Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №4 '2001      




Анонс статей журналу "МАРКЕТИНГ"
№4 '2001

ІНТЕРНЕТ У ЗАГАЛЬНІЙ МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ.

М.А.Коноплянникова, Національний технічний університет України "КПІ"

Середньорічні темпи зростання українського сегмента Інтернет-мережі тримається на рівні 40%. В Україні послуги Інтернет-доступу надають 260 провайдерів, доходи від надання комп'ютерного зв'язку в 2000 р. зросли на 76% (до 151,1 млн гривень) у порівнянні з 1999 р.Український сегмент Інтернет-мережі в 6-10 разів менший за російський. Ми значно відстаємо у цьому від Польщі, Словаччини, Чехії, не кажучи вже про стан справ у розвинутих країнах. Та незважаючи на це, історія відвідувань Інтернету 95% аудиторії українських користувачів свідчить про інтерес наших співвітчизників саме до UANET.

ЗОВНІШНЯ РЕКЛАМА, ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТА АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ.

Н.Г. Соловйова, Національний технічний університет України "КПІ"

Спеціалісти стверджують, що для виходу на ринок та інтенсивного просування торгової марки, скажимо, в столичному Києві достатньо мати 50-60 щитів формату 3 х 6 м та 10-20 сіті-лайтів. А для досягнення всеукраїнської помітності потрібно мінімум 20-30 щитів у кожному з великих міст України. На рекламних щитах використовують як павило, короткі фрази без зайвих слів і пояснень Реклама в метрополітені є найбільш розвинутою, адже аудіторія метро - це щоденно сотні тисяч пасажирів. А візьміть до уваги ще й те, що час контакту з рекламним повідомленням в салоні метро розтягується кількістю зупинок, що людина має проїхати, тобто від 2-х до 45 хвилин.

БЕНЧМАРКІНГ - АКТУАЛЬНА ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ.

Л.А.МІСЮРА, компанія "Автек"

Бенчмаркінг маємо розглядати як процес постійного дослідження оптимальних практичних набутків, якими характеризується найвища конкурентоздатність. Бенчмаркетингове вдосконалення результативності роботи підприємства здійснюється шляхом послідовного й аналітичного порівняння процесу діяльності своєї компанії з організацією справ у лідерів, що мають найкращі результати в світі. В статі розглядається практичне застосування бенчмаркетингу в розвинутих країнах.

НОВИЙ ПРОДУКТ. ЧИ ВІДПОВІДАЄ ВІН ЗАГАЛЬНІЙ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА?

А.П.Наливайко, Київський національний економічний університет

Вибір і освоєння нового продукту безпосередньо стосується водночас і комерційної, і виробничої функцій підприємства. Між вихідними позиціями "виробляти те, що можна продати" та "продати те, що вмієш виробляти" необхідно знаходити компроміс, прийнятний для обох сторін. Помилка тут неминуче призводить до більш чи менш суттєвих негараздів упродовж певного проміжку часу. Виділення двох фаз- концепції і продукту- дає змогу, з одного боку, оцінити головні параметри циклу життя нового продукту і в першу чергу- обсягів продажу, а з другого- провести ефективну діагностику якісних ознак, притаманих даному виробові і товару. Останнє дає можливість, у разі необхідності, допрацювати або концепцію нового продукту, або окремі його складові.

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу