Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №5 '2003      



Анонс статей журналу
Зміст

Ринок вітчизняних паперово-білових виробів: особливості маркетингових комунікацій

За даними Української асоціації постачальників канцтоварів, щорічно вітчизняний ринок даної продукції збільшується на 20 відсотків у вартісному вираженні, причому в його структурі частка національних виробників зростає щороку на 5 відсотків і зараз становить близько 35%.

стор.4

Маркетингові дослідження виробництва лікарських засобів в Україні

Фармацевтична промисловість є однією з найбільш рентабельних галузей у всьому світі... В Україні обсяг виробництва лікарських засобів у вартісному виразі збільшується, але у натуральному виразі зменшився у 2002 р. на 3,1%.

стор.10

Міста України: торгівля і маркетинг

Група інвесторів у кривому Розі розглянула бізнес-ідею: як побудувати в мікрорайоні Зарічний торговий комплекс "Пасат", зваживши, що в цьому житловому масиві працює два ринки і діє мережа торгових об'єктів.
У Вінниці дотепер лише деякі продавці можуть запропонувати покупцеві елементарний сервіс - туалет, паркування, телефон, доставку товару. Разом з тим, за результатами дослідження, такі послуги варто вважати не додатковими, а необхідними.

стор.26


Світова практика використання маркетингу для залучення іноземних інвестицій

Центр розвитку Організації економічного співробітництва та розвитку свідчить: для залучення іноземних інвестицій держави світу послуговуються стратегіями, еволюція яких нині налічує три покоління.

стор.32

Управління, звітність, дослідження: у пошуках істини європейський підхід

Саме такій темі був присвячений 56-й щорічний конгрес ESOMAR, міжнародної асоціації дослідників суспільної думки і ринку, що проходив з 14 по 17 вересня у Празі. Лейтмотивом конгресу була проблема оцінки ефективності діяльності дослідницьких організацій. І, як зазначив голова конгресу Hans-Willi Schroif, "така оцінка стала сьогодні необхідністю.

стор.61

ESOMAR. Professional standards committee.
Арбітражна служба ESOMAR.

стор.63

 

ОГЛЯД РИНКІВ

Ринок вітчизняних паперово-білових виробів: особливості маркетингових комунікацій

Т.Ю. Кісіль

Маркетингові дослідження виробництва лікарських засобів в Україні

І.І. Віннікова, М.Г. Гребньов

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

Методологія кількісної оцінки сили споживачів

В.Є. Момот

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Цільове формування витрат як елемент комплексу маркетингу

О.Б. Котеленець

Маркетингові засади успіху на регіональному ринку будівельних матеріалів

Р.І. Лошенюк

Маркетингові дослідження для проектування торгового комплексу

В.О. Ситай

 

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Наш співрозмовник директор ПП "МАГ", м. Вінниця - Марина Лацис


КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Світова практика використання маркетингу для залучення іноземних інвестицій

В.Є. Грамотнєв

Оцінка ефективності маркетингових комунікативних компаній

Т.О. Примак

REX, 2003: на новому місці

О.С. Жуковина

Послуговування дослідженнями TGI для вивчення ринку

О.В. Храмцова, О.В. Синякевич

МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ

Комунальні проблеми очима споживачів

О.В. Гладунов, О.В. Дейнега, О.М. Холод

Інтенсивна віртуалізація українського суспільства: нові перспективи чи нові тривоги?

В.П. Влазнєва, Н.В. Уманець

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

Управління, звітність, дослідження: у пошуках істини

А.В. Кашин

ESOMAR. Professional Standards Committee
Арбітражна служба ESOMAR.

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Засідання Клубу директорів УАМ: погодження планів на маркетинговий рік

В.М. Пилипенко

Маркетинг для ЗМІ

В.М. Пилипенко

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу