговые исследования в Украине»
  • Журнал «Маркетинг и реклама»

Журі конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу.


Номінація: маркетингові дослідження.
Члени журі номінації «Маркетингові дослідження».
Микола Чурилов - член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, генеральний директор ТОВ "TNS Ukraine", автор Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ, член Редакційної колегії фахового видання «Маркетинг в Україні».Автор (співав.) понад 100 наукових праць, зокрема монографій: "Опросы населения" (1984, співав.), "Проектирование выборочного социологического исследования" (1986), "Киев - 1990-1991. Социологический репортаж" (1993, співав.), "Политическая культура населения Украины" (1993, співав.), "Реґіоналізм в Україні як об'єкт соціологічного дослідження" (1998, співав.).
Ірина Лилик – кандидат економічних наук, генеральний директор УАМ, заступник головного редактора журналу “Маркетинг в Україні”, Національний представник ESOMAR в Україні з 2005 року.
Володимир Паніотто - віце-президент УАМ Доктор філософських наук, президент компанії InMind, директор Київського міжнародного інституту соціології, професор Університету " Київо-Могилянська Академія ". Він є віце-президентом УАМ, членом ESOMAR, WAPOR, AAPOR, членом редакційного правління декількох українських та російських часописів ("4 М: методология, методика, математические методы" (Росія), “Статистика України” та інші) . Його головні роботи стосуються методології (методи маркетингових та соціологічних досліджень, валідність і надійність даних); математична соціологія; дослідження бідності; дослідження міжетнічних стосунків та інші. Від видав 10 книг і більш ніж 150 статей та глав.
Олег Синаюк – член Ради УАМ, президент компанії Нью Імідж Груп (м. Харків). У 2001 році закінчив Харківський державний економічний університет, факультет – “Фінанси та кредит, і банківська справа”, спеціальність “Фінанси підприємства”. Дослідницьким та промоушн напрямками займається з 2001 року. В 2003 році заснував компанію “Нью Імідж Груп”.
Олександр Федоришин – член Ради УАМ, кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК- ЮКРЕЙН, розроблювач Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ.
Номінація: маркетингові технології.
Члени журі номінації «Маркетингові технології».
Владислав Стефанишин – керівник відділу маркетингу ЗАТ «ЛАКМА». Відповідає за стратегічний розвиток підприємства на ринку лакофарбових матеріалів, здійснює керування відділу маркетингу, основне завдання якого проведення маркетингових досліджень та формування рекламної політики підприємства.
Павло Макаренко – член Ради УАМ, маркетинг директор групи компаній «Верес» закінчив НТУУ “КПІ” факультет електронної техніки, вищу економічну освіту здобув у ЕУФІМБ. В маркетингу 7 років, в Групі компаній “ВЕРЕС” с 20003 року обіймає посаду маркетинг-директора. Під час його роботи валовий оборот по готової продукції компанії збільшився в 2,6 раза, прибутковість компанії зросла в 2.3. раза.
Світлана Гостілова – член Ради УАМ Директор з маркетингу компанії “Володимир, Лтд”, м. Київ (виробництво та збут професійного кухонного обладнання). Диплом МВА - Міжнародний інститут менеджменту МІМ-Київ, в даний час є студенткою Міжнародного інституту бізнесу МІБ-Київ (навчання за програмою PROFESSIONAL POSTGRADUATE DIPLOMA IN MARKETING Королівського інституту маркетингу СІМ (Великобританія). Нагороджена Почесними грамотами професійного об’єднання споживачів продукції компанії: Асоціації кулінарів України (за активну участь в розвитку кулінарного мистецтва в Україні).
Михайло Сокол – Директор департаменту маркетингу та реклами корпорації БОГДАН. Функціонально йому підпорядковані відділи маркетингу підприємств корпорації – відділ маркетингу корпорації БОГДАН та відділи маркетингу підприємств, які входять до складу корпорації, а саме: Hyundai motors Ukraine, KIA motors Ukraine, Mega-motors, Український Автомобільний Холдинг, АВТОБУСИ «БОГДАН», ВАНТАЖНІ АВТОМОБІЛІ.
Валентина Зражевська – керівник відділу маркетингу корпорації “Богдан”. Закінчила Національний університет імені Тараса Шевченка, Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу (ЄУФІМБ), в маркетингу більше 12 років, з 2004 року очолила відділ маркетингу Корпорації Богдан.

Фоторепортаж

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу