Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Програма конференції Інші конференції



ВОСЬМА МІЖНАРОДНА КОНФЕРЕНЦІЯ “МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ”
23-24 листопаду
м Київ

23 листопада
Пленарне засідання
Конференц-зал
Центр Магістерської підготовки КНЕУ
10.00-10.15. Вітальне слово академік Анатолій Павленко, ректор КНЕУ імені Вадима Гетьмана, президент Української Асоціації Маркетингу.
10.15-10.35 - Артур Герасимов, генеральний директор групи компаній “Українська маркетингова група”. Погляд в майбутньое бренду: зараз це можливо! Технологія Brand Energy TM від “Research International".
10.35-10.55. - Андрей Длігач, к.е.н., генеральний директор групи компаній Advanter Group. Стратегічний маркетинг для українських підприємств в умовах глобалізації.
10.55-11.15. - Проф. Роман Патора, доктор економічних наук, ректор Виший школи підприємництва та управління м Лодзь (Польща) Маркетинг стратегії розвитку виший школи.
11.15-11.35. - Денис Полтавець, експерт проекту “Спільнота Споживачів та Громадські Об’єднання”, UNDP - Індекс задоволеності споживачів: значення для України.
11.40-12.00. – Перерва. Кава-брейк.
Секція: Маркетингові дослідження Конференц-зал

Ведучий секції: Наталія Карпенко, голова обласної Полтавської організації ВГО “Українська Асоціація маркетингу”, к.е.н, доцент Полтавського університету споживчої кооперації України.

12.00-12.20. - Оксана Аульченкова, генеральный директор, Группа компаний NEXTEP (Росія, Москва). Таємний покупець: шпигунство чи інструмент збільшення ефективності бізнесу?
12.20-12.40. - Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу. Формування спільноти споживачів в Україні: роль та місце громадських організацій.
12.40-13.00. - Проф. Євген Ромат, КНТЕУ, головний редактор журналу “Маркетинг и реклама”. Проблеми некомерційної реклами в системі маркетингу.
13.00-13.20. - Проф. Рената Ожковська, Краківська економічна академія (Польща). Методи вибору закордонних ринків в міжнародному маркетингу.
13.20.-13.40. - Юлія Масієнко, заступник директора з досліджень та розвитку, компанія InMind. Маркетингові дослідження очима топ-менеджменту.
13.40-14.00. – Олександр Москалець, керуючий партнер Незалежної маркетингової компаниї «DMG-Alliance». Дійсний член та провідний есперт Всеукраїнської громадської організації «Український Маркетинг Клуб». Особливості проведення маркетингових досліджень для малих та середніх компаній.
14.00-15.00. – Обід.
15.00-15.20. - Вікторія Пасечник, керівник проектів компанії КПД –100. "Бізнес дослідницьких компаній: зробити прибутковим".
15.20-15.40. - Андрій Хохолкін, керівник відділу Biohazard (інтерактивні
комунікації), Агентство Talan Proximity Ukraine. Бренди та споживачі у цифровому світі.
15.40-16.00. - Анатолій Шкурупій, генеральний директор ТОВ ІКФ «Сантана» Лтд Ко. Воровство», як маркетинговий інструмент, доповнюючий комунікаційні можливості в просуванні «бренда» на ринках України.
16.00-16.20. - Наталія Карпенко, к.е.н, доцент Полтавського університету споживчої кооперації України. Бенчмаркінг для малого та середнього бізнесу.
16.20-16.40. - Андрій Федорченко, к.е.н., доцент Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана. Маркетингові дослідження в системі інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень.
16.40-18.00. – наукова дискусія.
Секція: Освіта для маркетологів
14 аудиторія Центру магістерської підготовки КНЕУ

Ведучий секції: Проф. Володимир Пилипчук, заступник голови Кваліфікаційної комісії ВГО “Українська Асоціація маркетингу”, кафедра маркетингу КНЕУ імені Вадима Гетьмана

12.00-12.20. - Проф. Володимир Пилипчук, КНЕУ імені Вадима Гетьмана. Дворівнева підготовка маркетологів на компетентнісній основі.
12.20-12.40. - Проф. Ян Віктор, Краківська економічна академія (Польща). Євромаркетинг як навчальна дисципліна для студентів економічних вузів у Польщі.
12.40-13.00. - Марина Менделенко, керівник програми EBC*L, компанія Бізнес Освітній Альянс. Кваліфікаційний сертифікат для маркетологів. EBC*L – вхідний квиток до Європейського бізнесу.
13.00-13.20. - Проф. Михайло Білявцев, зав. кафедрою маркетингу Донецького національного університету. Досвід підготовки маркетологів в ДонНУ.
13.20-13.40. - Проф. Євген Крикавський, Національний університет “Львівська політехніка”. Стратегії інтеграції маркетингу та логістики на підприємстві.
13.40-14.00. - Проф. Ірина Решетнікова, КНЕУ ім.. Вадима Гетьмана. Класичний маркетинг для фахівців: нові підходи викладання.
14.00-15.00. – Обід.
15.00-15.20. - Проф. Михайло Крикунов, директор з міжнародного розвитку Української торгової гільдії, голова Ради Української асоціації з розвитку менеджменту та бізнес освіти. Маркетингова освіта у економічному розвитку та підготовці девелоперів.
15.20-15.40. - Проф.. Сергій Ілляшенко, зав. кафедрою маркетингу Сумського державного університету, депутат міськради. Тенденції розвитку ринку освітніх послуг на Сумщині.
15.40-16.00. - Проф. Олег Гавриш, д. тех. наук, декан факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ», проф. Сергій Солнцев, д. фіз-мат. наук, зав. кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ». Особливості освіти маркетологів у техничніх вищих навчальних закладах.
16.00-16.20 Олександр Луцій, к.е.н, проф.., ПВНЗ Європейський університет Інноваційні технології у викладанні маркетингу.
16.20-18.00. – Наукова дискусія.
Секція: Кращі практики застосування маркетингових технологій в Україні 11 аудиторія Центру магістерської підготовки КНЕУ

Ведучий секції: Людмила Мороз, голова Львівського обласної організації ВГО “Українська Асоціація Маркетингу”, к.е.н, доц.. НУ “Львівська політехніка”

12.00-12.20. - Проф.. Віктор Кардаш, КНЕУ імені Вадима Гетьмана. Інноваційні тенденції в організації управління маркетингової діяльністю.
12.20-12.40. - Денис Богуш, компанія Bohush Communication. Стратегічні комунікації у рітейлі.
12.40-13.00. - Павло Шевчук, начальник відділу маркетингу ринку напоїв АТ "Оболонь". Бренд як феномен масової культури".
13.00-13.20. - Олена Профір, компанія Троянда. Лояльність на ринку імпульсних товарів – міф чи реальність?
13.40-14.00. - Дмитро Яцюк, аспірант КНТЕУ, маркетинг-менеджер ООО "Навигатор НИИ". Бренд-орієнтована рекламна діяльність як інструмент формування бренду.
14.00-15.00. – Обід.
15.00-15.20. - Владислав Стефанишин, начальник відділу маркетингу компанії “ЛАКМА”. Коректування в реалізації стратегічного плану розвитку на промисловому підприємстві.
15.20-15.40. - Валерій Курейко, генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating. Практика визначення маркетингового результату від PR діяльності компанії.
15.40-16.00. - Юлія Єсіна, віце – президент ХГОО «Золотой Клуб України». Репозиціонування та розробка стратегії просування організації на ринку соціальних послуг з акцентом на соціальну адаптацію осіб з обмеженими можливостями.
16.00-16.20 - Мороз Людмила Андріївна, к.е.н. НУ “Львівська політехніка”
Маркетинг відносин: революційні зміни чи еволюційний розвиток?
16.20-18.00. – Наукова дискусія.
Спеціальна подія:
Всеукраїнський форум “Маркетинг в банківській сфері”
12 аудиторія Центру магістерської підготовки КНЕУ

Ведучий секції: Вадим Пустотін , к.ф.н., директор компанії “Слідопит”, член Української Асоціації Маркетингу

15.00-15.20. - Анжеліна Пригожина, директора департаменту корпоративних комунікацій та досліджень Райффайзен банк “Аваль
15.20-15.40. - Федір Скрипка, компанія ПроФІКС. CRM та Контакт-центр у банку. Практична рекомендація.
15.40-16.00. - Дмитро Яблоновський, компанія GfK ЮКРЕЙН. Маркетингові дослідження: пошук нових можливостей для розвитку банку.
16.00-16.20. - Вадим Пустотін, компанія “Слідопит”. Корпоративний бренд для банків.
16.20-16.40. - Вікторія Пилипенко, начальник відділу маркетингових досліджень Укргазбанку. Дослідження за методом Mystery Shopping в банківському секторі.
16.40-17.00. - Іван Соколовский, провідний менеджер компанії TNS Ukraine. Вивчення задоволеності клієнтів банків – зарубіжний досвід та українські реалії.
17.00-17.20. - Світлана Ковальчук, Хмельницький національний університет. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області).
17.20 –17.40 Оксана Луценко, директор Marketing Lab, Маркетингова лабораторія
Рівень якості обслуговування в банках Києва: результати 1-го етапу програми «Банківський Квартал”
17.40-18.00 Наталія Тимчук, ВАТ “Кредитпромбанк”, Національний транспортний університет Дослідження конкуренції на фінансовому ринку.
17.20-18.00. – Наукова дискусія.
13 аудиторія Центру магістерської підготовки КНЕУ

14.00-18.00 Майстер клас Валентина Калашника та Лілії Горілої, компанія OSDirect, “Стратегії та прийоми one to one комунікацій”.

18.00 Дружня вечеря кафе “БРІСТОЛЬ”

24 листопада
Спеціальна секція по ДМ маркетингу:
“Золоті кейси конкурсу “Direct hit 2007”
конференц-зал

Время

Назва проекту

Компанія розробник

Номінація

10:00-10:20

Іноземний гість

OS-Direct

Директ-мейл В2В

10:20-10:40

Готуйте мішок для ідей

Talan proximity

Директ-мейл В2В

10:40-11:00

Купуйте кофе Nescafe – отримай додатковий заробіток"

Beeper

ДМ з використанням інтерактивних каналів

11:00-11:15

Кава-пауза

11:15-11:35

Снекови SMS перегони

Media Arts Group Ukraine

ДМ з використанням інтерактивних каналів

11:35-11:55

Дитяче харчування з повним розумінням

ROI Communication

Директ-мейл В2С

11:55-12:15

Цілий Фантомас на СТБ"

СТБ, телекомпанія

Директ-мейл В2С

12:15-12:35

"Sales & CRM outsourcing в Україні для компанії Nordic Incoming"

CONTACTIS

Телемаркетинг

12:35-13:00

"Альбом «Гордость и предубеждение». Салу Украины …"

Бюро Маркетингових Технологій

Директ-мейл В2С

13:00-14:00

Обід

14:00-14:20

Гаряча поліграфія

Univest PrePress

Директ-мейл В2В

14:20-14:40

Створи  сценарій свого відпочинку

Гайдай.Ком

Директ-мейл В2С

14:40-15:00

Корпоратив в стилю band"

Галицкие Контракты, ИД

Директ-мейл В2В

15:00-15:20

"Пісня про зайців"

Медикал Дата Менеджмент

Директ-мейл В2В

15:20-15:40

"Бери ПРАВА, используй ПРАВО!"

АБРИС

Директ-мейл В2С

15:40-16:00

"Прорвись в финал"

Talan proximity

ДМ в комплексных рекламных кампаниях

16:00-16:20

"Афтар, пеши исчо!"

OS-Direct

Директ-мейл В2С

16:20-16:40

"Благодійна програма

"Врятуй життя!"

ПриватБанк

ДМ з використанням інтерактивних каналів

16:40-17:00

"Заговор асистентів"

OS-Direct

Телемаркетинг

Секція: Наукові дискусії
14 аудиторія Центру магістерської підготовки КНЕУ

Ведучий секції: Надія Микула, д.е.н., зав. відділом Проблем ринкової інфраструктури та транскордонного співробітництва Інститут регіональних досліджень НАН України

12.00-12.20 - Мирослав Уданович, директор НВФ “Інбор-Центр”. Результативність реклами та ПР технологій в практиці імпортозаміщення на прикладі ринку високих технологій.
12.20-12.40. - Ігнатій Петецькі голова правління Фірма “PETECKI” (Польша). Маркетинг в узгодженні цілей масштабу та індивідуалізації.
12.40-13.00. - Магдалена Долгаш, кафедра маркетингу Краківської економічної академії (Польща). Просування міста – як інструмент територіального маркетингу/Кейс міста Кракова.
13.00 –14.00 Обід
14.00-14.20. – Надія Микула, д.е.н., зав. відділом Проблем ринкової інфраструктури та транскордонного співробітництва Інститут регіональних досліджень НАН України Трансграничне співробітництво та маркетингова політика регіонів.
14.20-14.40. - Марина Іванникова, аспірант, Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана. BSC як метод формування конкурентних переваг фірми.
14.40-15.00 Галина Пересипкіна, Харківський національний університет імені В.Н.Кармазина. Нові підходи щодо прийомів обґрунтування стратегій маркетингу.
15.00-15.20 Ігор Соловйов, зав. кафедри маркетингу ХДАУ Декомпозиційний підхід у дослідженні агро маркетингових систем
15.20-15.40 Іван Чучка, Мукачівський технологічний інститут, зав. каф. Маркетингу Роль маркетингу в вдосконаленні транскордонного економічного співробітництва
Контакти організаторів: 03057, м. Київ, проспект Перемоги 54/1, оф. 436, 434
044 4560894; 044 4596209
uma@kneu.kiev.ua
http://uam.in.ua
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу