Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №4 '2005      



Анонс статей журналу
Зміст

Всеукраїнська громадська організація “Українська Асоціація Маркетингу” стала повним членом Європейської маркетингової конфедерації (ЕMC) та Світової асоціації професіоналів соціологічних та маркетингових досліджень (ESOMAR)

Дослідження ринку китайської кухні в Україні

Пік захоплення східною кухнею в Європі спостерігався років 20 тому і був пов'язаний з потужною хвилею імміграції китайських громадян до Західної Європи. Проте сьогоденний інтерес українців до китайської кухні – це вплив другої хвилі моди на східну культуру у країнах Західної Європи.

Інтеграція до СОТ – наслідки для легкої промисловості

Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції стверджує, що легка промисловість є прикладом галузі, яка зазнає виключно позитивний вплив вступу України до СОТ. Протилежна точка зору належить безпосередньо виробникам швейно-текстильної, шкіряно-взуттєвої та фарфорової продукції.

ЗАХИСНІ ЦІНОВІ РІШЕННЯ У ЦІНОВИХ ВІЙНАХ

Встановлюючи ціновий рівень на товар підприємства, нерідко доводиться стикатися з питанням цінової конкуренції, прояв якої – цінові війни, що вважається явищем небезпечним через непередбачуваність наслідків і порушення конкурентного середовища.

НАША МІСІЯ – РОЗВИТОК РИНКУ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

...найбільш перспективним клієнтом ми вважаємо українських виробників, які створюють та вирощують власні українські бренди . Саме за їх рахунок так динамічно розвивається ринок зараз і розвиватиметься в майбутньому. І у будь-якому випадку достовірна інформація – це завжди краще, ніж власна гіпотеза.

Робочий семінар

“Професійна освіта з маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги”

У спадщину від часів СРСР незалежна Україна отримала бюрократичну, надмірно централізовану, і як наслідок – неефективну систему управління вищою освітою. Головна проблема – це величезна дистанція між змістом та практикою викладання, з одного боку, і реальними потребами життя, ринку праці – з другого.

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Форум “Промисловий маркетинг” 4

Всеукраїнська громадська організація “Українська Асоціація Маркетингу” стала повним членом Європейської маркетингової конфедерації (ЕMC) та Світової асоціації професіоналів соціологічних та маркетингових досліджень (ESOMAR) 5

ОГЛЯД РИНКІВ

В.О. Ситай, О.О. Дальніченко, І.О. Завсєгдашня

Машинобудування України: потенціал імпортозаміщення 8

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

В.Ю. Орлова, Міф як PR-технології 11

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

С.Г. Виноходова, Маркетингові дослідження в страховому бізнесі: роль, методи, алгоритм проведення 15

Я О Фен, Дослідження ринку китайської кухні в Україні 20

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Т.О. Циганкова, Вплив глобальної торгової системи на міжнародну маркетингову діяльність 25

Т.Л. Замороко, Інтеграція до СОТ – наслідки для легкої промисловості 31

Р.М. Федоренко, Т.О. Федоренко,

Маркетинг оборонної сфери як складова забезпечення воєнно-економічної безпеки держави 37

А.О. Длігач, Захисні цінові рішення у цінових війнах 41

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Наш співрозмовник – виконавчий директор компанії “Inmind”

О.Ю. Попова: “Наша місія – розвиток ринку маркетингових досліджень” 48

професійна освіта в маркетингу

Робочий семінар “Професійна освіта з маркетингу: освітньо-кваліфікаційні вимоги” 52

М.М. Чурилов Система освіти в Україні 53

Л.К. Яцишина, О.І. Лабурцева, Інструменти забезпечення конкурентоспроможності професійної освіти в маркетингу 54

Н.В. Карпенко, Удосконалення підготовки магістрів з маркетингу відповідно до міжнародних стандартів 57

Л.В. Дробиш, Ринок праці висококваліфікованої робочої сили: проблеми формування і функціонування 59

Л.Б. Магдюк, Система освіти у Сполучених Штатах Америки 63

С.В. Будько, Маркетолог у комерційній структурі: проблеми підготовки і професійної адаптації 66

І.І. Скоробогатих, Комплексна модель фахівця з маркетингу: десятилітній досвід досліджень РЕА ім. Г.В. Плеханова 67

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

До уваги Членів УАМ 71
Передплата журналу 72

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу