Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Психологія реклами    Список тренінгів   



Відгуки       

Проектування вибірки у маркетингових та соціологічних дослідженнях

Мета : Охарактеризувати процедуру побудови вибіркової сукупності, описати основні елементи вибіркової процедури, показати особливості і описати специфіку побудови різноманітних моделей вибіркової сукупності.
Дата проведення: 24 травня.
Адреса проведення: Київ, вул. Дегтярівська, 49Г ( бібліотека КНЕУ), другий поверх, лекційний зал 201.
Вартість тренінгу 1200 грн. з ПДВ.
Тренер: Микола Чурилов

ПЛАН
  1. Характеристика основних елементів вибіркового процесу:
    1. а ) одиниця спостереження та об’єкт репрезентації;
    2. б ) класифікація об’єктів репрезентації у соціологічних дослідженнях;
    3. в ) типи районування об’єктів репрезентації на проміжних ступенях відбору;
    4. г ) ступінь відбору: одноступінчаті та багатоступінчаті вибірки – переваги та недоліки.
  2. Об’єм вибіркової сукупності:
    1. а ) статистичні критерії;
    2. б ) аналітичні критерії;
    3. в ) критерії економічності дослідження.
  3. Спосіб відбору одиниць спостереження та об’єктів репрезентації:
    1. а ) випадкові відбори:
      • Імовірнісні відбори;
      • Систематичні ( механічні) відбори:
      • Районована вибірка;
      • Гніздова вибірка.
    2. б ) направлені відбори:
      • Квотна вибірка;
      • Метод «основного масиву»;
      • Відбір «собі подібного»;
      • Відбір «першого зустрічного»
      • Метод «сніжного кому»;
      • Відбір за скрінінгом
      • Почтовий та пресовий відбори.
  4. Розрахунок помилок репрезентативності:
    • Випадкові помилки вибірки
    • Систематичні помилки вибірки
  5. Дизайн – ефект вибірки


Загальна характеристика основних етапів соціологічного дослідження: теоретичний етап, етап методичного забезпечення соціологічного дослідження, польовий етап, етап обробки соціологічної інформації та аналітичний етап. Попередній системний аналіз об’єкту і предмету дослідження: теоретичний опис об’єкту соціологічного дослідження і його трансформація у генеральну сукупність. Оцінка якості соціологічної інформації: надійність і репрезентативність інформації, економічність соціологічного дослідження. Зв'язок основних елементів дослідницької програми з процесом організації соціологічного дослідження.
Характеристика основних елементів вибіркового процесу. Одиниця спостереження і об’єкт репрезентації: визначення та основні ознаки. Класифікація об’єктів репрезентації в соціологічних дослідженнях: типи вибірки. Типи районування об’єктів репрезентації на проміжних ступенях відбору – основні характеристики статистичних методів. Ступінь відбору: одноступінчаті та багатоступінчаті вибірки – області застосування.
Об’єм вибіркової сукупності: статистичні критерії. Довірчі інтервали, максимальна помилка вибірки. Екстраполяція результатів вибіркових досліджень на генеральну сукупність.
Аналітичні критерії – взаємозв’язок сформованих робочих гіпотез з об’ємом вибіркової сукупності, що формується. Критерії економічності дослідження.
Спосіб відбору одиниць спостереження та об’єктів репрезентації : ВИПАДКОВІ ВІДБОРИ : імовірнісні відбори – повторні і безповторні, області застосування. Районована ( стратифікована) вибірка – особливості її побудови. Гніздова вибірка.
НАПРАВЛЕН ВІДБОРИ. Квотний відбір – особливості його реалізації. Метод основного масиву. Відбір «собі подібного» і відбір «першого зустрічного». Поштовий і пресовий відбори – основні закономірності зміщення результатів при використанні цих відборів. Нормування основних робіт у соціологічному дослідженні. Оцінка вартості соціологічного дослідження в цілому. Особливості нормування робіт при використанні різноманітних типів соціологічного дослідження: оперативних досліджень, експрес – опитувань, соціологічних опитувань академічного характеру та ін.
Формування теоретичних моделей соціологічного дослідження. Основні принципи побудови процедурних моделей соціологічного дослідження. Сітьовий графік робіт у соціологічному дослідженні.
Вибір і обґрунтування дослідницьких процедур і методів збору первинної соціологічної інформації. Оцінка переваг і недоліків методів, що застосовуються для збору первинної соціологічної інформації. Оцінка областей застосування методів.
Загальна характеристика процесу збору первинної соціологічної інформації. Підбір і навчання інтрев’юєрів.
Постійно діюча опитувальна мережа: основні принципи формування та функціонування. Контроль якості первинної соціологічної інформації.



Замовити тренінг
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу