Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №3 '2001      



Анонс статей журналу "МАРКЕТИНГ"
№3 '2001

 

КРУГЛИЙ СТІЛ "УКРАЇНСЬКА ЛЕГКА ПРОМИСЛОВІСТЬ:
ПОЗИЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ВИРОБНИКІВ НА РИНКУ ОДЯГУ"

Проблемам однієї з підгалузей легкої промисловості присвячено засідання "круглого столу", що відбулося 19 червня в приміщенні Київського державного університету технологій та дизайну. Окрім учених вказаного вузу, його організаторами виступили спеціалісти Київського національного економічного університету та Української Асоціації Маркетингу.

РИНОК ІНТЕРНЕТ В УКРАЇНІ - ЧОРНА СКРИНЬКА З БАГАТЬМА НЕВІДОМИМИ

В історії людства ще, либонь, не траплялося подібного явища, яке б розвивалося такими надвисокими темпами та набуло всього за тридцять років свого існування такого повсюдного поширення, як Інтернет. Це диво увійшло в наше життя, докорінно змінивши величезну кількість суспільних характеристик, що вважалися до того порівняно сталими, надійними, а то й взагалі недоторканними.

РИНОК МОЛОКА ТА МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

Споживчий ринок молока та молокопродукції формується через підприємства переробної промисловості, міські ринки, а також ринки населених пунктів, видачу в рахунок оплати праці, продаж з рук безпосередніх товаровиробників і різного роду посередників. З 1993 р. і понині одним з основних конкурентів товаровиробників на ринку молочної продукції є в основному селянин. Намітилась тенденція поступового переходу населення до самозабезпечення молокопродуктами і купування молочних продуктів у непереробленому вигляді.

ЦІЛЬОВИЙ РИНОК ФІРМИ: СУТНІСТЬ І СТРАТЕГІЇ ВИБОРУ

Категорія "цільовий ринок" є однією з найважливіших (центральних) у маркетингу, оскільки вона відтворює основний принцип маркетингу - виявляти і задовольняти потреби певних споживачів. Від правильної відповіді на ці питання залежить успіх подальшої маркетингової діяльності фірми, адже комплекс маркетингових засобів формується не самий по собі, а під конкретно обраний цільовий ринок фірми.

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу