Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Конференції Інші конференції



Всеукраїнська громадська організація
“Українська Асоціація Маркетингу”
пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, 03057
тел./факс 38 (044) 456-0894, 459-6209
http://uam.iatp.org.ua
E-mail: uma@kneu.kiev.ua
All-Ukrainian public organization
“Ukrainian Marketing Association”
54/1, pr. Peremogy , Kyiv, 03057
tel./fax 38 (044) 456-0894, 459-6209
http://uam.iatp.org.ua
E-mail: uma@kneu.kiev.ua

Конференція
Клієнти та дослідники:
діалог та взаєморозуміння

18 травня 2007 року, вул. Мельникова 81, конференц-зал

В рамках конференції заплановано прийняття прозорих правил проведения тендерів на маркетингові дослідження. Ми запрошуємо Вас до участі в обговоренні та розробці цього документу. (Драфт правил)

Партнеры:

Інформаційні спонсори: журнали «Маркетинг в Україні», «Маркетингові дослідження в Україні», «Маркетинг-газета», Marketing Media Review.

Мета конференції: встановлення партнерських відносин між кліентами та дослідниками, відкрите та прозоре обговорення досягнень та проблем в дослідницькій галузі, обмін успішним досвідом проведення маркетингових досліджень.




Програма конференції:

Ірина Лилик

Доцент, кандидат економічних наук, тренер. Генеральний директор Всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”, заступник головного редактора журналу “Маркетинг в Україні”, визнаного ВАК України як професійне видання з економічних дисциплін, Національний представник ESOMAR в Україні з 2005 року. Стажувалася в США, Нідерландах, Японії, Швеції, Латвії.

Маркетингові дослідження в Україні: стан та перспективи розвитку

У лютому - березні 2007 року УАМ традиційно провела експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень (виконаних маркетинговими дослідницькими агенціями на замовлення, без власних досліджень, які проводяться відділами або службами маркетингу підприємств - товаровиробників і операторів на ринку) в Україні в 2006 році, а також перспектив розвитку сектору на 2007 рік. Експертна оцінка ґрунтувалася на власних деклараціях дослідницьких агенцій - членів УАМ про результати їх діяльності за минулий ріку і відповідно планів на поточний рік, а також на висновках експертів УАМ по всьому сектору маркетингових досліджень і основних тенденціях його розвитку.

Презентація


Микола Чурилов

Член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, генеральний директор ТОВ "TNS Ukraine", автор Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ, член Редакційної колегії фахового видання «Маркетинг в Україні». Автор (співав.) понад 100 наукових праць, зокрема монографій: "Опросы населения" (1984, співав.), "Проектирование выборочного социологического исследования" (1986), "Киев - 1990-1991. Социологический репортаж" (1993, співав.), "Политическая культура населения Украины" (1993, співав.), "Реґіоналізм в Україні як об'єкт соціологічного дослідження" (1998, співав.).

Стандарти збору даних та роль досліджень в одержанні надійної інформації

Стандартизація дослідницького процесу, насамперед, передбачає чітке визначення порядку виконання кожним зі структурних підрозділів дослідницької компанії, що приймають участь у зборі, обробці й аналізі інформації, обов'язкових процедур або видів робіт, а також обов'язкового виконання правил передачі інформації й супутньої їй документації з відділу у відділ компанії.

У зв'язку з цим необхідно вирішити цілий ряд завдань:

  1. Чітко структурувати діяльність компанії;
  2. Визначити посадові обов'язок кожного співробітника компанії;
  3. Описати обов'язкові технологічні процедури для кожного підрозділу, що приймає участь в дослідницькому процесі;
  4. Описати види робіт, що виконуються структурним підрозділом на кожному етапі дослідження;
  5. Сформувати обов'язкові документи, які необхідні для дослідження;
  6. Розробити загальні правила передачі інформації з відділу у відділ і визначити документацію, яка повинна бути обов'язковою при цьому;
  7. Створити програмне забезпечення, яке дозволяла учасникам дослідницького процесу контролювати процес проходження проекту в компанії.

Але рішення цих завдань, як правило, створює нові завдання. Так, наприклад, вдосконалення структури компаній, перерозподілу виконавчих функцій між структурними підрозділами компанії, просуванню системи внутрішнього аудиту та ін.

Такого роду зміни сприяють вдосконаленню якості послуг, які надає компанія, і роблять її діяльність більш контрольованою й прозорою.




Андрій Длігач

Кандидат економічних наук. Керуючий партнер Advanter Group. Провідний експерт Української Асоціації Маркетингу. Бізнес - консультант зі стратегічного планування, маркетингу, управління брендами, організації збуту. Член міжнародного професійного журі конкурсу "Бренд року" у Білорусі. Заступник завідуючого, докторант кафедри міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченко.

Стажувався в University of Alabama (USA), NIMA (Голландський інститут маркетингу), Вищій школі менеджменту (Варшава), KPMG та інших компаніях. Працював на позиціях директора й директора з маркетингу в компаніях CDV Distribustion, Apple Computer IMC, Foreign Consultants Inc.

Досвід тренерської й викладацької роботи - більше 11 років. Досвід проведення консалтингових проектів і маркетингових досліджень - 12 років.

Більше 250 реалізованих проектів. Автор більш ніж 80 публікацій і 4 книг з питань маркетингу, організації бізнесу та міжнародної економіки.

Маркетингові дослідження в системі прийняття управлінських рішень
  1. Проблеми взаємодії, їхні причини. Результати досліджень.
  2. Система з несиметричною інформацією. Рівні координації.
  3. Дослідження як елемент системи прийняття рішень
  4. Дослідження й мінімізація стратегічних ризиків
Презентація


Артур Герасимов

Генеральний директор групи компаній UMG. До складу UMG входять: UMG – Research International (офіційний представник в Україні всесвітньої дослідницької мережі Research International), MEMRB–UMG – Моніторинг роздрібної торгівлі в Україні, брендингова агенція "Марка", КОМКОН – Україна, КОМКОН – Фарма Україна. Член AMA, ESOMAR.

Досвід побудови партнерських взаємовідносин з клієнтами

За узгодженням з доповідачем тези доповіді будуть представлені безпосередньо на конференцію




Володимир Паніотто

Президент Inmind. Доктор філософських наук, Віце-президент Української Асоціації Маркетингу , Перший Національний представник ESOMAR в Україні (2000-2005 р.р.)

Визнаний на міжнародному рівні експерт із питань дослідницької методологія, дизайну вибірки, моделювання.

В.Паніотто брав безпосередню участь у розробці концепції випадкової чотириступінчастої репрезентативної вибірки, її адаптації до локальних умов та в створенні спеціалізованого програмного забезпечення. В.Паниотто були розроблені спеціальні методики й індекси для аналізу соціоекономічної структури населення, споживчої поведінки, багаторівневої сегментації.

Випадкові репрезентативні вибірки: фактор підвищення якості маркетингового дослідження

За узгодженням з доповідачем тези доповіді будуть представлені безпосередньо на конференцію




Дмитро Роденко

Директор компанії «Міжнародна Маркетингова Група Україна»

Перспективи досліджень в Інтернет і особливості взаємовідносин з он-лайн респондентами

За узгодженням з доповідачем тези доповіді будуть представлені безпосередньо на конференцію




Олексій Афонін

З 2004 року керівник департаменту маркетингу Siemens Communications ДП "Сименс Україна" (підрозділ Siemens Communications – телекомунікації). Закінчив Київський національний торгово-економічний університет, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" і Київський енергетичний технікум. В 2001-2004 роках – маркетолог, керівник відділу маркетингу та збуту ТОВ "Компанія ТІТАЛ".

Тема уточнюється

За узгодженням з доповідачем тези доповіді будуть представлені безпосередньо на конференцію




Олександр Ткачук

Генеральний директор КОМКОН–Фарма Україна

Особливості проведення досліджень у лікарів

За узгодженням з доповідачем тези доповіді будуть представлені безпосередньо на конференцію




Гліб Вишлінський

Custom Research Director, керівник відділу дослідження ринку послуг GfK Ukraine. Гліб отримав диплом з управління у виробничій сфері в НТУУ "Київський політехнічний інститут". Він має 10-річний досвід роботи в сфері досліджень. В компанії GfK Ukraine працює з 2003 року.

Вивчення задоволеності клієнтів дослідницької уомпанії
  1. Навіщо потрібне дослідження задоволеності клієнтів? Чим воно корисне для дослідницької компанії та для її клієнтів?
  2. Особливості дослідження задоволеності клієнтів дослідницької компанії. Особливості дослідження клієнтів міжнародних компаній
  3. Методологія дослідження. Вибір методу опитування.
  4. Організація дослідження задоволеності всередині компанії.
  5. Чинники задоволеності клієнтів та їх відображення в методології дослідження.
  6. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження.
  7. Впровадження результатів з метою підвищення задоволеності клієнтів.



Владислав Стефанишин

Керівник відділу маркетингу ЗАТ «ЛАКМА». Відповідає за стратегічний розвиток підприємства на ринку лакофарбових матеріалів, керує відділом маркетингу, основне завдання якого проведення маркетингових досліджень та формування рекламної політики підприємства.

Дослідження на промислових ринках

За узгодженням з доповідачем тези доповіді будуть представлені безпосередньо на конференцію




Оксана Піпіч, Олена Ковальська


Олена Ковальська – представник відділу маркетингу компанії Мсdоnаld's Україна

З 1997 року працює в компанії Мсdоnаld's. Починала з позиції працівника ресторану. П'ять років була на позиції директора ресторану. З 2005 року працює у відділі маркетингу й відповідає за проекти маркетингового відділу, у тому числі й маркетингові дослідження. У цей час одержує другу вищу освіту в Чартерному Інституті Маркетингу (CIM).





Оксана Піпіч – менеджер з дослідженнь та стратегічного планування рекламного агентства DDB Ukraine

Закінчила Київський національний університет ім. Тараса Шевченко, ф- т соціології й психології, відділення соціології. Має багатий досвід роботи як у дослідницькій компанії, так і на стороні клієнтів. З 2005 року займає позицію менеджера з досліджень та стратегічного плануванні в рекламному агентстві DDB Україна, одним зі стратегічних клієнтів якого є компанія Мсdоnаld's. Тісно взаємодіє із Мсdоnаld's у проведенні маркетингових досліджень і бізнес плануванні.

"Навчитися" із Клієнтом?..!
(Досвід роботи компанії Мсdоnаld's з дослідниками).

Орієнтація на потреби відвідувачів дозволяє компанії Мсdоnаld's більше 50 років бути лідером індустрії громадського харчування у світі та Україні зокрема. Нам важливо знати думку стейкхолдерів бізнесу про всі аспекти нашої роботи і співробітництво з дослідницькими агенціями є невід'ємним частиною цього процесу. На наш погляд, незважаючи на стабільне зростання і розвиток, сучасний ринок дослідницьких послуг у сфері маркетингу в Україні залишається усе ще "молодим". Така ситуація підтверджується наявністю безлічі нереалізованих можливостей і перспектив розвитку, як у методології досліджень, так і виробленні формату взаємин "агентство – клієнт". Так, зокрема , усе ще актуальними залишаються проблеми адаптації дослідницьких методик до специфіки українського ринку, проактивності дослідників і наявності зворотного зв'язку в процесі проведення проекту, спеціалізації для певних ринків і т.п.

Компанія Мсdоnаld's при побудові взаємин з дослідниками використовує унікальний принцип – "принцип залучення в бізнес основних стейкхолдерів". Такий принцип передбачає залучення й активну участь дослідників у процес розуміння бізнесу в рамках розробки стратегії розвитку компанії, а також побудови довгострокових партнерських відносин з дослідницькою агенцією за умови безкомпромісної гарантії якості.




Олена Богатиренко

Маркетинг-менеджер «Тавр-медіа» (радіостанції Російське Радіо-Україна, Хіт FM, Kiss FM).

Дослідження радіо в Україні. Аналіз ситуації, проблеми і перспективи. Погляд клієнта

За узгодженням з доповідачем тези доповіді будуть надані безпосередньо на конференцію





В рамках конференції заплановано презентацію нового перспективного инструменту маркетингових досліджень «Шаттл-технології». Технологію представить Валерій Лойко, управляючий партнер ТОВ “FMS”.

Також заплановано виступ Олена Богатиренко, маркетолога компанії «ТАВР» (Хіт FM, Dance Radio KISS FM, Русское Радио Украина)

В програмі можливі зміни та доповнення


Для участі в конференції необхідно отримати акредитацію, сплативши організаційний внесок у розмірі 500 грн (в т.ч. ПДВ). У вартість участі входять матеріали конференції, кави-паузи, обід та бізнес-вечірка.

Контакти організаторів: +38 044 456 08 94
+38 044 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
http://uam.in.ua
Проспект Перемоги 54/1, оф. 436
03057 Київ, 57
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу