Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Психологія реклами    Список тренінгів   



Відгуки       

«Психологія реклами»

Мета тренінгу:
  • формування принципів соціально-психологічного впливу;
  • надання знань психологічних механізмів створення реклами та її сприйняття;
  • оволодіння навичками психологічного аналізу реклами
У програмі:

Основні психологічні підходи в рекламі: психоаналітичний, аналітичний, гіпнотичний, NLP, гуманістичний та ін.

Реакція сприйняття реклами: емоційна, когнитівна, поведінкова. Типові негативні стереотипи при сприйнятті реклами. Засоби їхнього подолання. Типові позитивні стереотипи і засоби їхнього посилення.

Методи візуальної побудови образу. Правила використання візуальної символіки. Вплив форми. Вплив кольорів. Критерії ефективності візуальної реклами.

Складання текстових повідомлень. Психологічна ефективність текстових впливів. Тексти із програмувальним багаторазовим впливом (рекламні, пропагандистські, навчальні). Створення та управління несвідомими асоціаціями з кольорами та почуттями.

Стилістичний і структурний аналіз ефективних текстів. Фоносемантичні параметри. Методи «анаграм» - кодування ключових слів та їхніх елементів у складі всього тексту. Ритмічні характеристики. Лексико-граматичні характеристики. Регуляція граматичного складу текстів з урахуванням комунікативної ситуації та установок аудиторії («чоловічі», «жіночі», «дитячі» та ін.).

Методи:
  • Аналіз конкретних прикладів.
  • Моделювання проблемних ситуацій.
  • Рішення ситуаційних завдань.

Місце проведення: м.Київ, Проспект перемоги 54/1



Замовити тренінг
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу