Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


требования walking dead: season two episode 5
 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Тренінги    Список тренінгів   



Трейд – маркетинг
Тактика і методи мотивації торгівлі

Люди, що кожного дня спілкуються зі споживачами ( клієнтами) – це золотий фонд бізнесу. Від їх знань, досвіду, мотивації, лояльності залежить зростання продажів та імідж марки.

Тематичний діапазон тренінгу:
  • Суть, задачі та об’єкти трейд – маркетингу.
  • Місце трейд – маркетингу у маркетинговій системі, структурі компанії.
  • Керівництво трейд – маркетингом.
  • Зрозуміти – означає підвищити продажі. Фактори, що впливають на роботу продавця ( консультанта, комунікатора) з покупцями.
  • Відмінності в роботі з власним і «чужим» торговим персоналом.
  • Супервайзер – функції та можливості.
  • Методи трейд – маркетингу – традиційні та креативні.
  • Програма трейд – маркетингу як комплекс методів та заходів.
  • Бар’єри в реалізації програми трейд – маркетингу.
  • Роль і співвідношення матеріального і емоційного в програмах трейд – маркетингу.
  • Методи оцінювання лояльності і якості роботи продавця з покупцями.
  • Лояльний продавець – важливе джерело інформації про споживачів та конкурентів.
Методологічні особливості тренінгу:
  • Просте, доступне пояснення, лаконічні робочі матеріали.
  • Інтерактивні методи, синтез індивідуальної і групової роботи.
  • Активізація креативних, аналітичних, комунікаційних здібностей учасників.
  • Надання нових знань та систематизація знань учасників.
  • Аналіз проблемних ситуацій учасників.
  • Кейси ( приклади) з врахуванням профілю учасників тренінгу.
  • Побудова відповіді з кожної теми шляхом групового обговорення.
  • Генерація ідей; опрацювання варіантів вирішення практичних задач.

Перше джерело якості тренінгів Сергія Будько – багаторічний, різноманітний дослідницький та консалтинговий досвід (sbudko.ukrbiz.net). Звідси – професійні прийоми, секрети, приклади.

Друге джерело якості – системно – інноваційна побудова тренінгу, стимулювання інтелектуальної діяльності учасників, шлях від рефлексії, обговорення до розуміння і використання знань, рішень в ході тренінгу і повсякденній практиці.

Після закінчення тренінгу видається Сертифікат УАМ.

Вартість тренінгу – 480 грн. з ПДВ.

Контакти організаторів:
Українська Асоціація Маркетингу
Тел.: (044) 456 08 94, 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
primak@kneu.kiev.ua
http://uam.in.ua
Мар’яна Лилик,
Маркетинг - менеджер



Замовити тренінг
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу