Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №4 '2002      



Анонс статей журналу
Зміст

Круглий стіл. Українське м'ясо: непроста доля…

21 травня поточного року у конференц-залі Київського національного економічного університету відбулося чергове засідання "круглого столу", ініціаторами якого стали Міністерство аграрної політики України, КНЕУ та Українська асоціація маркетингу. Цього разу в центрі уваги представників державних відомств та організацій, керівників підприємств галузі і провідних маркетингових агенцій були проблеми виробництва, переробки та реалізації м'яса і м'ясопродуктів на внутрішньому та зовнішньому ринках.

стор.4



Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні?

Що обумовило потребу у формуванні вітчизняних брендів та чи є це економічно доцільним для виробників продукції в сучасних умовах українського бізнесу?

стор.26


Як скласти вдалу анкету?

Для відповіді на це питання розглянемо "типові" помилки, яких припускаються дослідники при побудові опитувальних форм.

стор.35



Споживчі настрої (SC DOM Marketing Group)
У населення залишається не більше ніж 17% коштів, які можуть витрачатись не на продукти харчування. Звичайно, обсяг коштів, які витрачаються на харчування, кожна родина визначає індивідуально.

стор.52

ESOMAR. Professional standards committee Директива ESOMAR щодо дотримання розмежувань між маркетинговим дослідженням і прямим маркетингом.

стор.62

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Круглий стіл "Перспективи розвитку м'ясних галузей та проблеми переробки і реалізації (збуту) м'яса і м'ясних продуктів на внутрішньому та зовнішньому ринках". Репортаж

ОГЛЯД РИНКІВ

Ринок м'яса і м'ясопродуктів: досягнення і перспективи. Довідка Міністерства агропромислової політики України.

Аналіз "п`яти сил" конкуренції в швейній галузі України Д.О. Барабась,
Київський національний економічний університет

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS

Порівняльний аналіз підходів до аудиту сттистичних даних про виставки
В.О.Пекар
ТОВ "Євроіндекс"
Послуговування Інтернетом як каналом маркетингових омунікацій
М.А. Коноплянникова
Національний технічний університет України "КПІ"

УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ

Соціально-значущий бренд - необхідний захід корпоративної реклами О.В. Курбан,
Рекламна агенція "Столиця"
Брендінг та антибрендінг: що вибрати в Україні?
О.В. Зозульов,
Національний технічний університет України "КПІ"

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Зміст та основні етапи маркетингової діяльності
А.О. Старостіна, Національний технічний університет України "КПІ"
Як скласти вдалу анкету? Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило,
Національний технічний університет України "КПІ"
Моделювання процесу фінансування рекламних проектів з урахуванням ризику
В.В. Дем'яненко, С.Д. Потапенко, Київський національний економічний університет
Квартальні передбачення

Споживчі настрої

ТЕОРІЯ МАРКЕТИНГУ
Ретроспективний та перспективний аспект концепцій контролінгу О.М. Деменіна,
Київський національний університет технологій та дизайну
Механізм взаємодії держави та ринку: проблеми планування М.І. Диба,
Київський національний економічний університет

МАРКЕТИНГ У СВІТІ

ESOMAR.Professional Standarts Committee
Директива ESOMAR щодо дотримання розмежувань між маркетинговим дослідженням і прямим маркетингом

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ
Курси, семінари та тренінги
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу