Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №4 '2003      



Анонс статей журналу
Зміст

Маркетингові дослідження споживачів продовольчих товарів

69% волинян віддають перевагу харчовим продуктам вітчизняного виробництва, 4% - продукції зарубіжних виробників, а 27% купують продукцію як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва. При цьому якістю вітчизняних продовольчих товарів задоволені 20% респондентів, вважають її непоганою - 30%, незадоволені якістю вітчизняних продуктів - 10% респондентів, а 40% вважають, що якість українських продуктів має бути кращою.

стор.4

Опрацювання конкурентної стратегії фокусування для швейного підприємства

Підвищення конкурентної активності вітчизняних швейних підприємств і відверта експансія на український ринок іноземних компаній на фоні певної стабілізації української економіки та помірного зростання доходів населення в останні 2-3 роки ставить швейні фабрики перед необхідністю грунтовного опрацювання конкурентних стратегій.

стор.18

МВА в системі європейської та української бізнес-освіти

Два найбільш розповсюджені варіанти перекладу з англійської: MBA (Master of Business Administration) а) магістр ділового адміністрування; б) майстер бізнес-адміністрування. Ці тлумачення самі по собі тільки створюють додаткові питання: магістерська це програма чи ні? Чому раптом майстер? Це вища освіта, чи можливо..? З якої освітньої системи це запозичено? Чи можна провести якусь аналогію між звичними радянськими кваліфікаційними рівнями і цими програмами?

стор.33

Сприймані ризики: практика аналізу

У попередньому номері журналу (№ 3, 2003) автори пообіцяли продовжити розмову щодо практики аналізу сприйманих ризиків. Розглянемо приклад вивчення сприйманих ризиків, методикою і підходами якого зацікавлений читач зможе скористатися в своїй практичній роботі.

стор.52

Правила обмеження стимулювання збуту:
європейський підхід

Витрати на застосування засобів стимулювання збуту зростають щороку в маркетинговій діяльності багатьох світових компаній. В країнах-членах Європейського союзу нагромаджено чималий досвід регулювання такої діяльності. В статті Наталії Головкіної досліджуються обмеження стимулювання збуту в окремих країнах Європи, визначаються їх переваги і недоліки, порушується питання панєвропейського узгодження.

стор.52

ESOMAR. Professional standards committee.
Диретива ESOMAR. Міжнародні дослідження

стор.58

ОГЛЯД РИНКІВ

Моделювання стратегії розвитку фармацевтичних ринків
Н.Б. Пукіш

Маркетингові дослідження споживачів продовольчих товарів
Л.Г. Ліпич, О.В. Кощій

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Управління вартістю підприємств
П.В. Круш, С.В. Поліщук

Послуга доставки товару в системі маркетингового забезпечення компанії
С.В. Співаковський

Образ професії: виробник і споживач (дослідження професійних преференцій старшокласників)
О.Е. Голубєва

Опрацювання конкурентної стратегії фокусування для швейного підприємства (на прикладі ЗАТ ШП "Юність")
Д.О. Барабась

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

Маркетинг у державному управлінні
Є.В. Ромат

Соціальна орієнтація в діяльності держави
М.I. Диба, В.П. Штуль

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Наш співрозмовник професор маркетингу університету св. Фоми (США) Уільям Руделіус

ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ

МВА в системі європейської та української бізнес-освіти
М.В. Крикунов

Сприймані ризики: практика аналізу
А.О. Старостіна, В.А. Кравченко

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

Правила обмеження стимулювання збуту: європейський підхід
Н.В. Головкіна

ESOMAR. Professional Standards Committee Директива ESOMAR. Міжнародні дослідження

ІЗ КОНВЕРТА

Відповідають експерти УАМ
Товарний знак.
Реєстрація та захист прав на об'єкти інтелектуальної власності

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Курси, семінари та тренінги
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу