Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


Відгуки       
   Застосування тестових методик у маркетингових дослідженнях    Список тренінгів   



Відомий вислів професора Единбурзького університету Дж. Хемилтона - “прислухатися до думки споживача ” відбиває суть як маркетингових досліджень у цілому, так і тестування зокрема.

Мета тренінгу: дістати у явлення про сутність методик, можливості й умови їх застосування. Оволодіння навичками аналізу отримуваних резул ь татів і практичне їх використання.

Аудиторія: директори маркетингових відділів, маркетологи, фахівці з виведення нових продуктів на ринок, брендменеджери.

Програма тренінгу:

1. Що означає тестування і яку роль воно грає в маркетингових дослідженнях?

2. Маркетингові завдання, що вирішуються шляхом тестування.

3. Методи збирання тестової інформації.

4. Характеристики цільової групи.

5. Предмет тестування.

6. Кількість продуктів, що піддаються оцінці.

7. Використовувана техніка при тестуванні.

8. Аналіз отриманих даних.

9. Місце проведення тестування.

10. Недоліки пропонованих тестових методик.

Тривалість тренінгу – 1 день.



Замовити тренінг
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу