Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   РАДА ВГО “УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ”   





  ПРЕЗИДЕНТ Анатолій Федорович ПАВЛЕНКО Президент Української Асоціації Маркетингу. Доктор еко­ номічних наук, професор, Ректор Київського національного економічного університету, Заслужений діяч науки і техніки України, Академік Академії педагогічних на­ ук України, Академік Міжнародної академії наук вищої шко­ ли (м. Москва) , почесний доктор Міжнародного християнського універ­ ситету (м. Відень). Нагороджений ор­ деном "За заслуги" І, II , ІІІ ступенів, медаллю “В пам'ять 1500-річчя Києва” з а вагомий внесок у розвиток науки та освіти.
   
Віце-президенти:


  Олександр Варфоломійович ГЛАДУНОВ, Директор Рівненської обласної організації Всеукраїнської громадської організації “Українська Асоціація Маркетингу”. Закінчив У країнський інститут інженерів водного господарства , будівельний факультет , спеціальність інженер-будівельник. Рівненський інститут слов ' янознавства Київського славістичного університету, факультет міжнародних економічних відносин і бізнесу, економіст – маркетолог. Приймав участь у навчальних програмах та проектах Міжнародного центру приватизації, інвестицій і менеджменту, Міжнародної Фінансової Корпорації, Світового Банку.


  Володимир Ілліч ПАНІОТТО д.ф.н., президент компанії InMind , директор Київського міжнародного інституту соціології, професор Університету " Київо-Могилянська Академія ". Член ESOMAR , WAPOR , AAPOR , членом редакційного правління декількох українських та російських часописів. В идав 10 книг і більш ніж 150 статей та глав.


  Алла Олексіївна СТАРОСТІНА доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченко. віце-президент Української Асоціації Маркетингу и Голова Київського міського осередку ВГО УАМ
   

ЧЛЕНИ РАДИ:


  Ірина Вікторівна ЛИЛИК кандидат економічних наук, генеральний директор УАМ, заступник головного редактора журналу “Маркетинг в Україні”, Національний представник ESOMAR в Україні с 2005 года.


  Світлана Олександровна ГОСТІЛОВА директор з маркетингу компанії “Володимир Лтд”, м. Київ (виробництво та збут професійного кухонного обладнання). Диплом МВА - Міжнародний інститут менеджменту МІМ-Київ, в даний час є студенткою Міжнародного інституту бізнесу МІБ-Київ (навчання за програмою PROFESSIONAL POSTGRADUATE DIPLOMA in Marketing Королівського інституту маркетингу СІМ (Великобританія). Нагороджена Почесними грамотами професійного об ' єднання споживачів продукції компанії: Асоціації кулінарів України (за активну участь в розвитку кулінарного мистецтва в Україні).


  Віктор Якович ЗАРУБА доктор економічних наук, професор, декан факультету управління бізнесом і завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Галузь науково-педагогічних интересів - управління в соціально-економічних системах, економіко-математичне моделювання у маркетинговому менеджменті. Автор 5 підручників та навчальних посібників, 2 монографій та 126 наукових і методичних робіт. Член редколегій журналів «Маркетинг в Україні», «Маркетинг и реклама», «Економічна кібернетика».


  Наталия Володимирівна КАРПЕНКО, кандидат економічних наук, завідувач кафедри маркетингу Полтавського університету споживчої кооперації України, докторант Київського національного університету. Має понад 70 наукових та методичних праць. Керівник наукової школи «Маркетингова діяльність підприємств», член Ради ВГО УАМ, голова Полтавського осередку УАМ. Має значний досвід проведення маркетингових досліджень, маркетингового планування, проведення семінарів – тренінгів, впровадженні інноваційних технологій у підготовку висококваліфікованих фахівців з маркетингу.


  Сергій Володимирович ЛИЛИК кандидат історичних наук, політолог, керівник проекту “Інститут маркетингу”. Має значний досвід у проведенні маркетингових та соціологічних досліджень.


  Павло Миколайович МАКАРЕНКО закінчив НТУУ “КПІ” факультет електронної техніки, вищу економічну освіту здобув у ЕУФІМБ. В маркетингу 5 років, в Групі компаній “ВЕРЕС” с 2003 року обіймає посаду маркетинг-директора. Під час його роботи валовий оборот по готової продукції компанії збільшився в 2,6 раза, прибутковість компанії зросла в 2.3. раза.


  Людмила Андріївна МОРОЗ кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу Інституту підприємництва і перспективних технологій при Національному університеті «Львівська політехніка». Голова Львівської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу», член Редакційної колегії фахового журналу «Маркетинг в Україні». Стажувалась на кафедрах маркетингу кращих економічних інститутів Польщі: Краківської економічної академії і Варшавської школи економіки ( GSH ). Опублікувала понад 100 наукових і методичних праць, серед них – підручник «Маркетинг», (затверджений Міністерством науки і освіти України), три навчальні посібника і наукову монографію.


  Тетяна Борисівна РЕШЕТІЛОВА доктор економічних наук, професор, зав. кафедрою маркетингу Національного гірничого університету, засновник наукової школи економічної ренти природних ресурсів, організатор і керівник спільної з Університетом Скрентон магістерської програми «Міжнародний маркетинг», автор підручника Successful Marketing , нагороджена відзнаками “Шахтарська слава”, «Відмінник освіти».


  Ірина Леонідівна РЕШЕТНІКОВА д.е.н, професор кафедри маркетингу КНЕУ, професор кафедри маркетингу Міжнародного інституту бізнесу, двічі стажувалась у провідних навчальних закладах і відомих підприємствах Франції та проводила наукові дослідження в університеті м.Бремен за німецькою програмою DAAD . Є автором понад 80 наукових публікацій з проблем проведення маркетингових досліджень, розробки маркетингових стратегій та організації маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах. Виступала з доповіддями за цією тематикою на міжнародних конференціях і симпозіумах у Франції, Німеччині, Югославії, Польщі, Словаччині.


  Олег Юрійович СИНАЮК Президент компанії Нью імідж груп (м. Харьків). У 2001 році закінчив Харківський Державний Економічний Унівенрситет, факультет – «Фінанси та кредит, і банківська справа», спеціальність «Фінанси підприємства». Дослідницьким та промоушн напрямками займається з 2001 року. В 2003 році заснував компанію «Нью Імідж Маркетинг Груп».


  Олександр Борисович ФЕДОРИШИН кандидат психологічних наук, директор компанії GfK ЮКРЕЙН, один з авторів Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ.


  Микола Миколайович ЧУРИЛОВ д.соціол.н.; генеральний директор ТОВ " TNS Ukraine ", автор Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ, член Редакційної колегії фахового видання «Маркетинг в Україні».Автор (співав.) понад 100 наукових праць, зокрема монографій: "Опросы населения" (1984, співав.), "Проектирование выборочного социологического исследования" (1986), "Киев - 1990-1991. Социологический репортаж" (1993, співав.), "Политическая культура населения Украины" (1993, співав.), "Реґіоналізм в Україні як об'єкт соціологічного дослідження" (1998, співав.).


  Лариса Карпівна ЯЦИШИНА кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, професор кафедри маркетингу, декан інженерно-економічного факультету Київського національного університету технології та дизайну з 1999 року. За її підтримки на факультеті створено випускну кафедру маркетингу та кафедру економічної кібернетики, організовано студентській дискусійний клуб «Круглий стіл» та маркетинговий студентський клуб «М- TEAM » при Української Асоціації Маркетингу. Голова Клубу директорів підприємств легкої промисловості при УАМ. Підготувала двох кандидатів економічних наук. Автор 65 наукових та методичних публікацій. Нагороджена знаком «Відмінник освіти України».
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу