Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №5 '2005      



Анонс статей журналу
Зміст

Європейський сертифікат якості ISO 9000 для українських PR-фахІвцІв

Не випадково на початку березня 2005 року члени Української асоціації зв'язків із громадськістю (УАЗГ, UAPR) та Українська ліга зв'язків із громадськістю (PR-ліга) підписали різні документи з однаковою назвою – “Етичний кодекс” і запропонували українським PR-фахівцям два етичних стандарти на вибір.

РИНОК МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: СТАНОВЛЕННЯ І ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ

Практично всі директори дослідницьких компаній, які беруть участь в експертних інтерв'ю, говорять про проблеми, пов'язані з кадровим забезпеченням.

Стиль життя “середнього класу” в Україні

Типові представники середнього класу в Україні – це, здебільшого, люди 20-54 років (основне ядро складають 25-44-літні), які здобули вищу освіту, мають благополучні родини (одружені/заміжні) з 3-х осіб, належать до психотипів “благополучні” і “процвітаючі”.

Проект “Стиль життя середнього класу”, Росія.

Російський середній клас – це люди, які завдяки своїй освіті і професійним якостям змогли адаптуватися до умов наявної ринкової економіки і забезпечити своїм родинам адекватний часові рівень споживання й спосіб життя.

СВІТОВА МОДА НА HANDMADE

Навіть великі глобальні бренди, такі, скажімо, як Uniliver , Gillette , Coca-Cola, Procter&Gamble , кілька разів у рік замовляють handmade-дослідження з метою одержання точної, специфічної, нестандартної інформації про свої ринки, подальшим моніторингом якої можуть надалі займатися і мережні ресечери.

ФУНДАЦІЯ ДОСЛІДНИКІВ РЕКЛАМИ (США)

Основною місією ARF є покращення методів реклами, маркетингу та медіадосліджень на шляху до більш ефективного спілкування у сфері маркетингу та реклами. ARF є відомою професійною організацією у сфері реклами та медіадосліджень. Об'єднання представляє більш ніж 325 рекламістів, рекламних агенцій, дослідницьких компаній, медіа компаній, освітніх закладів, міжнародних організацій.

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

В.Ю. Орлова, Європейський сертифікат якості ISO 9000 для українських PR-фахівців 4

С.П. Кулицький , Самодіяльна зовнішня реклама як складова механізму функціонування локального ринку 8

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

О.В. Житник ,

Плюси і мінуси дослідницького ринку: результати “ MarketView 2010: Ukraine ” 12

В.М. Пилипенко, Ринок маркетингових досліджень: становлення і проблеми розвитку 16

В.М. Щербань, І.В. Дьячук , Конкуренція на ринку столярних виробів. Локальний аспект 21

М.І. Шуляк, Стиль життя “середнього класу” в Україні 24

І.С. Березін , Проект “Стиль життя середнього класу”, Росія.

Журнал “ Эксперт ” і компанія ROMIR-Monitoring вивчають стиль життя російського середнього класу 26

МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ

С.П. Борисюк , Дослідження попиту на інформаційні послуги Торгово-промислової палати України в короткотерміновому періоді 34

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

О.О. Євдоченко, Механізми та інструментарій просування комерційних інтересів у європейському бізнес-середовищі 42

А.О. Длігач, Трициклічна модель маркетингової діяльності 46

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Наш співрозмовник – Наталія Романенко , керівник напряму маркетингових досліджень компанії ДІАЦ: “Світова мода на HANDMADE” 50

ОГЛЯД РИНКІВ

О.Ф. Михайленко, Потенціал внутрішнього ринку мінеральних добрив та інтеграційні важелі його реалізації 52

М.Й. Романчукевич, Молокопереробна галузь: інформаційне забезпечення управління асортиментною політикою підприємств 57

Н.А. Ворушило, Диригування інструментами маркетингових кампаній на фармацевтичному ринку 60

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

Г.В. Личова, Імідж України очима іноземних споживачів 63

Фундація дослідників реклами (США)

The Advertising Research Foundation ( arf , USA) Директива щодо інтегрування інформації 67

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Тренінги 71

Передплата журналу 72

   
 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу