Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Історія Української Асоціації Маркетингу   



Асоціація Маркетингу була заснована 20 лютого 1997 року, коли збори засновників вирішили і затвердили протокол про створення вітчизняного об'єднання маркетологів.

Основними завданнями організації були визначені:

  • Створення професійного об'єднання маркетологів;
  • Розробка стандартів роботи маркетологів;
  • Формування інформаційної платформи для професіоналів у сфері маркетингу;
  • Пропаганда маркетингу як науки.

У 1999 році Українська Асоціація Маркетингу отримала статус всеукраїнської громадської організації.

Основними завданнями цього етапу стали:

  • Формування цивілізованого бізнес середовища в Україні;
  • Просунення маркетингу як фактору, що визначає економічний розвиток і благоустрій країни;
  • підтримка малого і середнього бізнесу шляхом впровадження принципів маркетингу у господарську діяльність;
  • сприяння формуванню прозорого механізму взаємодії між учбовими закладами, бізнесом і органами державного управління у сфері освіти маркетологів.

Основними проектами на даному етапі стали :

  • випуск науково-практичного журналу “Маркетинг в Україні” ( спочатку щоквартальне видання, потім двомісячник), що був визнаний ВАК України професійним науковим виданням;
  • проведення щорічної науково-практичної конференції “Маркетинг в Україні”, а також засідань за “круглим столом” маркетологів і товаровиробників різноманітних галузей економіки – з метою ознайомлення з сучасним маркетинговим інструментарем, пошуку спільних корпоративних позицій.

Починаючи з 2000 року, членами УАМ стали провідні маркетингові дослідницькі агентства, що знайшло своє оформлення в створенні при УАМ Клубу директорів дослідницьких агентств. По стану на 2004-2005 роки члени УАМ, згідно експертним оцінкам, забезпечували більше 90% обороту маркетингових досліджень, що проводяться за замовленням дослідницькими агентствами.

Це зробило можливою розробку, прийняття і державну реєстрацію Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ 91.12.0-2108654-001-2002. Розроблений на основі діючих міжнародних стандартів, цей документ виконує для галузі регулюючі функції, сприяє підвищенню професійного рівня і розвитку добросовісної конкуренції.

У 2003 році був виданий офіційний переклад Директив і Керівництв ESOMAR українською мовою. Книга, видана УАМ, була представлена на конференції “Маркетинг в Україні”, що проходила в листопаді 2003 року в приміщенні Київського національного економічного університету при фінансовій підтримці Посольства Королівства Нідерландів в Україні. Офіційний переклад Директив і Керівництв ESOMAR був виданий накладом 1000 екземплярів і розповсюджений серед членів асоціації, викладачів вузів, представлений у провідні бібліотеки України. Сьогодні Стандарти Якості маркетингових досліджень і Керівництва і Директиви ESOMAR є нормами ведення бізнесу у дослідницькій галузі.

З 2005 року УАМ стала офіційно членом ESOMAR , а генеральний директор УАМ Ірина Лилик була обрана Національним представником ESOMAR в Україні.

Документи міжнародних організацій постійно публікуються у науково-практичному журналі асоціації “Маркетинг в Україні ”.

Подальший розвиток отримали в той час освітні і науково-практичні заходи УАМ. Конференції і семінари УАМ стали місцем зустрічей вчених і практиків вітчизняного маркетингового бізнесу – явище не типове для багатьох галузей української економіки. З метою розвитку маркетингу як науки і для створення платформи спілкування між представниками наукової думки, маркетологами підприємств і дослідниками щорічно стала проводитися Міжнародна науково-практична конференція “Маркетинг в Україні”.

Метою конференції є обговорення тенденцій розвитку маркетингу в Україні, перспективних напрямків в маркетинг освіті, знайомство з новими технологіями у сфері досліджень, обмін досвідом вітчизняними маркетологами між собою і з іноземними гостями. За результатами обговорень друкуються тезиси основних доповідей і дискусій.

З 2003 року постійною подією стало проведення щорічного Всеукраїнського Форуму “ Промисловий Маркетинг” , основним завданням якого є розвиток маркетингу для сектору В2В, а також запровадження сучасних маркетингових технологій у діяльність промислових підприємств. Спонсорами виступали компанії “Сіменс Україна” і “Єврокар”. Філософія форуму – “Прозорість і партнерство”.

У 2004 році УАМ розробила і запропонувала своїм членам електронне видання, спочатку назване як Інформаційний бюлетень УАМ і потім поступово перетворене в “Маркетинг газету”. Основним завданням даного видання є оперативне інформування маркетологів про маркетингові проекти, що проходять в Україні і за кордоном.

Для реалізації уставних завдань “Підтримка малого і середнього бізнесу шляхом впровадження принципів маркетингу у господарську діяльність» Українська Асоціація Маркетингу провела цикл тренінг-семінарів в місті Ніколаєві «Практичний тренінги з бізнес планування і інвестиційного менеджменту для жінок-підприємців» у 2000 році. Проект здійснювався при фінансовій підтримці Міжнародного фонду «Відродження».

У 2003/2004 роках реалізовувася проект «Партнерство жінок і чоловіків у бізнесі» за підтримки Канадсько-українського гендерного фонду. Основною метою проекту було – формування гендерної рівності у бізнесі шляхом навчання ефективному співробітництву. Навчання було організовано як модулі тренінгів з бізнес-планування, маркетингу, трудовим стосункам і психотехнологіям у бізнесі. У 2004 році цей проект також реалізовувався Рівненською обласною організацічєю «Українська Асоціація Маркетингу» ( президент Олександр Дейнега, директор Олександр Гладунов). Навчання по програмі пректу пройшли більше 300 чоловік зі всіх регіонів України.

Українська Асоціація Маркетингу постійно проводить відкриті тренінги для навчання новітнім технологіям у маркетинзі, рекламі, ПР.

Постійне спілкування з керівниками підприємств, а також опитання, проведене УАМ в кінці 2003 року, засвідчили, що найгострішою проблемою для розвитку підприємства є проблема нехватки професійно підготовлених кадрів.

Починаючи з 2000 року при УАМ постійно діє Клуб викладачів з маркетингу. Своє організаційне оформлення він ще не отримав, однак питання викладання завжди обговорювалися на зустрічах маркетологів.

Щорічно проводиться методичний семінар для викладачів,на якому обговорюються питання утримання навчальних курсів, обмін досвідом в методиках викладання. Перший методичний семінар «Портфель методичного забезпечення викладача маркетингу» був проведений 25 жовтня 2002 року спільно з Секцією маркетингу Науково-методичної комісії з економічної освіти Міністерства освіти і науки України. Зустрічі викладачів з метою обговорення напрямку розвитку маркетинг-освіти в Україні стали щорічними. У 2005 році була опублікована брошура «Професійна освіта у маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги». Книга видана на основі матеріалів Робочого семінару, що відбувся в червні 2005 при фінансовій підтримці Посольства США в Україні.

З 2005 року Українська Асоціація Маркетингу стала членом Європейської Маркетингової Конфедерації, основним завданням якої є гармонізація професійних вимог маркетологів, розроблених національними асоціаціями.

У 2005 році був створений студентський маркетинг-клуб “M-team” на , базі Київського університету технологій і дизайну.

З 2005/2006 року для підтримки талановитої молоді був організований Всеукраїнський конкурс студентських робіт з маркетингу. У 2006 році конкурс був названий на честь Ігоря Ткаченко, засновника конкурса і талановитого маркетолога. Ігор Ткаченко створив одну з перших у сучасному українському бізнесі рекламну компанію, вперше представив вітчизняному ринку піплметрична панель, був одним із розробників Стандартів якості маркетингових досліджень. Конкурс проводиться при підтримці компанії TNS Ukraine. Номінація конкурсу: маркетингові дослідження. Першими переможцями конкурсу стали студентки Хмельницького національного університету Ірина Захарчук, Наталія Пазев іч.

Засновники Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу»: академік Анатолій Павленко, проф. Алла Старостіна, проф. Анатолій Войчак, проф.. Тетяна Циганкова, к.е.н. Ірина Лилик, к.е.н. Володимир Заболотний, проф.. Володимир Онищенко.

Президентом УАМ обраний ректор КНЕУ, академік Анатолій Павленко, в і це президентами – проф. Алла Старостіна, проф. Анатолій Войчак., проф. Володимир Паніотто, Олександр Гладунов.

В Раду УАМ ввійшли Світлана Гостілова, проф.. Віктор Заруба, к.е.н. Наталія Карпенко, к.е.н. Ірина Лилик, к.і.н. Сергій Лилик, Павел Макаренко, к.е.н. Людмила Мороз, проф. Тетяна Решетілова, проф. Ірина Решетникова, Олег Синаюк, к.пс.н. Олександр Федоришин, проф. Микола Чурилов, проф. Лариса Яцишина.

Генеральним директором була затверджена к.е.н. Ірина Лилик.

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу