Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №1 '2006      




Анонс статей журналу
Зміст

Зміст соціальної реклами
Проблеми її фінансування. Проблеми вдосконалення законодавчої бази. Креатив. — були у центрі уваги громадських слухань, організованих Спілкою рекламістів України за сприяння Канадського фонду місцевих ініціатив Канадського агентства міжнародного розвитку.

стр.4

Реклама парфумів викликає
у студентів більше недовіри, ніж довіри

За матеріалами засідання круглого столу “Оманлива реклама у парфумерії та косметиці:
чи є вона в Україні”, організованого УАМ в рамках IV Міжнародної виставки парфумів та косметики “іnterCHARM Україна 2006”.

стр.6

Креативність оточує нас всюди
Креативне читання лекцій, креативне проведення конференцій, креативно грають футболісти...
У рекламі креативністю називають пошук принципово нових ідей, рішень, спрямованих на досягнення комерційного успіху.

стр.15

Метод аналогій
Одним з відомих прийомів перевірки достовірності результатів соціологічних та маркетингових досліджень є метод аналогій, тобто порівняння результатів, отриманих за двома подібними, але незалежними вибірками. Збіг результатів підтверджує їхню надійність. Контрольне анкетне опитування учнів 10-11 класів м. Луганська та м. Києва.

стр.29

Подвійне позиционування.
ПрактиЧнІ поради длЯ промисловцІв
Результатом дослідження став висновок, що найбільш надійне та ефективне позиціонування для усього італійського ринку є таке, що підкреслює “негайну доступність товару”.

стр.50

Європейський директ-маркетинг
Представляючи прямо або через торгові асоціації в загальному близько 10 000 європейських фірм або асоціацій, що займаються директ-маркетингом, ЄФДМ є розробником Кодексу щодо захисту інформації для організацій, які задіяні у цій сфері.

стр.55

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

А.Г. Андрусенко
“Соціальна реклама в Україні:
здобутки та перспективи” 4

І.В. Лилик
Оманлива реклама парфюмерії і косметики:
чи є вона в Україні? 6

Огляд ринків
О.В. Пономаренко
Водоспоживання як сфера комерційної діяльності 9

КОМУНІКАЦІЇ:
РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Т.О. Примак
Сучасні тенденції українського рекламного креативу 15

І.О. Денисова, К.В. Шевченко
Деякі аспекти представництва
страхової компанії в Інтернет 20

А.В. Мартовий, Н.О. Коцюбайло
Сайти туроператорів і турагентів Криму:
показники відвідуваності 23

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Л.К. Яцишина, О.І. Лабурцева, Т.М. Ткачова
Порівняння впливу зовнішньої реклами на безпеку життєдіяльності неповнолітніх в Луганську та Києва 29

Управління брендами
О. Я. Малинка
“ДНК” бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача 34

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ
МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

О.А. Івасенко
Позиціонування як інструмент: досвід виробників
плодоовочевої консервної продукції 39

І.О. Соловйов, О.П. Петрухно
Товарна політика виноробних підприємств:
управління асортиментом 44

Антоніо Боргесі, Паола Сігнорі,
Іван Руссо, Барбара Гаудензі

Можливість застосування стратегічного
подвійного позиціонування (продовження) 50

Наші інтерв’ю
Т.В. Копитько,
президент Української Асоціації Директ Маркетингу,
генеральний директор агенції прямого маркетингу “Мета” 55

МАРКЕТИНГ У СВІТІ
Європейська федерація директ-маркетингу (FEDMA)
Європейський кодекс використання особистої інформації
у директ-маркетингу 56
Зміст журналу “Маркетинг в Україні” за 2005 рік 66

Діяльність УАМ
Курси, семінари та тренінги 71

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу