Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №3' 2004      



Анонс статей журналу
Зміст

Маркетинг в Україні: на шляху до міжнародного визнання

На робочому семінарі, організованому спільно УАМ та NIMA (Нідерландською асоціацією маркетингу), основним питанням було представлення механізму саморегулювання та розвитку маркетингової галузі в Європі в цілому та в Нідерландах зокрема. В центрі обговорення – завдання співпраці національних асоціацій маркетологів з метою адаптації нідерландського досвіду в умовах України.

  стор. 4

Маркетингові дослідження в Україні: характер дискусії

З відкритого листа Олега Синаюка: “... Український ринок маркетингових послуг на даний момент переживає найгірші часи, що пов'язано з різким падінням вартості проведення досліджень. Це викликано низкою причин, серед яких поява не фахових операторів цього ринку – приватних осіб...”

  стор. 6

Реалізація засад Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю

Бажання України приєднатися до Болонського процесу, а відтак до загальноєвропейського освітнього простору – нагальна внутрішня потреба, що обумовлена запитами ринку праці та загальносвітовими тенденціями розвитку освітньої діяльності. Однак з цілого ряду напрямів ми ще не вписуємося в Болонський процес, а з окремих навіть втрачаємо позиції.

  стор. 15

Формування позитивного інвестиційного іміджу України: уроки зі світового досвіду

Упродовж останніх двох десятиліть, коли боротьба між державами світу за досить обмежену кількість іноземних інвесторів поступово стає все більш жорсткою, на озброєння активно береться маркетинговий інструментарій.

  стор. 35

Регіональний маркетинг: суть та особливості становлення в Україні

В сучасних умовах територія з простого місця здійснення економічних акцій перетворюється на продавця своїх ресурсів як своєрідного товару, тобто стає рівноправним учасником ринку. Тому на порядку денному – питання розробки стратегії і тактики регіональних перетворень.

  стор. 63

Спільна декларація міністрів освіти Європи

  стор. 23

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

В.М. Пилипенко
Маркетинг в Ураїні:
на шляху до міжнародного визнання 4

I.В. Лилик
Маркетингові дослідження в Україні:
характер дискусIЇ 6

Засідання “круглого столу”:
“Легка промисловість України: питання захисту національного товаровиробника” 9

А.М. Колот
Реалізація засад Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю 15

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

Спільна декларація міністрів освіти Європи 22

ОГЛЯД РИНКІВ

О.В. Крилов
Сonsumer Рress:
аналіз рекламних надходжень 24

С.Л. Благодєтєлєва-Вовк, М.В. Паламарчук
Особливості PR-діяльності
регіональних представництв банків
(на прикладі Черкащини) 28

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Д.В. Любивий,
Організація телефонних опитувань з використанням нових технологій CATI 33

В.I. Грамотнев
Формування позитивного інвестиційного
іміджу України: уроки зі світового досвіду 35

Е.В. Раєвнєва, К.В. Тонєва
Модель ефективного розподілу обсягу асигнувань
на рекламу 38

К. Ткаченко
А навіщо вам директор у кадрі? 41

М.В. Паламарчук
Яким бути рейтингу медіа-агенцій? 43

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

О.В. Кощій
Маркетингові дослідження уподобань споживачів на ринку продовольчих товарів 45

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Т.М. Циганкова
Оцінка розвитку маркетингової діяльності
українських експортерів 50

Л.О. Iванова
Iноземні джерела інформації про товарні ринки 56

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Наш співрозмовник директор бренд-консалтингової компанії “Слідопит”,
Вадім Пустотін 61

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

А.О. Старостіна, С.Є. Мартов,
Регіональний маркетинг: суть та особливості

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу