Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Клуб директорів      



Експертне обговорення питань, пов’язаних з маркетинговими дослідженнями

Олександр Гладунов,

Директор Рівненської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу»

 

1. Чи погоджуєтеся Ви з тезою, що розширення кола замовників маркетингових досліджень за рахунок вітчизняних компаній призводить до зниження вимог щодо їхньої якості ?

 Погоджуюсь. Особисто до мене зверталися замовники з питаннями : „А як зменшити вартість ? А якщо анкета без демографії, це буде дешевше? ..” Вітчизняний замовник не розуміє, що існують певні стандарти дослідження, тому реальна ціна може видаватися йому завищеною.

2. Чи можете Ви прокоментувати тенденцію зниження середньої вартості дослідження ?

Дослідженнями стали цікавитися малі та середні підприємства, їхній обмежений маркетинговий бюджет провокує зниження вартості.

3. Чи відчуваєте Ви у своїй діяльності падіння зацікавленості Україною з боку зовнішніх інвесторів.

Категорично навпаки, якщо говорити про сільгоспвиробництво. Світова продовольча криза, що насувається, бум виробництва енергоносіїв з сільгоспкультур, перспектива відміни мораторію на продаж землі роблять Україну суперпривабливою для іноземних інвестицій у сільськогосподарський бізнес. Особисто я зараз працюю у двох таких проектах.

4. Чому, на Вашу думку, у наведених даних відсутні дослідження з Інтернет- технологіями ?

Тому що майже всі „знають” як робити дослідження, і точно вже всі „знають” як досліджувати ринок через Інтернет...Тому і не замовляють.

5. Про умовну конкуренцію

Не впевнений, що це саме так. Думаю, що за клієнтів з числа міжнародних компаній конкуренція суттєва, а на рівні середнього і малого бізнесу немає привабливих пропозицій, тому і конкуренція млява. Якщо говорити про конкуренцію на ринку досліджень з позиції відомої концепції Портера, то можна назвати товари замінники маркетингових досліджень, котрі споживаються для прийняття стратегічних рішень : спеціальні бізнес-тренінги та бізнес-школи, котрі готують фахівців, що забезпечують дослідження власними ресурсами, організації, котрі готують аналітичні, кон’юнктурні огляди, розсилки новин та сайти з галузевими базами даних тощо. Таким чином, вважаю що конкуренція не умовна.

6. Чи спостерігаєте Ви певне розслаблення ...?

Не спостерігаю, навпаки, бачу підвищення професіонального рівня, особливо київських дослідників. Хоча, деякі оприлюднені роботи  таки розчаровують.

7. „Про інфляцію”

Не враховую, тому що яким би песимістичним не був би прогноз, все одно буде ще гірше J

8. Про профанацію

Так. Це актуально. 

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу