Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №6 '2002      



ЖУРНАЛ "МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ" №6'2002

Анонс статей журналу

Проблеми підготовки фахівців з маркетингу у вищій школі (2-3-4-й рівні акредитації)
Репортаж про розширене засідання Секції маркетингу науково-методичної комісії з економічної освіти Міністерства освіти і науки України. Співорганізатором заходу виступила Українська Асоціація Маркетингу

  стор.4

Технології просування торгових марок на ринку АР Крим
Становлення Криму як автономії проходило і проходить під тиском різних політичних та громадських сил. Усе різноманіття культур на ринку Криму створює досить складний, але прогнозований і прийнятний механізм для ведення бізнесу своїми внутрішніми правилами і перевагами.

  стор.23

Орієнтація сучасних стратегій збуту
Більшість фахівців зазначають, що сьогодні вже орієнтація на споживача не вирішує до кінця питань побудови стратегій збуту. Вихід з цієї ситуації вони вбачають у формуванні дещо нестандартного погляду на поведінку споживачів та насамий процес прийняття ними рішення про купівлю з додатковою орієнтацією на конкурентів.

  стор.37


Діти – особливий споживач
Вивчення особливостей такого споживача, як дитина, може призвести до збільшення кількості постійних клієнтів і як наслідок – до зростання прибутку магазину.

  стор.41



Аналіз методів побудови вибірок з погляду завдань маркетингового дослідження
Від ефективного вирішення питання побудови репрезентативних вибірок респондентів у маркетингових дослідженнях залежить успіх і цінність усього процесу досліджень.

  стор.50



ESOMAR. Professional standards committee.
Вибір дослідної агенції

  стор.64

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Проблеми підготовки фахівців з маркетингу у вищій школі (2-3-4-й рівні акредитації)

ОГЛЯД РИНКІВ

Роль держави у розвитку автомобілебудівної галузі в Україні
К.В. Гапотченко
Іноземний капітал у боротьбі за український страховий ринок
О.В. Данников

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Особливості посередницької діяльності на українському ринку високих технологій
В.В. Журило, Н.Ю. Кочкіна
Телевізійний “ринок” – що споживають глядачі
А.Р. Луцків
Технології просування торгових марок на ринку АР Крим
С.В. Козін

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ


Нова модель бренд-менеджменту
А.О. Длігач
Метод інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгової марки
Н.В. Богомаз, О.В. Зозульов

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Моделі у стратегічному маркетинговому плануванні
С.О. Солнцев
Орієнтація сучасних стратегій збуту
І.О. Гут
Діти – особливий споживач. Нові потенціали ринку О.С. Коптюх
Квартальні передбачення

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ

Аналіз методів побудови вибірок з погляду завдань маркетингового дослідження
В.Є. Момот

ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГУ

АЗМОЛ: міжнародні можливості українського виробника
Кейс
О.Л. Каніщенко


МАРКЕТИНГ У СВІТІ

Вибір дослідної агенції
ESOMAR. Professional Standards Committee
Міжнародні дослідницькі новини EFAMRO
Інформаційне повідомлення

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ

Чоловік і жінка: як домовитися в бізнесі?
В.М. Пилипенко
Курси, семінари та тренінги

Відповідають експерти УАМ
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу