Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Другие события



ПРОГРАМА ДЕСЯТОЇ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ

22-23 жовтня 2009
м. Київ, вулиця Мельникова 79/81,
Центр Магістерської підготовки КНЕУ



М. Київ

22 жовтня

Пленарне засідання

(Конференц-зал. Центр Магістерської підготовки КНЕУ)

10.00-10.15 Вітальне слово академіка Анатолія Павленко, ректор КНЕУ імені Вадима Гетьмана, президент Української Асоціації Маркетингу

10.15-10.25 -  проф. Алла Старостіна, віце-президент Української Асоціації Маркетингу Актуалізація ролі маркетингу в суперечливих умовах глобалізаціях

10.25-10.45 – проф. Анатолій Войчак, віце-президент Української Асоціації Маркетингу. Маркетинг та збут.

10.45-11.05 – проф. Володимир Паніотто, віце-президент Української Асоціації Маркетингу

11.05-11.25 – Олександр Гладунов, віце-президент Української Асоціації Маркетингу

"Массаракш-маркетинг".

11.25-11.45 – Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу

Маркетинг в Україні: перспективи та завдання Української Асоціації Маркетингу.

 

11.45-12.00- Кава-брейк.

 

Секція: Маркетингові дослідження

Конференц-зал.

12.00-12.20 – Олександр Федоришин, компанія ГФ К – ЮКРЕЙН

12.20-12.50 – Артур Герасимов, генеральний директор групи компаній Українська Маркетингова Група

13.00-14.00- Обід

14.00-14.20- проф. Микола Чурилов, генеральний директор компанії TNS Ukraine

14.20-14.40 - Уляна Сидоренко, комерційний директор, ТОВ «Городской Сайт»

Сергій Даскалу, Президент, ADG

Симбіоз досліджень, комунікацій та бренд-менеджменту при управлінні шкодою».

14.40 – 15.00 – Ігор Літовка. Директор компанії КОМКОН – Фарма. 

Що змінилося у кризовий період (погляд лікарів та фармацевтів).

15.00-15.20 – Едуард Золотухін, компанія Presearch&Branding Group

15.20-15.40 – проф. Олександр Кендюхов, Донецький національний технічний університет.

 Глобальний маркетинг як інструмент забезпечення національної конкурентоспроможності. Питання глобального прогнозування.

15.40-16.00 - Андрей Федорченко, к.е.н., доцент кафедри маркетингу КНЕУ

Роль та місце маркетингових досліджень та системного аналізу в управлінні економічними системами відкритого типу.

 

 

Секція : Освіта і кваліфікація маркетологів

Ауд. 13 Центр Магістерської підготовки КНЕУ

12.00-13.00- Кваліфікаційні вимоги до маркетолога в автомобільній галузі. Представлення, обговорення, затвердження

13.00-14.00- Обід

14.00-14.20 - проф. Володимир Пилипчук, кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу КНЕУ, заступник голови секції маркетингу Науково-методичної комісії Міністерства науки та освіти України з напряму «економіка та підприємництво». Заступник Голови Кваліфікаційного комітету УАМ..

Тема уточнюється.

14.20-14.40 –проф. Михайло Бєлявцев, Завідувач кафедри маркетингу Донецького національного університету, професор, доктор філософії, кандидат економічних наук, академік АЕН України.

Тема уточнюється.

14.40-15.00- проф. Михайло Окландер, завідувач кафедри маркетингу Одеського державного економічного університету, доктор економічних наук, професор.

Сучасні вимоги до кваліфікації маркетологів: досвід Одеського державного економічного університету.

15.20-15.40 - Іванна Бакушевич – проректор ТІСІТ, завідувач кафедрою менеджменту у виробничій сфері Тернопільського державного технічного університету ім. Івана Пулюя, кандидат економічних наук, доцент, директор Бізнес-інкубатору Тернопільщини (центру підтримки і розвитку підприємницьких ініціатив для студентів та молоді) створеного за її сприянням на базі філіалу кафедри, що функціонує на ВАТ ”Ватра”

Маркетинг територіальної взаємодії у розвитку економіки знань.

15.40-15.50 – проф.Віктор Кардаш, кандидат економічних наук, професор. Має почесне звання «Заслужений працівник освіти України”. Декан факультету «Управління персоналом та маркетинг» Київського національного економічного університету.

Тема уточнюється.

15.50-16.00 – проф. Сергій Ілляшенко. Завідувач кафедри маркетингу Сумського державного університету, доктор економічних наук. Фахівець у галузі маркетингу інновацій, екологічного маркетингу, інноваційного менеджменту, економічного ризику, економіки інформації.

Маркетинг інновацій: суть, зміст, основні задачі.

16.00-16.20 – проф. Сергій Солнцев, зав. кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут», керуючий партнер консалтингової компанії «Advanter Group».

Тема уточнюється.

16.20-16.40- М.А. Голованова, ст. викладач, С.М. Мельніков, к.т.н., доц. Г.М. Устінова, Харківський аерокосмічний університет

Формування попиту на освітні послуги ВНЗ на основі дослідження цін з використанням методу Ван Вестендорпа

16.00-17.00 - Іна Якименко, зам. декана факультету «Управління персоналом та маркетинг» Київського національного економічного університету

Імідж в системної оцінці конкурентоспроможності ВУЗів

 

 

Секція : Логістика

Ауд. 15 Центр Магістерської підготовки КНЕУ

12.00-12.35 Михайло Сокол, директор зі стратегічного маркетингу корпорація «Богдан»

Стратегія розвитку автомобільної галузі в умовах кризи

12.35-13.00 - проф. Ірина Решетникова, доктор економічних наук, кафедра маркетингу КНЕУ

Механізм функціонування логістичних систем на засадах маркетингу.

13.00-14.00 Обід

14.00-14.20 – проф. Владислав Верлока, Українська державна академія залізничного транспорту

До питання розвитку маркетингу на залізничному транспорті.

14.20-14.40 - Павло Непша, керівник відділу маркетингу компанії ТОВ Технополис 1

Логістика у розничной торгівлі.

14.40-15.00 - проф. Євген Крикавський, доктор економічних наук, професор, зав. кафедрою маркетингу та логістики Національного технічного університету «Львівска політехніка»

Тема уточнюється.

15.00-15.20 - Сергій Поважнюк, компанія УкрПромЗовнішЕкспертиза, заступник директора ДП "Укрпромзовнішекспертиза"

Транспортна система України: глобальний виклик та проблеми.

15.20-15.40 - Вікторія Кривещенко, заступник зав. кафедрою маркетингу КНЕУ

Логістика виробничого процесу

15.40-16.00 - Марія Петріна, Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу, Богдан Палагицький, Офіційний дилер автомобілів AUDI в Івано-Франківській області, "Ауди Центр ІФ"

Використання маркетингових моделей стратегічного планування в управліні діяльністю технологічних парків України.

16.00-16.20 - Перебійнос В.И., Перебійнос О.В., Болдирева Л.М.

Теоретичні основи транспортної логістики

16.20-16.40 - Сущева Е.І.

Роль логістичного посередника в управлінні контейнерними перевезеннями

 

МАСТЕР КЛАСИ

Ауд. 14 Центр Магістерської підготовки КНЕУ

12.00-13.00 – Мартін Аллес, генеральний директор компанії Ogilvy Group в Україні. Маркетинг в очікуванні змін: світові тенденціїі.

13.00-14.00 – Обід.

14.00-15.00 – проф. університету Софія Анти поліс (Франція)

15.00-16.00- Оксана Кондратюк, заступник директора Українського Центру Медіації

при Києво-Могилянській Бізнес Школі.

Медіація - ефективний шлях рішення спорів.

 

 

23 жовтня

Секція: Кращі практики маркетингових та рекламних технологій

(Конференц-зал. Центр Магістерської підготовки КНЕУ)

 

10.00-10.20 – Максим Лазебник, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції.

Обсяг рекламного ринку – тенденції та прогнози.

10.20-10.40 проф. Євген Ромат, Голова Спілки рекламістів України, головний редактор журналів «Маркетинг и реклама», «Маркетинговые исследования в Украине».

10.40-11.00 – Валентин Калашнік, віце-президент Української асоціації директ-маркетингу, президент компанії OSDirect.

11.00-11.30 – Сергій Лихоманенко, віце-президент «PR лиги», генеральный директор Kiev Leading Media, головний редактор журнала «Украинский юрист».

 11.30-12.00 – Кава пауза

12.00-12.20 –

12.20-13.00 – Аліна Фролова, директор R.A.M. Advertising Group. «Розвиток комунікації зі споживачем: від почтової скриньки до доповненої реальності».

13.00-14.00 – Обід

14.00 -14.20 – Дмитро Роденко, директор  компанії Міжнародна Маркетингова Група Україна 

Як маркетинг допомагає заробити на кризи

14.20-14.40 - Павел Шевчук, АТ ОБОЛОНЬ

Інтернет в структурі маркетингових комунікацій корпорації

14.40-15.00 - Дмитро Рябенко, бренд-менеджер компанії «Петровская Слобода».

Маркетинг в умовах обмежених бюджетів.

15.00-15.20 - Василь Доронин, бренд менеджер ТОВ «Новые Напитки»,

Брендинг та ребрендинг на ринку напоїв:  Тенденції Оператори Активності

15.20-15.40 - Олена Банніцька, маркетинг директор Garnier Maybelline NY компанії Loreal

Тема уточнюється

15.40-16.00 - проф. Наталія Куденко, кафедра маркетингу КНЕУ

Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища

16.00-16.20 - Наталія Шиманович, керівник відділу маркетингу компанії ДП Кнауф Маркетинг

Тема уточнюється

16.20-16.30 - Олександр Шафалюк, доцент кафедри маркетингу КНЕУ

Вдосконалення методології маркетингу на базі закономірностей еволюції систем споживання

16.30-16.40 - Олександр Зозульов, Юлия Гребнева, НТУУ «КПІ»

Методи маркетингових досліджень під час формуровання бренда

16.40-17.00 - Тетяна Архипова, КНЕУ

Механізм оптимізації каналів рекламного інформування

 

 

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу