Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №3 '2003      



Анонс статей журналу
Зміст

Ринок ТБ: портрет глядача з урахуванням специфіки телепередач

Розклад сил серед “малих” каналів практично не змінився, а от між Інтером та 1+1 очевидне запекле суперництво.

стор.4

Рейтингові дослідження як складова частина pr-технологiй

Дуальність використання результатів рейтингових досліджень, їхня публічність додає їм певного іміджу популярності, важливості, але й скандальності та недовіри.

стор.18

Сприймані ризики: теоретичні підходи

Одним із найбільш активно розроблюваних напрямків дослідження споживачів є аналіз ризиків, які вони сприймають під час купівлі товарів. Наші закордонні колеги досить детально вивчили різні аспекти цієї проблеми. Досить сказати, що в повнотекстовій базі відомої електронної бібліотеки з питань менеджменту Emerald міститься понад 500 статей, присвячених цій проблемі. На жаль, у вітчизняній літературі проблеми сприйманих ризиків майже не обговорюються.

стор.33

МВА – надійний шлях до успіху: роздуми про причетність

Традиційно МВА – це міжнародновизнаний диплом про вищу післядипломну кваліфікацію у сфері практичного бізнесу.

стор.41

Кейс “Фібрабет” – маркетингова стратегія малого бізнесу Як реалізувати маркетингову стратегію в умовах відсутності достатньої кількості кваліфікованих кадрів та фінансів.

стор.52


ESOMAR. Professional standards committee.
Директива ESOMAR. Керівництво з питань тлумачення міжнародного процесуального кодексу про публікації результатів опитування громадської думки

стор.58

 

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Ринок ТБ: портрет глядача з урахуванням специфіки телепередач
Г.О. Столярчук

Оптимізація розподілу бюджету рекламної кампанії для поширення рекламних повідомлень
В.В. Дем'яненко, С.Д. Потапенко

Маркетингові комунікації у концепції відносин
А.В. Войчак, Т.О. Примак

Рейтингові дослідження як складова частина pr-технологiй
Н.О. Гасаненко

“Фаворит Олімпу” – об'єктивне визначення заслуг в українському бізнесі
В.С. Глазунова

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

Добрий чарівник Гудвіл
О.I. Пестрецова, С.О. Блоцький

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Організаційна схема збутової мережі торговельного пIдприємства
С.В. Козін

Модель ціноутворення інформаційних продуктів в системі маркетингу фірми
В.К. Галіцин, Н.I. Вовчук

ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ

Сприймані ризики: теоретичні підходи
А.О. Старостіна, В.А. Кравченко

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

Наш співрозмовник професор Northwestern University Філіп Котлер
Наш співрозмовник Президент Української Асоціації Маркетингу, ректор Київського національного економічного університету академік А.Ф. Павленко
Наш співрозмовник Голова Асоціації навчальних закладів України недержавної форми власності, ректор Європейського університету професор I.I. Тимошенко

ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ


МВА – надійний шлях до успіху: роздуми про причетність
О.Л. Каніщенко

Маркетинг в американських вузах
Т.В. Гавриленко

Новітні технології в програмному забезпеченні освіти
Н.В. Язвінська

“Фібрабет” – маркетингова стратегія малого бізнесу
Кейс
I.В. Бакушевич, I.В. Лилик

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

ESOMAR. Professional Standards Committee

ІЗ КОНВЕРТА

Виставка. Як зробити участь у ній максимально ефективною

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Курси, семінари та тренінги
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу