Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №1 '2005      
Анонс статей журналу

Співрозмовник журналу «Маркетинг в Україні» к.е.н., керуючий партнер групи консалтингових компаній MDN Group, доцент кафедри міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка АНДРІЙ ДЛІГАЧ

Чому і як клієнт обирає маркетингову агенцію?

Об'єктом дослідження виступили підприємства, які вже мають певний досвід роботи з маркетинговими агенціями, а також ті, що проводять дослідження власними силами, і такі, що зовсім не проводили маркетингових досліджень. Друга і третя група підприємств є потенційними клієнтами маркетингових дослідницьких компаній.

Розвиток вітчизняного ринку маргаринової продукції та модифікованим.

На даний час в Україні виробляється понад шістдесят найменувань маргаринової продукції, в той час як ще в 1995 році їх буде не більше десяти. Саме вимоги ринку, тверда конкуренція, різка зміна цінової політики на жирову сировину вимагають оперативного реагування продуцентів маргаринової продукції.

Інституційне середовище, що змінюється: емпіричні результати з країн регіону Балтійського моря.

У 90-х роках більшість центрально та східноєвропейських країн пройшли процес радикальної лібералізації. Тепер, відразу після приєднання до Європейського союзу у квітні 2004 року, постали важливі питання, що стосуються розвитку бізнес-середовища, які заслуговують на особливу увагу.

Дослідження європейського ринку освітніх послуг в світлі Болонського процесу.

Зараз багато говорять про Болонський процес. Це стало улюбленою темою статей, виступів на конференціях, особистих розмов між діячами вітчизняного освітнього простору. Україна збирається приєднатися до цього процесу наступного року. Добре це чи погано? І чи всі складові Болонського процесу можуть бути сприйняті в Україні?

Положення про постійно діючий Незалежний Третейський суд при Всеукраїнській громадській організації «Українська Асоціація Маркетингу».

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу