Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №3 '2005      



Анонс статей журналу
Зміст

 

Дніпропетровськ: конференція “Маркетинг освіти”

ВУЗи, в яких успішно викладається маркетинг, повинні для себе ж визначити: що є їхніми послугами і хто є їхнім споживачем... Якщо ж товаром є випускник, а споживачем – роботодавець, то вузам бажано скоріше відійти від системи державного планування СРСР і перестати працювати на склад.

Локальна історія (малобюджетний маркетинг)

Навіть маючи 25-30 тисяч грн можна розробляти і проводити ефективні кампанії просування, завойовувати увагу, симпатії і лояльність покупців. Ну і, звичайно ж, продавати, продавати товар наших замовників!

Фірма “Сіменс Україна” нарощує здобутки

Стратегія компанії в усіх країнах єдина: “Сіменс” сьогодні – це об'єднання традицій і інновацій. Особливості стратегії в Україні – велике значення надається розвитку і зміцненню партнерських відносин з інжиніринговими фірмами – системними інтеграторами.

АСОЦІАЦІЇ МАРКЕТИНГУ: ДОСВІД ФРАНЦІЇ

Французька Асоціація Маркетингу налічує понад 500 активних членів, серед яких маємо різні види установ: університети, школи комерції або ж підприємства в особі директора з маркетингу чи навчання. Місія AFM – сприяти маркетинговим дослідженням у Франції.

МАРКЕТОЛОГАМ УКРАЇНИ – ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РІВЕНЬ

УАМ створює в Україні систему навчання, тренінгів та сертифікації маркетологів, ідентичну системі НІМА в Нідерландах.

Міжнародні стандарти дослідження ринку, громадської думки & соціальних досліджень. Проект міжнародних стандартів ISO/DIS 20252 (закінчення)

ISO ( the International Organization for Standardization ) є всесвітньою федерацією національних

  • органів стандартизації (ISO member bodies ). Робота щодо підготовки стандартів міжнародного значення зазвичай виконується технічними комітетами федерації ISO.

Конференція “Маркетинг освіти”

Дніпропетровськ: початок діалогу про маркетинг в освіті 4

Т.Б. Решетілова

Методичний підхід до оцінки конкурентоспроможності ВНЗ 6

В. Ямковий

Офіційна статистика щодо стану вищої освіти у 2003/4 та 2004/5 навчальних роках 9

Сергій Даскалу

Аналіз розриву між очікуваннями роботодавців і можливостями

випускників-маркетологів 11

ОГЛЯД РИНКІВ

Міжнародний центр перспективних досліджень (МЦПД) оптимістично оцінює економічний розвиток України

у 2005-2007 роках 13

І.І. Сторожук

Виробництво картонної упаковки: стан, можливості та перспективи бізнесу 16

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

В.Ю. Орлова

Внутрішньокорпоративний ПР. Підготовка, проведення корпоративних заходів. Практичні рекомендації 22

А.В. Войчак, Т.О. Примак

Маркетинговий комунікатор – це реальність? 27

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

П.Д.Шевчук

Розробка складних ДМ проектів 30

О.М. Бильдюкевич

Локальна історія 34

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Т.В. Чубенко

Фірма "Сіменс Україна" нарощує здобутки 38

Жоель Бре

Асоціації маркетингу: досвід Франції 40

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

Г.С. Решетникова

Місце маркетингу у французькому суспільстві 42

Маркетологам України – Європейський рівень.

Положення про екзамени НІМА 46

Міжнародні стандарти дослідження ринку, громадської

думки & соціальних досліджень. Проект міжнародних стандартів ISO/DIS 20252 54

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

Тетяна Циганкова

Макротенденції розвитку сучасної парадигми

міжнародного маркетингу 63

Л.В. Михайловська-Ясюченко

Основні фактори, що формують маркетингові ризики

підприємства 67

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

До уваги Членів УАМ 71

Передплата журналу 72

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу