Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №5 '2002      



Анонс статей журналу
Зміст
Маркетологи на аграрному ринку: нові форми співпраці
Репортаж про підписання меморандуму "Про узгодження дій між Кабінетом Міністрів України та громадськими професійними об'єднаннями агропромислового комплексу на ринку продукції тваринного походження".

стор.4




Аналіз стану рекламного ринку лікарських засобів
Рішення щодо засобів поширення рекламної інформації приймають, як правило, з урахуванням характеристик кожного із цих засобів, а також приналежності лікарського товару до рецептурних чи безрецептурних препаратів.

стор.23



Дев'ять кроків українського неймінгу
Через якихось два роки вдало дібране ім'я коштуватиме не менш 20 тисяч доларів (лише ім'я!)...

стор.29



Основні етапи розробки анкети в процесі маркетингових досліджень?
УЯк засвідчує практика, саме на цьому етапі у вітчизняних умовах виникає значна кількість помилок, які перекривають у подальшому надходження потрібної інформації.

стор.34

Явище ринкової турбулентності та його вплив на сучасний маркетинг Під ринковою турбулентністю мається на увазі "кількість і рівень серйозності подій, що відбуваються на ринку, віднесені до одиниці часу та потребують уваги вищого менеджерського складу компанії".

стор.60

ESOMAR. Professional standards committee.
Таємні покупки

стор.65

 

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ
Маркетологи на аграрному ринку: нові форми співпраці
Меморандум "Про узгодження дій між Кабінетом Міністрів України та громадськими професійними об'єднаннями агропромислового комплексу на ринку продукції тваринного походження"

ОГЛЯД РИНКІВ
Ринок страхування в Україні: роль маркетингу О.В. Данников

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS
Декілька міфів про електронну комерцію
В.І. Каліберда

Робота з іміджем як базове завдання в системі ПР
Л.А. Місюра

Аналіз стану рекламного ринку лікарських засобів
М.Г. Гребньов, І.І. Віннікова

Споживач повинен почуватися захищеним
Наші інтерв'ю

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ
Дев'ять кроків українського неймінгу
В.М. Перція

Управління брендом і сучасною маркетинговою комунікацією
Е.В. Майдебура

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Основні етапи розробки анкети в процесі маркетингових досліджень
О.В. Зозульов

Застосування сумісного аналізу при дослідженні інтересів споживачів
Н.Ю. Кочкіна, В.В. Мальчиков

Аналіз попиту й оптимізація товарно-цінових рішень підприємства (на прикладі текстильного об'єднання концерну "Чексіл")
О.М. Малиш

Розвиток директ-маркетингових послуг в Україні.
В.П. Пилипчук, А.М. Папоян

Квартальні передбачення Споживчі настрої

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ
Явище ринкової турбулентності та його вплив на сучасний маркетинг
В.Є. Момот

МАРКЕТИНГ У СВІТІ
"Таємні покупки"
ESOMAR. Professional Standards Committee

Вирішальний крок щодо телевізійних рейтингів
Інформаційне повідомлення

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ
Курси, семінари та тренінги
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу