Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №6 '2005      



Зміст

 

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Вперше Україна взяла участь у роботі Генеральної асамблеї Європейської маркетингової конфедерації 4

VI міжнародна конференція “Маркетинг в Україні”: жвава дискусія 5

З ВИСТУПІВ НА VI МІЖНАРОДНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ “МАРКЕТИННГ В УКРАЇНІ”

В.В. Кидонь , Маркетинг у системі охорони здоров'я 7

І.І. Сторожук, Оптимізація роботи служб прямого продажу в поліграфічній галузі 8

Н.М. Булбук , Дослідження рекламного ринку за допомогою показників його ефективності 10

А.В. Шарапова, Використання директ-маркетингових програм для одержання маркетингової інформації та вирішення оперативних завдань 11

Ю.О Щирін, Маркетинг для обраних, або особливості національного промислового маркетингу 12

І.Р. Лошенюк, Принципи забезпечення конкуренто-спроможності торгових підприємств 14

ОГЛЯД РИНКІВ

О.С. Пілявська, Фармацевтичний ринок України: тенденції та особливості 16

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

О.В. Ткачук, Дослідження механізму PR в банках 20

Л.К. Яцишина, О.І. Лабурцева, Т.М. Ткачова, Дослідження впливу зовнішньої реклами на неповнолітніх 26

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

Г.С. Решетнікова , Стратегії марок світових та вітчизняних виробників кондитерських виробів 32

ПРАКТИКА МАРКЕТИНГУ

І.С. Березін , Пастка асортименту 37

Л.М. Шульгіна, Сегментація вітчизняних споживачів закордонного туристичного продукту 41

І.О. Соловйов, О.В. Петрухно , Товарна політика виноробних підприємств 48

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Наш співрозмовник – С.В. Говоруха,

керівник напряму маркетингових досліджень компанії ДІАЦ: “Дослідник – не просто людина з анкетою!” 54

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

Фархад Паранд , Ринкова адекватність: проблеми міжнародного співробітництва України й Ірану в умовах глобалізації 57

Я О Фен, Перспектива та проблеми формування ефективних економічних відносин між Україною та Китаєм 61

Антоніо Боргесі, Паола Сігнорії, Іван Руссо Можливість застосування стратегічного подвійного позиціонування 66

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Тренінги 71

Передплата журналу 72

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу