Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №2 '2002      




ЖУРНАЛ "МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ"
№2 '2002

 

Анонс статей журналу
Зміст
Третя міжнародна конференція УАМ:
затверджено Стандарти якості маркетингових досліджень

22 лютого 2002 року відбулася Третя міжнародна науково-практична конференція Української асоціації маркетингу. Результат - затверджено Стандарти якості маркетингових досліджень УАМ, а також нову редакцію Етичного кодексу УАМ. Обидва документи були опрацьовані на основі визнаних у світі Стандартів якості маркетингових досліджень EFAMRO та Міжнародного процесуального кодексу маркетингових і соціальних досліджень IСС/ESOMAR.

стор.4

Український ринок вермішелі швидкого приготування

На період до 2005 року можна очікувати зростання ємності ринку вермішелі швидкого приготування - в середньому на 4,5 - 5,0% за рахунок застосування нових маркетингових прийомів, а саме - реалізації через точки приготування швидкої їжі. Очікується, що в 2005 році загальна ємність внутрішнього ринку становитиме 1800 млн пачок на загальну суму 90 млн дол. США.

стор.16

Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій

Всюди в Європі маркетингові комунікації стали предметом певних обмежень. Деякі з них закріплені в різних законодавчих нормативних актах, інші встановлюються самою комунікаційною індустрією. Ступінь таких обмежень в різних країнах різний.

стор.20

Телекомунікаційна галузь України: тенденції розвитку та особливості приватизаційного процесу ВАТ "Укртелеком"

На сьогодні Укртелеком зажив слави високорентабельної компанії, яка спеціалізується в наданні послуг електро- та радіозв'язку. Фонд державного майна оцінив вартість цілісного майнового комплексу держпідприємства електрозв'язку "Укртелеком" у 4 млрд 681 млн 562 тис грн (885200 тис. дол.).

стор.34

Навчитися поважати споживача старшого покоління

В центрі уваги дослідження - купівельні наміри людей старшого покоління. Ті, кому за 45, володіють 85% фінансового багатства Великобританії...

стор.60

НОВИНИ УКРАЇНСЬКОГО МАРКЕТИНГУ

Третя міжнародна конференція УАМ: затверджено Стандарти якості маркетингових досліджень

Стандарти якості маркетингових досліджень УАМ

ОГЛЯД РИНКІВ
С.С. Поважнюк
Український ринок вермішелі швидкого приготування

КОМУНІКАЦІЇ: РЕКЛАМА, PUBLIC RELATIONS
Н.В. Головкіна
Європейський досвід регулювання маркетингових комунікацій: короткий огляд

С.Л. Благодєтєлєва-Вовк, С.В. Благодєтєлєв
Можливості та особливості таргетингу у банерних мережах УАНЕТУ

І.С. Благун, Р.Я. Баран
Маркетинг розвитку електронного бізнесу

МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА
Ю.М. Правик
Телекомунікаційна галузь України: тенденції розвитку та особливості приватизаційного процесу ВАТ "Укртелеком"

В.В. Булатов
Голографія на службі українського бізнесу

В.М. Байрака
Механізми управління експортом інвестиційної продукції

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Квартальні передбачення

Споживчі настрої українців стабілізувалися

Г.С. Проненко
Відділ маркетингу - каталізатор упровадження загального управління якістю (TQM)

МАРКЕТИНГ У СВІТІ
Ізабель Шміджин, Мерилін Керіген
Навчитися поважати споживача старшого покоління

ESOMAR. Professional standards committee
Проведення маркетингових та соціологічних досліджень з використанням Інтернет

ДІЯЛЬНІСТЬ УАМ
Курси, семінари та тренінги

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу