Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Кваліфікаційний комітет   



Кваліфікаційний комітет Української Асоціації Маркетингу


Кваліфікаційний Комітет створений 5 лютого 2008 року на засіданні Ради УАМ.

Задання Кваліфікаційного Комітету УАМ:

  • розробка та затвердження переліку і змісту кваліфікаційних програм УАМ;
  • розробка та затвердження порядку проведення кваліфікаційних іспитів УАМ;
  • сертифікація викладачів на право підготовки слухачів за кваліфікаційними програмами УАМ;
  • затвердження персонального складу екзаменаційних комісій, загальний нагляд за проведенням кваліфікаційних іспитів УАМ;
  • розгляд скарг, спірних та конфліктних ситуацій, що можуть виникати в процесі проведення кваліфікаційних іспитів УАМ;
  • затвердження форми та порядку обліку кваліфікаційних сертифікатів УАМ.

Склад Кваліфікаційного Комітету УАМ

Голова - Ірина Лилик,

кандидат економічних наук, доцент, генеральний директор УАМ, заступник головного редактора журналу "Маркетинг в Україні", керівник проекту "Маркетинг газета" (електронне видання УАМ), розробник Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ (СОУ 91.12.0-21708654-001-2002).
Закінчила Київський державний університет ім. Тараса Шевченка, сьогодні - докторант кафедри маркетингу КНЕУ.
Працювала тренером з бізнес-планування у Міжнародній фінансовій корпорації.
З 1998 року - генеральний директор УАМ, з 2005 року - обрана Національним представником ESOMAR в Україні.
Стажувалася з маркетингу у США, Японії, Швеції, Нідерландах.

Заступник Голови - Володимир Пилипчук,
кандидат економічних наук, професор кафедри маркетингу КНЕУ, заступник голови секції маркетингу Науково-методичної комісії Міністерства науки та освіти України з напряму "економіка та підприємництво". Автор (співавтор) та розробник:

  • типових робочих програм зі спеціальності "маркетинг" по дисциплінам "Промисловий маркетинг" "Маркетингова політика розподілу" та "Управління продажами";
  • галузевих освітньо-професійних програм "молодший спеціаліст", "бакалавр", "спеціаліст", "магістр" за спеціальністю "комерційна діяльність";
  • галузевих стандартів спеціальності "маркетинг", "Освітньо-кваліфікаційних характеристик маркетологів та спеціалістів по комерційній діяльності" (за рівнями освіти - від молодшого спеціаліста до магістра);
  • проектів галузевих стандартів "Компетенції маркетологів (бакалавр, магістр)".
Автор понад 110 науково-методичних робіт, у т.ч. 2 монографії, 1 підручник та 4 учбові посібники.

КЕРІВНИКИ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ТА КОНСАЛТИНГОВИХ ДОСЛІДНИЦЬКИХ АГЕНЦІЙ

Артур Герасимов,
генеральний директор холдингу "Українська Маркетингова Група" (UMG®). Член ESOMAR, AMA.
Закінчив Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, соціолог.
У 1994 році співзасновник UMG®, з 1998 - директор, генеральний директор. UMG® сьогодні - холдинг у складі 5-ти спеціалізованих компаній, понад 100 працюючих у центральному офісі та 1700 власних інтерв'юерів у всіх регіонах України.

Сергій Даскалу,
президент та засновник компанії ACTION DATA GROUP LLC, власник ПІІ "Экшн Дейт Групп" (Дніпропетровськ). Член УАМ, ESOMAR, AMA, AmCharm

Андрій Длігач,
голова Ради директорів групи компаній MDN Group,
докторант кафедри міжнародної економіки Київського національного університету ім. Т. Шевченка;
кандидат економічних наук, магістр економіки, магістр прикладної математики.
Стажувався у США, Нідерландах.
Автор понад 50 публікацій та 3-х книжок з питань стратегічного управління і маркетингу.

Евген Копатько
Засновник компанії Research&Branding Group, експерт-соціолог, політичний консультант. Закінчив Донецький національний університет та факультет соціологі Московського державного університету. Член Intersearch.

Володимир Паніотто,
доктор філософських наук, президент компанії InMind,
професор університету "Києво-Могилянська Академія", член ESOMAR, WAPOR, AAPOR, член редакційних колегій декількох наукових українських та російських журналів. Перший Національний представник ESOMAR, в Україні (2000-2005 роки), віце-президент УАМ. Визнаний на міжнародному рівні експерт з питань дослідницької методології, дизайну виборки, моделювання. Ним розроблені спеціальні методики та індекси для аналізу соціоекономічної структури споживчої поведінки, багаторівневої сегментації. В.Паніотто приймав безпосередню участь у розробці концепції випадкової чотирьохступінчатої виборки, її адаптації до локальних умов, та у створенні спеціалізованого програмного забезпечення.
Автор понад 10 книжок, 50 статей та розділів

Александр Федоришин,
кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК ЮКРЕЙН, член Ради УАМ, член ESOMAR, автор Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ.

Микола Чурілов,

доктор соціологічних наук, генеральний директор компанії "TNS Україна", автор Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ, член Ради УАМ, член Редколегії журналу "Маркетинг в Україні".
Автор (співавтор) понад 100 наукових праць, зокрема монографій: "Опросы населения" (1984), "Проектирование выборочного социологического исследования" (1986), "Киев - 1990-1991. Социологический репортаж" (1993), "Политическая культура населения Украины" (1993), "Реґіоналізм в Україні як об'єкт соціологічного дослідження" (1998).

КЕРІВНИКИ ПІДПРИЄМСТВ/ДЕПАРТАМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ

Юрій Логуш,
президент компанії Крафт Фудз Україна;
віце-президент компанії Kрафт Фудз, генеральний директор в Україні (з 1995 року), Молдові (з 2003), Білорусі (з 2004), Грузії, Вірменії, Азербайджані (з 2005). Заснував бізнес компанії в Україні, що охоплює 3 фабрики, 2.500 працюючих, у тому числі 1.200 співробітників відділу збуту. Сума інвестицій в Україні перевищує $150 млн. Ключові торгові марки: Якобз, Мілка, Карт Нуар, Максвелл Хаус, а також регіональні та місцеві, серед яких Корона, Люкс, Сиєста, 3-Біт.

Сергій Лилик,
кандидат історичних наук, з 1998 року - директор ПП "СВ-ХХІ",
з 2005 - директор Інституту Маркетингу, член Ради УАМ.

Павло Макаренко, маркетинг-директор ВАТ "Інтеррибфлот".
Має дві вищих освіти - технічну (КПІ, закінчив факультет електронної техніки) та з маркетингу (Європейський університет).

Михайло Сокіл,
директор департаменту маркетингу і реклами корпорації "БОГДАН". У його підпорядкуванні функціонально знаходяться відділи маркетингу як головної корпорації, так і відділи маркетингу інших підприємств, що входять до її складу - Hyundai motors Ukraine, KIA motors Ukraine, Mega-motors, Українського Автомобільного Холдингу, АВТОБУСИ "БОГДАН" тощо.

Владислав Стефанишин,
начальник відділу маркетингу компанії "Лакма".
Відповідальний за стратегічний розвиток підприємства на ринку лакофарбних матеріалів; керує відділом маркетингу, головне завдання якого - проведення маркетингових досліджень та формування рекламної політики підприємства.

Марина Яковлєва,
генеральний директор компанії "Єврокар Україна".
На посадах керівника маркетингових відділів та служб ряду підприємств України - з 1996 року. З 2002 - заступник генерального директор з маркетингу та збуту, генеральний директор "Єврокар Україна".

ПРЕДСТАВНИКИ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

Максим Лазебник,
виконавчий директор ВГО "Всеукраїнська рекламна коаліція", виконавчий директор Громадської ради з питань реклами, магістр права, (спеціалізація - правове регулювання рекламної діяльності), генеральний продюсер Київського Міжнародного Фестивалю Реклами,
організатор EFFIE Awards Ukraine, спів організатор креативного кампусу ADDRIVE, член Громадської Ради при Комітеті з питань свободи слова та інформації Верховної Ради України, доцент Інституту реклами, офіційний представник в Україні міжнародних фестивалів реклами: Golden Drum, EPICA, Golden Hammer, ММФР, Ідея.

Валентин Калашник,
віце-президент Української Асоціації Директ Маркетингу,
директор маркетинг-групи OS-Direct.
Практик, автор статей, розробник директ-маркетингових стратегій. Ідеолог успішно діючої CRM-системи для обслуговування FMCG-ринку, що не має аналогів в Україні. Організатор бізнес-форуму "Дні ДМ в Україні" (www.dmdays.com.ua).

Степан Капшук,
Генеральний директор асоціації "Укроліяпром".
Закінчив Київський технологічний інститут харчової промисловості, працював на виробництві та в апараті Міністерства харчової промисловості України. З 2000 року - директор, з 2006 - генеральний директор асоціації "Укроліяпром", що об'єдную переважну частину підприємств галузі.

Володимир Овчарек,
виконавчий директор Виставкової федерації України, директор консалтинговой компании "Экспокон". Кандидат технічних наук.

В'ячеслав Павлов,
генеральний директор Асоціації мебельників України;
комерційний директор компанії "Одеська мебельна компанія", член Ради Експортерів при Міністерстві економіки України.
Нагороджений Орденом святого архистратига Михаїла за заслуги із відродження Української Православної Церкви Київського Патріархату.

Євген Ромат,
Видавець та головний редактор журналів "Маркетинг и реклама" (з 1997 року), "Маркетинговые исследования в Украине" (з 2004), "Логистика: проблемы и решения" (з 2005); голова Союзу Рекламістів України (з 2007).
Професор кафедри маркетингу і реклами Київського національного торгово-економічного університету, доктор наук державного управління. Автор першої в Україні докторської дисертації з проблематики реклами, семи підручників та понад 250 наукових робіт.
Засновник Українського студентського фестивалю реклами. Співзасновник Національного фестивалю соціальної реклами.

ПРОВІДНІ ВИКЛАДАЧІ

Анатолій Войчак,
Доктор економічних наук, професор. Ректор Міжнародного християнського університету, професор кафедри маркетингу Київського національного університету ім. Вадима Гетьмана, автор понад 120 наукових робіт, з них 2 монографії, 4 підручника, 8 навчально-методичних посібника.

Наталія Головкіна,
професор кафедри бізнес-адміністрування Міжнародного інституту менеджменту (МІМ-Київ); керівник консалтингових проектів для зарубіжних та вітчизняних фірм (з 1994 року).
Стажувалася в Інституті розвитку менеджменту (Лозанна, Швейцарія), Вищій школі промислової адміністрації (Карнегі Меллон Університет, США); Католицькому Університеті (м. Льовен, Бельгія), Ворвік Бізнес-школі (Університет Ворвіку, Великобританія), Літньому міжнародному бізнес-інституті (Університет Делаверу, США).

Віктор Кардаш,
кандидат економічних наук, професор. Має почесне звання "Заслужений працівник освіти України". Декан факультету "Маркетинг" Київського національного економічного університету. Автор понад 50-ти наукових робіт, зокрема підручника "Товарна інноваційна політика" та "Маркетингова товарна політика".

Тетяна Примак,
доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу Київського національного економічного університету, фахівець та експерт у галузі маркетингових комунікацій. Автор 15 навчальних посібників, 2 монографій та понад 100 публікацій з маркетингу та маркетингових комунікацій.

Ірина Решетнікова,
Доктор економічних наук, професор кадри маркетингу КНЕУ. Автор понад 80 публікацій з проблематики маркетингових досліджень та розробки маркетингових стратегій.
Стажувалася з маркетингу у Франції та Німеччині.

Алла Старостіна,
доктор економічних наук, професор, віце-президент УАМ.
Докторська дисертація "Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні" (1999). З 2001 року - зав. кафедри міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Автор перших в Україні підручників з маркетингу "Маркетинг" (видання 1997, 2002, 2006 років), "Промисловий маркетинг. Теорія і господарські ситуації" (1997), "Маркетингове дослідження. Практичний аспект" (1998), "Маркетингове дослідження" (2001), "Ризик-менеджмент: теорія і практика" (2003, 2004), "Промисловий маркетинг: теорія, світовий досвід, вітчизняна наука" (2005). Под її науковою редакцією вийшли переклади підручників Ф.Котлера, Н.Малхотри, П.Самуельсона, В.Нордхауза.

Сергій Солнцев,
Зав. кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут", керуючий партнер консалтингової компанії "Advanter Group".
Автор понад 80 публікацій в галузі прикладної статистики та маркетингових досліджень.

Лариса Яцишина,
кандидат технічних наук, доцент, професор кафедри маркетингу, декан інженерно-економічного факультету Київського національного університету технологій та дизайну. Підтримала створення студентського маркетингового клубу "M-team" при УАМ. Голова клубу директорів підприємств легкої промисловості при УАМ. Автор 65 наукових та методичних публікацій

КЕРІВНИКИ РЕГІОНАЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ УАМ

Олександр Гладунов,
Директор Рівненської обласної організації УАМ.
Приймав участь у реалізації проектів Міжнародного центру приватизації, інвестицій і менеджменту, Міжнародної фінансової корпорації, Світового банку.

Віктор Заруба,
голова харківського обласної організації УАМ.
Доктор економічних наук, професор, декан факультету управління бізнесом и завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту Національного технічного університету "ХПІ". Сфера науково-педагогічних інтересів - управління в соціально-економічних системах, економіко-математичне моделювання у маркетинговому менеджменті. Автор 5 підручників та навчально-методичних посібників, 2 монографій та 126 наукових робіт. Член редколегії декількох наукових журналів

Наталія Карпенко,
Голова Полтавської обласної організації УАМ.
Кандидат економічних наук, зав. кафедри маркетингу Полтавського університету споживчої кооперації України, докторант КНЕУ

Олександр Кендюхов,
голова Донецької обласної організації УАМ.
Доктор економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу та менеджменту, директор Інституту маркетингу Донецького університету економіки та права.
Має понад 130 наукових праць з маркетингу, управління клієнтським та бренд-капіталом підприємств.
Авторські розробки, рекомендації та пропозиції впроваджено в практику корпорації "Індустріальна спілка Донбасу", ВАТ "Металургійний комбінат "Азовсталь", ВАТ "Харцизький трубний завод", ВАТ "Тасскомерцбанк", АКБ "Капітал", страхової компанії "АСКА", Української фінансово-інвестиційної компанії.

Людмила Мороз,
голова Львівської обласної організації УАМ.
Кандидат економічних наук, доцент, зав. Кафедри маркетингу Інституту підприємництва і перспективних технологій при Національному університеті "Львівська політехніка". Автор понад 100 наукових і методичних праць.

Тетяна Решетілова,
Голова Дніпропетровської обласної організації УАМ.
Доктор економічних наук, професор, зав. кафедри маркетингу Національного гірничого університету, організатор і керівник спільної з Університетом Скрентон (США) магістерської програми "Міжнародний маркетинг", автор підручника "Successful Marketing".

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу