Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Психологія реклами    Список тренінгів   



Відгуки       

Як побудувати динаміку групи при проведенні фокусованих групових інтерв’ю : круїз для модератора

Кожна людина більшою чи меншою мірою володіє навичками взаємодії з групою, але для професійного модератора – це лише старт, з якого він починає. Його композиція повинна бути набагато багатшою та ширшою.

Що повинен знати і вміти модератор, які основні моменти враховувати при проведенні групи, як керувати динамікою групи, про це, і буде йти мова на тренінгу. Під час тренінгу – семінару надається унікальна можливість здійснити подорож за знайомим маршрутом для тих, хто цим займається, але розширити свій кругозір можливостей або ж відкрити для себе новий шлях для тих, хто знаходиться на старті. Від гайду до звіту; від окремих учасників до групової динаміки – ось маяки того маршруту, по якому ми збираємося пройти з Вами разом.

Ласкаво просимо, Панове, у світ активної модерації. Чекаю на зустріч з Вами.
Ірина Чудовська – Кандиба
Бізнес консультант-тренер
Кандидат соціологічних наук

Як будувати динаміку групи при проведенні фокусованих групових інтерв’ю: круїз для модератора
Цільова аудиторія:
Координатори проектів, менеджери відділів якісних досліджень, маркетологи, модератори і ті, хто використовує або збирається застосовувати якісні методи для проведення маркетингових досліджень.
Мета тренінгу: розвинути наявні навички проведення фокусованих групових інтерв’ю, а також надати техніки ефективного їх проведення.
Девіз: кожен мисливець бажає знати, де сидить фазан. Саме 7 питань, як і 7 кольорів райдуги будуть головними на цьому тренінгу.
В чому відмінність цього тренінгу від інших – модератору часом важко зрозуміти, що і як відчуває група, на тренінгу кожний зможе це зробити, але при цьому, розширить коло своїх компетенцій
*В тренінгу – семінарі використовуються інтерактивні, візуальні, проективні та інші методи групової роботи.



Програма тренінгу

Знайомство. Постановка цілей і озвучення задач тренінгу. «Заключення договору про спільну роботу».

1. Створення групи або з чого починається група?
Як ми знайомимося і чому цей момент такий важливий? Практикум можливих варіантів знайомства з групою. Від філософії імені Флоренського до її застосування на практиці.
Задачі: удосконалення навиків встановлення контакту з групою.

2. Фокусування інтерв’ю, максимальні вигоди і недоліки ( або про що ж слід пам’ятати).
Задачі: узагальнення знань про переваги і недоліки метода фокусованого групового інтерв’ю.

3. Озвучення цілей перед групою: форми та методи постановки цілі.
Задачі: розвиток навиків чіткої постановки цілей і задач.

4. Гайд як робочий інструмент модератора. Методика побудови гайду.
Задачі: отримання необхідних знань і навиків для створення гайду.

5. Модератор – це капітан – він керує маршрутом. Створення ідеального профілю модератора.
Задачі: створення ідеального профілю компетенцій модератора.

6. Групова динаміка, що це?
Задачі: надання знань і навиків керівництва груповою динамікою.

7. Використання візуального та іншого роздаткового матеріалу при проведенні інтерв’ю.
Задачі: надання знань про можливості використання візуальних методів у фокусованих групових інтерв’ю, а також формування навиків роботи з візуальними засобами.

8. Техніка постановки запитань? Методика «почемучки».
Задачі: вдосконалення навиків постановки запитань.

9. Гумор як органічний елемент у проведенні фокусованих інтерв’ю, або іншими словами більше життя, панове.
Задачі: надати можливість оцінити і попрактикуватися у вмінні викликати посмішку.

10. Як і навіщо потрібно робити короткий аналіз проведеного інтерв’ю.
Задачі: надання знань і подальший розвиток навиків роботи з невербальною і вербальною комунікацією.

Підбиття підсумків.



Замовити тренінг
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу