Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №1 '2003      



Анонс статей журналу
Зміст

Репортаж із засідння "круглого столу": підсумки рейтингу рекламних агенцій "Кола на воді"-2002

Оргнізатором дискусії виступила маркетингова агенція SC DOM marketing group. Засідання відбулося за підтримки Української асоціації маркетингу та Всеукраїнської рекламної коаліції.

стор.4


Оманлива реклама: світова практика контролю

Для світової практики оманлива реклама стала основною проблемою, що розглядається кодексами саморегулювання рекламної галузі.

стор.11

Огляд мотиваційних теорій, що використовуються у практиці маркетингової діяльності

Існує понад два десятки різних мотиваційних теорій. Таке різноманіття обумовлене не лише історичними аспектами, а й відсутністю єдиної універсальної теорії особистості.

стор.39

Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, функції і завдання

За певної зацікавленості маркетингом лише окремі підприємства будують відповідні служби, грунтуючись на системному підході до цих питань.

стор.44

Признчення і зміст освітньо-кваліфікаційної храктернистики фахівця з маркетингу Цілі вищої освіти та відповідної фахової підготовки визнчаються у спеціальному системоутворюючому документі Держстандрту вищої освіти - Освітньо-кваліфікаційній характеристиці.

стор.53

ESOMAR. Professional standards committee.
Диретива ESOMAR. Укладання угоди н маркетинговий дослідницький проект.

стор.65

 

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Засідання "круглого столу": підсумки рейтингу рекламних агенцій "Кола на воді"-2002

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Оманлива реклама:світова практика контролю
Н.В.Головкіна

Інтернет як засіб просування медичних препаратів
І.І.Віннікова

Від "Ёрша"!!!Записки очевидця
Наші інтерв'ю

Особливості товарної політики в системі електронної комерції
Н.Б.Ткаченко

Маркетингові комунікації у внутрішньому середовищі підприємства: психологічний аспект
А.В.Войчак, Т.О.Примак

Моделювання рекламних кампній засобами сітьового планування та управління
С.Д.Потапенко,Т.О.Примак

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Огляд мотиваційних теорій, що використовуються у практиці маркетингової діяльності
О.В.Зозульов

Відділ маркетингу в структурі організації:призначення, функції і завдння.
М.А.Коноплянникова

ТЕОРІЇ МАРКЕТИНГУ

Гуманістичний фактор у розвитку підприємництва
М.І.Диба

ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ

Призначення і зміст освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця
А.Ф.Павленко, В.Я.Кардш, В.П.Пилипчук

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

ESOMAR. Professional Standards Committee

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Курси, семінари та тренінги
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу