Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №2 '2005      



Анонс статей журналу
Зміст

В рубриці “Огляд ринків” стаття:

Лікеро-горілчаний ринок: організація продажу продукції.

Автори: Л.Н. Держак, голова правління ЗАТ “ЛЛГЗ “Луга-Нова”; Ю.К. Федорова, Східноукраїнський національний університет ім. В.Даля.

Об'єктом нашого дослідження обрано ринок лікеро-горілчаної промисловості. За результатами 2003 року, близько 23% товарообігу роздрібних підприємств припадає на алкогольні напої, що значно перевищує показники щодо інших продовольчих товарів [1]. Цілком зрозуміло, що кожне торговельне підприємство зацікавлене мати у своєму асортименті дану категорію товару, а виробник прагне скористатися цим у процесі формування власної мережі продажу, в тому числі регіональної.

В рубриці “Маркетингові дослідження” стаття:

Маркетингове дослідження формування потреб у страхових послугах та поведінки покупців на ринку

Автори:Л.О. Іванова, О.М. Музика, Львівська комерційна академія

Аналіз ринку страхових послуг України засвідчує, що найбільш популярними видами страхування, якими послуговується населення, є страхування майна, цивільної відповідальності власників автотранспорту та недержавне обов'язкове страхування. Решта видів розвивається досить повільними темпами.

В рубриці “Маркетинг у світі” стаття:

The Council for Marketing & Opinion Research. (CMOR)

Програма прав респондентів.

  • Ваші права під час опитування.
  • Ваші зобов'язання перед громадськістю.
  • Зобов'язання дослідника зберігати конфіденціальність респондента.
  • Зобов'язання дослідника щодо точного фіксування ваших думок.
  • Зобов'язання дослідника щодо приватності.
  • Ваша думка береться до уваги.
  • Закони, дія яких поширюється на індустрії продажу.
  • Акт запобігання порушенню прав споживачів телемаркетингової продукції ( Telemarketing Consumer Fraud and Abuse Prevention Act (The Telemarketing Sales Rule))
  • Як зменшити кількість дзвінків з приводу продажу товарів та послуг.
  • Що таке політичний телемаркетинг?
  • Як відрізнити їх від легітимних телефонних опитувань?
  • Як боротися з політичним телемаркетингом?

 

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Нідерланди: Тренінг для тренерів 4

Виставка REX 2004 6

ОГЛЯД РИНКІВ

Л.Н. Держак, Ю.К. Федорова Лікеро-горілчаний ринок: організація продажу продукції 8

Т.Л. Замороко Аналіз українського ринку панчішно-шкарпеткових виробів 13

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Н.В. Головкіна Рекламні стратегії: дослідження існуючих підходів до розробки міжнародних кампаній 16

Ян Дійкстра Актуалізація бренду. Гострі кути маркетингу 21

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

В.А. Ситай, І.В. Завсєгдашня Внутрішньомаркетингові дослідження для оцінки соціально-психологічного клімату в колективі 22

Л.М. Шульгіна, Є.Є. Гаєвська Маркетингові дослідження суміжників туристичних підприємств України 25

Л.О. Іванова, О.М. Музика Поведінка покупців на ринку страхових послуг 34

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

М. Купчинська, В. Орлов Що бренд прийдешній нам готує? 41

С.Г. Будько Brand & Branding. Можливості та небезпеки 44

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

О.І. Соловйов, О.В. Самчук Маркетинг відносин в АПК: орієнтири на майбутне 47

Н.В. Ревуцька Використання портфельного аналізу для побудови проектної бізнес-моделі кампанії 52

Н.В. Карпенко Особливості маркетигової діяльності підприємств споживчої кооперації 56

Милан Юрчека Досвід ческих інвесторів в Україні 60

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Віра Самолюк, Артем Свиридов, Наталія Розанова З

досвіду виходу й зростання торгової марки на ринку 62

МАРКЕТИНГ У СВІТІ CMOR.

Рада з маркетингових досліджень та досліджень громадської думки. Програма прав споживачів 67

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Курси, семінари та тренінги 70

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу