Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Випуск №1 '2001      



Прикладні аспекти маркетингової діяльності

•  Т. В. Гавриленко, Національний технічний університет України "КПІ"
Міжнародний імідж споживчого кошика України

•  Споживчі настрої — проект GfK USM та Міжнародного центру перспективних досліджень

•  М. І. Диба, Київський національний економічний університет,
Малий бізнес на ринку України

•  Л. М. Шульгіна, Київський національний торговельно-економічний університет,
Франчайзинг в українській індустрії гостинності: бути чи не бути?

Огляди ринків

•  О. П. Луцій, Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту і бізнесу,
Ринок підприємств громадського харчування: результати спостережень споживачів продукції ресторанів швидкого обслуговування

Маркетингова товарна політика

•  О. П. Савченко, Східноукраїнський національний університет,
Розрахунок місткості регіонального ринку взуття

•  О. О. Майборода, Київський національний університет,
Вітчизняна швейна промисловість: портрет споживача

Маркетинг фінансового ринку

•  Т. А. Романюк, Київський національний економічний університет,
Ринок фінансових ресурсів: проблеми кредитування малого бізнесу.

•  С. Г. Шклярук, Міжнародний Соломонів університет,
Ефективність інвестування в Україні. Проблеми та перспективи розвитку фінансових ринків

•  Л. Ф. Романенко, Міжнародний інститут ринкових відносин та підприємництва Центру "Ринок",
Особливості банківського маркетингу

Теорія маркетингу і маркетингова політика розподілу

•  М. О. Кравченко, Національний технічний університет України "КПІ",
Кадрова складова інноваційного потенціалу промислових підприємств

•  М. О. Кизим, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна,
Маркетингові дослідження організації великомасштабних економіко-виробничих систем

•  О. Л. Максименко, Київський національний економічний університет,
Аналіз стану інформаційної інфраструктури України

Комунікації: реклама, public relations

•  Н. Б. Ткаченко,Київський національний торговельно-економічний університет,
Інтерактивна реклама в системі маркетингу

•  Н. В. Куденко, Київський національний економічний університет,
Паблік рілейшнз на варті позитивного іміджу банку

   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу