Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №2 '2003      



Анонс статей журналу
Зміст

Чутки та інформаційне забезпечення економічної діяльності

як засвідчує суспільна практика, специфічним джерелом інформації (а заодно і дезінформації) у бізнесі та політиці є чутки. Злежно від обставин чутки впливають на поведінку не лише значних контингентів населення, а й певних груп фахівців.

стор.4


Впровадження міжнродних стандартів GMP на фармацевтичних ринках України

Українські виробники лікарських засобів прагнуть вийти н європейські та Українські ринки світу.Для цього необхідно виробляти лікарські засоби, дотримуючись міжнародних стандартів. Поширення і впровадження GMP у практику роботи фармацевтичних підприємств України стратегічно виправдано.

стор.34



Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи

Відсутність консенсусу серед дослідників щодо ефективного стимулювання - це не єдина проблема, на яку звертаєш увагу, вивчаючи наявну літературу . Незважаючи на критику та застереження досвідчених маркетологів щодо обережного застосування зходів із стимулювання збуту, тенденція передвіщує майбутнє підвищення його значущості.

стор.47



Сучасна модель підготовки економіста-маркетолога в Україні: методика формування практичних навичок у процесі навчання
Підготовка сучасних фахівців з управління є одним з нйважливіших елементів ринкової інфрструктури будь-якої розвиненої економічної системи.

стор.53

ESOMAR. Professional standards committee.
Диретива ESOMAR.Керівництво щодо проведення опитувань громадської думки.

стор.65

 

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Чутки та інформаційне забезпечення економічної діяльності
С.П.Кулицький

Аналіз українського рнку маркетингових комунікацій
Т.О.Примак

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Стратегії виходу з товарною маркою на закордонні ринки
Єжи Альтон

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Роздрібний аудит
С.В.Сиваєв

Системa показників рівня попиту на ринку та її зв'язок з маркетинговою стратегією компанії
О.В.Зозульов

ОГЛЯД РИНКІВ

Споживчі оцінки ринку продуктів харчування в Україні
О.П.Луцій, Н.В.Васюткіна

Використання SWOT-аналізу в плануванні маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку України
А.Г.Разумний

НАШІ ІНТЕРВ'Ю

PR набирає обертів
Наш співрозмовник - Валерій Курейко - директор з розвитку бізнесу компанії Publicity Creation

ОГЛЯД РИНКІВ

Впровадження міжнародних стандртів GMP на фармацевтичних підприємствах України
І.І. Віннікова

Чи грaтиме фармацевтиний ринок зa правилами?
В.В.Кидонь

Стан легкої промисловості та ринку вовняної продукції в Україні
О.О.Малиш

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи .
Н.В.Головкіна

ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ

Сучасна модель підготовки економіста-маркетолога в Україні: методика формування практичних навичок у процесі навчання
А.О.Стростіна, В.А.Кравченко

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

ESOMAR. Professional Standards Committee

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Курси, семінари та тренінги
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу