Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Тренінги    Список тренінгів   



Замовити тренінг
Фоторепортаж
Відгуки



Тижневі курси «Практичний маркетинг»
План

Назва тренінгу Тренер Опис тренінгу
Маркетингові дослідження й аналітика Трейд-маркетинг
  1. Роль маркетингових досліджень для прийняття управлінських рішень.
  2. Постановка завдань маркетингових досліджень.
  3. Методи ситуаційного аналізу.
  4. Методи збору інформації.
  5. Якісні дослідження.
  6. Кількісні дослідження.
  7. Висновки маркетингових досліджень.
  8. Написання звіту з маркетингових досліджень.
Трейд-маркетинг Сергій Будько,
зовнішній консультант, бізнес-тренер, коуч
  1. Суть, завдання й об'єкти трейд-маркетингу.
  2. Фактори, що впливають на роботу продавця з покупцями. Відмінності в роботі з власним і "чужим" торговельним персоналом.
  3. Супервайзер - функції й можливості.
  4. Методи трейд-маркетингу.
  5. Програма трейд-маркетингу. Бар'єри в реалізації.
  6. Роль і сполучення матеріального й емоційного в програмах трейд-маркетингу.
  7. Методи оцінки лояльності і якості роботи продавця з покупцями. Лояльний продавець - коштовне джерело інформації про споживачів і конкурентів.
Захист товарної марки, логотипу Олена Карпенко,
юрист-патентознавець, бізнес-консультант
  1. Що треба знати при створенні торговельної марки.
  2. Які елементи логотипу є не охоронюються.
  3. Етикетки. Практика захисту етикеток.
  4. Захист інновацій. Нові рецептури, технології, дизайн продукції.
  5. Як уникнути проблем, що виникають із набранням чинності Змінами до Закону України про рекламу.
  6. Практика захисту логотипу, які виникають труднощі.
  7. Практичні рекомендації зі створення й захисту торговельних марок.
Бізнес-Планування Ірина Лилик,
Генеральний директор УАМ,
бізнес-тренер
  1. Основні розділи бізнес-плану. Позиція банку й інвестиційних компаній. Визначення бізнесу. Стратегічні й тактичні цілі бізнесу.
  2. Як правильно скласти план маркетингу.
  3. Фінансовий план. Оцінка фінансового стану підприємства. Концепція ефективності проекту. Цінність грошей у часі. Основні фінансові критерії ефективності проекту. Розрахунок точки беззбитковості. Техніка розрахунку стандартних фінансових критеріїв.
  4. Ризики проекту. Оцінка ризиків. Помилки кредитоотримувача й методи їхнього застереження.
PR комерційних організацій Тетяна Діброва
к.е.н., доцент
  1. Комерційний PR: особливості використання в маркетинговій діяльності підприємства.
  2. Принципи роботи з цільовими аудиторіями PR.
  3. Організація PR компанії комерційної організації й оцінка її ефективності.
  4. Практичні аспекти використання коштів і заходів PR.
Особливості виставки як маркетингового інструмента Ольга Філіна,
КВІРТА
  1. Що таке виставка й у чому її переваги?
  2. Які маркетингові завдання можна вирішити за допомогою участі у виставці?
  3. Як підготуватися, щоб "вона" не застала Вас зненацька?
  4. Визначення стратегічних і функціональних завдань експозиції. Визначення типу забудови.
  5. Складання брифу й розробка технічного завдання Вибір кандидата на роль компанії забудовника.
  6. Як оцінити попередню пропозицію?
  7. Підготовка супутніх матеріалів і заходів. Безпосередня підготовка до заходу.
Медіапланування Ольга Мошун,
Медиа Директор
РА АММ
  1. Що таке медіапланування й навіщо воно потрібно?
  2. "Ми говоримо на одній мові" - професійний сленг, який застосовується у медиаплануванні.
  3. Дослідження сучасного медіа ринку.
  4. Огляд ринку медіа.
  5. Історія медіапланування й сучасні тенденції.
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу