Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №2 ' 2004      



Анонс статей журналу
Зміст

РОБОЧА НАРАДА НА ІГОРІВСЬКІЙ

Українська Асоціація Маркетингу зробила експертну оцінку обсягу вітчизняного ринку маркетингових досліджень.

  стор. 4

Хочете обрати назву для генеричного рецептурного препарату?

Спробуємо зрозуміти стратегію вибору назв генеричних препаратів. Великою мірою вона залежить, з одного боку, від сильних та слабких сторін кожного з видів назв, а з іншого – від характеристик того сегменту, в якому цей продукт знаходитиметься.

  стор. 24

Криза традиційного маркетингу: нові можливості для Росії і України

Проблема оцінки ефективності маркетингу гостро стояла ще в часи Джона Уонамейкера, який заявив у далекому 1886 році: "Я розумію, що половина моєї реклами працює надаремно, тільки не знаю, яка саме".

  стор. 28

Актуальні аспекти використання маркетингових програм на ринку будівельних матеріалів

Бізнес, пов'язаний з реконструкцією та спорудженням житла, офісів і супермаркетів за європейськими стандартами, став загалом одним з найприбутковіших в Україні. Дослідження портрету сучасного ідеального будівельного супермаркету.

  стор. 31

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

І.В. Лилик
Робоча нарада на Ігорівській 4

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Р.Б. Раупов
Прикладний характер сучасної технології
маркетингових комунікацій 7

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

В.М.Щербань, І.В.Дячук
Аналіз забезпечення українського споживача сучасними видами вагового обладнання 11

І.А.Соловйов, А.В.Самчук, І.В.Цимбалюк
Асортиментна політика підприємств роздрібної торгівлі 17

О.В. Гладунов, О.М.Холод
Дослідження регіонального ринку поліграфії 21

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

В. В. Кірик
Хочете обрати назву для генеричного
рецептурного препарату? 24

Олег Чорнозуб
Криза традиційного маркетингу:
нові можливості для Росії і України. 28

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

Т.М. Циганкова
Сучасні моделі та тенденції розвитку
стратегічного маркетингу 31

 

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу