Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №1 '2004      



Анонс статей журналу
Зміст

Ринок продовольчих товарів: глибока сегментація споживачів

У м. Херсоні проведено дослідження з метою вивчення споживачів продовольчих товарів. Було опитано 432 респонденти, що представляють різні верстви за рівнем доходу, соціальним статусом, віком і характеризуються неоднаковою поведінкою й уподобаннями.

  стор. 4

Аналіз українського рекламного ринку стоматологічної продукції

За сучасних умов особливої актуальності набуває розвиток вузькоспеціалізованих ринків. Аналіз ефективності реклами на одному з них – ринку стоматологічних матеріалів – здійснило ТОВ “Експериментальні психологічні розробки”.

  стор. 9

 

Розподіл прибутків населення Росії – 2002 рік. Аналітичний погляд

Упродовж багатьох років незалежні експерти з регулярною періодичністю намагаються довести, що рівень грошових доходів населення Росії істотно вищий, ніж це фіксує у своїх оцінках Державний комітет статистики РФ.

  стор. 12

Практика оцінки інформаційної безпеки організації за міжнародними
стандартами BS 7799 та ISO 17799

У 1998 р. Британський інститут стандартів (BSI) та Міжнародна організація з стандартизації (ISO) за підтримки комерційних організацій, серед яких були Shell, National Westminster Bank, Midland Bank, Unilever, British Telecommunications, Marks & Spencer, Logica та інші, розробили і впровадили стандарти інформаційної безпеки BS 7799 та ISO 17799.

  стор. 22

Маркетинг на ринку освітніх послуг

В Україні зараз нормативно визначено 272 спеціальності, у США – 96, у ФРН – 88 [1]. Тому подальший розвиток освітніх комерційних інституцій стає неможливим без пошуків і віднайдення нових маркетингових рішень, без удосконалення самої системи маркетингового управління.

  стор. 48

ESOMAR®. Рrofessional standards commitee
Директива ESOMAR

ОГЛЯД РИНКІВ

І.О. Соловйов, Т.І.Туркот
Ринок продовольчих товарів:
глибока сегментація споживачів 4

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Я.О. Лудченко
Аналіз українського рекламного ринку
стоматологічної продукції. 9

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Ігор Березін
Розподіл прибутків населення Росії – 2002 рік
Аналітичний погляд 12

І.Г. Федорищенко
Використання даних роздрібного аудиту
для ефективного планування діяльності компанії 18

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

В.В. Якубовський, О.І.Ступницький
Практика оцінки інформаційної безпеки організації за міжнародними стандартами BS 7799 та ISO 17799 22

В.П. Пилипчук
Контроль, оцінка та аналіз ефективності
маркетингової діяльності підприємства 27

К.В. Брень
Новий підхід - шлях до лідерства 31

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Бренд-менеджер компанії UNILEVER
Дмитро Циганков 34

Бренд-менеджер компанії UNILEVER
Леся Стехун 36

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Курси, семінари та тренінги

 

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу