|
|
28 квітня 2009 року у Львові відбувся семінар-тренінг «Автоматизація обліку взаємовідносин з клієнтами за допомогою CRM-системи «Парус-Менеджмент і Маркетинг 7.40», який було організовано Всеукраїнською громадською організацією «Українська Асоціація Маркетингу» та корпорацією «Парус».
У семінарі взяли участь 35 викладачів кафедр маркетингу провідних вищих навчальних закладів м. Львова, серед яких Національний університет «Львівська політехніка», Львівська комерційна академія, Український національний лісотехнічний університет, Львівська національна академія ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Гжицького та ін. Усі вони є членами клубу викладачів УАМ.
Семінар-тренінг проводила Марія Бевз, провідний фахівець бізнес-центру CRM-рішень корпорації «Парус». Семінар, який відбувся у приміщенні Національного університету «Львівська політехніка», складався з двох частин. Перша була присвячена теоретичним засадам «Customer Relationship Management» і, зокрема, проблемі автоматизації обліку цих взаємовідносин, аналізу досвіду практичного застосування CRM-системи у різних галузях економіки.
Друга (практична) частина семінару-тренінгу проходила в комп’ютерному класі і мала на меті здобуття учасниками навичок роботи з системою для подальшого запровадження її в навчальний процес у своїх університетах. Усім викладачам були надані CD з демоверсіями CRM-системи.
Семінар-тренінг викликав значний інтерес серед учасників, було багато запитань, спостерігалась жвава дискусія, що торкалася різних аспектів використання системи.
Викладачі висловлювали подяку організаторам семінару як з боку УАМ – голові Львівської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу» професору Людмилі Андріївні Мороз, так і генеральному директору корпорації «Парус» Федоренко Тетяні.
Фоторепортаж
|
|