Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Поиск »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Сьома Міжнародна конференція «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» 24-25 листопада       Конференції минулих років




ПОРЯДОК ДЕННИЙ

24 листопада
м. Київ, проспект Перемоги 54/1, конференц-зал
9.00-10.00 – реєстрація
10.00-13.00 – пленарне засідання
11,40-12.00- кава пауза
13.00-14.00 – обід (головний корпус КНЕУ, конференц-зал)
14.00-16.00 – секційні засідання
Секція: Маркетингові дослідження: сучасний етап та проблеми якості
(конференц-зал)
Секція: Кращі практики застосування маркетингових технологій в Україні. (203 ауд)
Секція: Маркетинг для малого бізнесу – маловитратні технології (429 ауд)
Секція: Вимоги ринку праці й тенденції маркетинг-освіти (328 ауд)
17.00 – дружня вечеря

25 листопада
9.00-10.00 – реєстрація
10.00-13.00 – Заключне пленарне засідання (конференц-зал)
13.00-15.00 – секційні засідання
Секція: Маркетинг: методологія та практика (ауд. 328)
Секція: Галузевий маркетинг (конференц-зал)
13.00- культурна програма (екскурсія)

Регламент роботи:
Доповіді до 15 хв.
Відповіді на запитання – до 5 хв.

ПРОГРАМА
  • Реалізація концепції маркетинг-освіти в Україні.
    Академік Анатолій Павленко, президент УАМ, ректор КНЕУ


  • Стратегії та маркетинг
    Проф.Анатолій Войчак, д.е.н, КНЕУ, віце-президент УАМ


  • Стратегічні дослідження брендів
    Артур Герасимов, генеральний директор групи компаній “Українська маркетингова група”


  • Міжнародні дослідження: можливості та досвід
    Олександр Федоришин, генеральний директор GfK ЮКРЕЙН.
    Тетяна Ситник Senior Researcher B2B and Services Research, компанія GfK ЮКРЕЙН.


  • Стандартизація дослідницьких процедур
    Микола Чурилов, Генеральний директор TNS Ukraine, доктор соціологічних наук


  • Комплексна модель фахівця з маркетингу: досвід досліджень РЕА ім. Г.В.Плеханова
    К.е.н. Ірина Скоробогатих, доцент кафедри маркетингу Російської економічної академії ім. В.Г. Плеханова


  • За якого маркетолога згодні платити підприємства
    Олена Крамарєва, директор агенції Психології та бізнесу.


  • Освітньо-професійні компетенції маркетолога.
    Проф. Володимир Пилипчук, КНЕУ


  • Маркетинг в Україні: сучасні проблеми розвитку.
    Старостіна А.О. д.е.н., проф., віце-президент Української асоціації маркетингу, завідувач кафедри міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка.


  • "Маркетинг vs. Продажу: Бої без правил, або креативне протистояння?" Доповідь
    Сергій Даскалу, президент компанії Action Data Group


  • Інфраструктура рекламного ринка України.
    Проф. Євген Ромат, головний редактор журналу "Маркетинг и реклама", доктор наук державного управління, член Ради з питань реклами при Кабінеті Міністрів України


Секція: Маркетингові дослідження: сучасний етап та проблеми якості (конференц-зал)
  • Вірити чи не вірити маркетологам. Методи підвищення достовірності маркетингових досліджень на промислових ринках
    Юрій Щирін, президент та засновник „Агентство Індустріального Маркетингу”


  • Дослідницький консалтинг в світі та в Україні
    Дмитро Кракович, директор з консалтингу компанії «Київський Міжнародний Інститут Соціології»


  • Передові технології інтелектуального анализу даних у маркетингу. Презентація 1 Презентація 2
    Володимир Коротеєв, президент та засновник Evolutionary Software.
    Дмитро Тищенко, Product Manager компанії Evolutionary Software.
    Оксана Обіжисвіт, директор з маркетингу компанії Evolutionary Software.


  • Особливості проведення досліджень на фармацевтичному ринку
    Світлана Жахалова, менеджер з проектів "КОМКОН Фарма-Україна"


  • Необхідність забезпечення співставності показників при переході на сучасні класифікації
    М.Г. Сидоренко, аспірант кафедри „Економічна статистика” Державної академії статистики, обліку та аудиту Держкомстату України, Комерційний директор ВАТ „ІАА „Статінформконсалтинг”


  • Маркетингове дослідження українського ринку електротоварів.
    Володимир Філонов, заст. директора заводу ФІОЛЕНТ (м. Сімферополь)


  • Специфіка маркетингових досліджень для нових товарів.
    Проф. Сергій Ілляh6нко, зав. кафедри маркетингу Сумського державного університету, депутат міськради.


  • Маркетингове мислення
    І. Буз макова, президент консалтингової компанії Супремум
    Олександр Реп’єв, президент Mekka Consulting


  • Професійні дослідження у стратегії роботи українських компаній
    Олена Житник, маркетинг-директор InMind


  • Банківський маркетинг. Особливості та проблеми.
    Наталія Тимчук, Національний транспортний університет, Київ


  • Класифікаційні задачі в маркетингових дослідженнях.
    Проф. Сергій Солнцев, зав. кафедрою промислового маркетингу НТУУ “КПІ”


  • Роль маркетингових досліджень в інноваційних проектах на продовольчих ринках.
    Павло Макаренко, аспірант кафедри маркетингу Європейського університету, директор з маркетингу групи компаній "Верес"


  • Маркетингове позиціонування: різновиди та взаємозв’язок категорій.
    Проф. Наталія Куденко, кафедра маркетингу КНЕУ,
    К. Комліченко, аспірант КНЕУ.


  • Побудова ефективної комунікаційної політики у медіа просторі на основі маркетингового дослідження серед студентів ХНУ
    Українець Н.В., Руслан Бойко, к.е.н, доцент, Хмельницький національний університет


  • "Міжнародний маркетинг в діяльності українських компаній: глобалізація управлінських ріh6нь"
    Олена Каніщенко, к.е.н., доцент, докторант кафедри міжнародної економ1ки Київського національного університету імені Тараса Шевченка:


  • Пріоритет маркетингової діяльності експортерів в контексті приєднання України до СОТ
    Проф.. Тетяна Циганкова, д.е.н., завідувач кафедри міжнародної торгівля КНЕУ


  • Дослідження маркетингового інструментарію формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг.
    Гончарова І.І., к.е.н., доц., СНУ ім. В.Даля, м.Луганськ.


  • Дослідження сприйняття реклами лікарських засобів лікарями.
    Микола Гребньов, к.е.н., доц. КНЕУ, Інна Віннікова, ст. викл. ДАЖКГ (м. Київ).


  • Дослідження стану розвитку Інтернет-банкінгу в банківському секторі України.
    Олександр Дима, аспірант кафедри маркетингу КНЕУ.


  • Порівняльний аналіз ринків інновацій різних країн світу та особливості організації маркетингової діяльності.
    Олексій Олексик, докторант кафедри економіки підприємств КНЕУ.


  • Експансія торговців побутовою електротехнікою на ринку України.
    проф. Володимир Пилипчук, к.е.н., КНЕУ, Павло Непша, асистент кафедри маркетингу КНЕУ.


  • Дослідження прихильності споживачів до торговельних марок на вітчизняному ринку шоколадних виробів.
    Ганна Реh6тникова, аспірантка КНЕУ ім.. В.Гетьмана.


  • Дослідження виробництва та реалізація легкої промисловості Чернігівщини.
    Рябова Т.А., аспірант КНЕУ.


  • Дослідження і управління розподілом і економією енергоресурсів в процесах рудо підготовки.
    Сокур М.І., д.т.н., проф., Турило А.М., д.е.н., проф., Сокур І.М. аспірант.


  • Маркетингові виміри людського ресурсу України.
    Столярчук Я.М., к.е.н., доц. кафедри міжнародної економіки КНЕУ.


Секція: Кращі практики застосування маркетингових технологій в Україні. (203 ауд)
  • Тактичний план розвитку промислового підприємства: як об'єднати інформаційні потоки.
    Владислав Стефанишин, начальник відділу маркетингу ЗАТ «Лакма»


  • 10 років побудови бренду в Україні: головні уроки та тенденції.
    Вадим Пустотин, директор бренд- консалтингової компанії "Слідопит"


  • Формування бізнес-іміджу підприємства в системі управління його соціальним потенціалом. Доповідь
    Проф. Віктор Заруба, Національний університет “Харківський політехнічний інститут”


  • Телекомунікаційні технології на ринку МК в Україні
    Рустам Раупов, генеральний директор Медиум ТВ


  • Проблеми організації та управління маркетингом на залізничному транспорті України.
    Проф. Владислав Верлока, зав. кафедрою маркетингу на транспорті Української державної академії залізничного транспорту


  • Брендинг на ринку косметики. Семантика існуючих брендов. Презентація
    Наталія Акименко, керівник відділу якісних досліджень компанії Нью Імідж Груп


  • Проблеми стратегічного брендингу в умовах глобалізації ринків.
    Людмила Мороз, к.е.н, доцент кафедри маркетингу та логістики НУ «Львіська політехніка», голова Львіської обласної організації УАМ.


  • Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: Презентація
    сучасний стан, проблеми, перспективи Олена Лабурцева, к.е.н., зав. кафедри маркетингу КНУТД


  • Маркетинговий інструментарій реалізації торговельної політики України на світових ринках високотехнологічної продукції машинобудування
    Микола Войчак, аспірант кафедри міжнародного менеджменту КНЕУ.


  • Маркетинг та логістика і інструментозабеспеченні високотехнологічних виробництв.
    Мирослав Уданович, директор науково-виробничої фірми “Інбор-Центр”


Секція Маркетинг для малого бізнесу – маловитратні технології
10.00-14.30 (ауд. 429)
  • Перспективи формування маркетингових підходів у діяльності підприємств малого бізнесу
    Наталія Карпенко, голова Полтавської обласної організації УАМ, к.е.н, доцент, Полтавський університет споживчої кооперації


  • Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України.
    Надія Матвійчук-Соскіна, керівник відділу маркетингу Інституту трансформації суспільства, аспірантка Національної академії управління.


  • Застосування стратегій емоційного брендингу в керуванні лояльністю споживача
    Ірина Парфентенко, к.е.н. Старший викладач , Національний університет “Харківський політехнічний інститут”


  • Маркетинговий підхід до інноваційної діяльності.
    Надія Кубишина, к.е.н., доцент, кафедра промислового маркетингу НТУУ «КПИ»


  • Активізація маркетингової діяльності малих підприємств в умовах глобалізації.
    Тамара Гордєєва, к.е.н, доцент, КНЕУ


  • Програми лояльності як чинник збільh6ння ринкової вартості підприємства.
    Юлія Князик, старший викладач кафедри маркетингу Інститут підприємства та перспективних технологій при НУ «Львіська політехника»,
    Тетяна Лебідь, старший викладач кафедри маркетингу Інститут підприємства та перспективних технологій при НУ «Львіська політехника»,


  • “Критерії неформальної оцінки конкурентних переваг”
    Наталія Каніщенко, аспірантка кафедри економічної теорії Київського національного університету імені Тараса Шевченка


  • Оцінка маркетингових ризиків.
    Володимир Кравченко, к.е.н., доц.., с.н.с., керівник Центру економічних досліджень Київського національного університету імені Тараса Шевченка.


  • Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг
    Проф..Олександр Луцій, к.е.н, завідувач кафедри маркетингу Європейського університету


Секція. Вимоги ринку праці й тенденції маркетинг-освіти.
  • Базовий маркетинг: підходи та дискусії.
    Проф. Ірина Реh6тнікова, доктор економічних наук, КНЕУ


  • Інституційні підходи у маркетингу.
    Проф. Сергій Степаненко, к.е.н, проректор КНЕУ


  • Про вдосконалення магістерського рівня маркетологів.
    Проф. Віктор Кардаш, декан факультету маркетингу, КНЕУ


  • Методика оцінки знань студентів в маркетинг-освіті. Презентація
    Проф. Михайло Окландер, доктор економічних наук, зав. кафедри ОДЕУ


  • Вдосконалення самостійної роботи студентів-маркетологів та їх практичної підготовки.
    Іван Чучка, к.е.н, доцент, завідувач кафедри маркетингу, Мукачівський технологічний інститут


  • Просування Інтернет та ПР технологій у роздрібних мережах України. Презентація дослідження «Навчання персоналу у роздрібних мережах»
    Віктор Закотій, менеджер з маркетингу та ПР консалтингової компанії АДВАЙС.


  • Реалізація принципів Болонської конвенції та підвищення якості підготовки маркетолога.
    Проф. Лариса Яцишина, к.т.н, декан інженерно-економічного факультету КНУТД.


  • Сучасні проблеми маркетинг-освіти в Україні.
    Бабічева О.І., к.е.н., доцент, зав. кафедри маркетингу


  • До питання про підготовку фахівців для ринку соціальних послуг
    Лілія Баранник, к.е.н, доцент, Дніпропетровська Державна Фінансова Академія


  • Інноваційно-освітні кластери в розвитку конкурентноздатності регіонів
    І.В.Бакуh6вич, А. В. Гощинський, , Ю.М. Слюсарчук, ТІСІТ


ЗАКЛЮЧНЕ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
  • Адаптації в Україні світового досвіду діяльності маркетингових дослідницьких агенцій
    Ірина Лилик, к.е.н, доцент, генеральний директор УАМ


  • Застосування системи збалансованих показників в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
    Олександр Гладунов, віце-президент УАМ, директор Рівненської обласної організації


  • Соціальна реклама сьогодні
    Проф. Тетяна Примак, кафедра маркетингу КНЕУ


  • Двоциклічна модель стратегічного планування.
    Андрій Длигач, к.е.н, докторант кафедри міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка.


  • Маркетинг економічного розвитку
    Михайло Крикунов, к.т.н, доцент МІБ (м. Київ)


Майстер-клас (15.50 ауд. 334):
Анна Прасол, маркетинг-менеджер компанії КОМПАСС Україна.
Пошукові системи класу В2В. Нові можності для просування компанії на національному та міжнародному ринках.
Секція: Маркетинг: методологія та практика.
  • Теоретичні аспекти розвитку системи маркетингу інновацій.
    Аронова В.В., Східноукраїнський національний університет ім. В.Даля.


  • Цінові механізми реалізації бізнес-стратегій надійного функціонування підприємства.
    Бокулєва М.О., аспірантка Гуманітарного університету «ЗІДМУ».


  • Основні тенденції в розвитку теорії і практики сучасного маркетингу.
    Василькова Н.В., к.е.н..


  • Маркетинг в сфері послуг.
    Данніков О.В., к.е.н., ст. викл. КНЕУ.


  • Оцінка ризику в ціноутворенні.
    Дугіна С.І., к.е.н., доц. КНЕУ.


  • Маркетинг – в системі підвищення якості життя суспільства.
    Кардаш В.Я., к.е.н., проф. КНЕУ.
    Пастух О.О., аспірант КНЕУ.


  • Збут в умовах ринкової економіки.
    Комяков О.О., доц. КПІ, Гребньов Г.М. асистент КПІ.


  • Управління системою обслуговування клієнтів.
    Ліфшиць В.Я.


  • Маркетингові комунікації на місці продажу.
    Майборода О.О., к.е.н., доц., КНЕУ.


  • Термінологічні колізії в теорії та практиці маркетингу
    Мізрухіна А.С., к.е.н., доц.


  • Сутність директ маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств.
    Папоян А.М., здобувач кафедри маркетингу КНЕУ ім. В.Гетьмана


  • Подвійна роль цін у ціннісних споживачів.
    Скачков О.М., здобувач, кафедра маркетингу КНЕУ, директор ТОВ «Яблуко».


  • До поняття сегментування ринку
    Скибінський О.С., НУ «Львівська політехніка»..


  • Оцінка та стратегія забезпечення конкурентоспроможності вищого навчального закладу
    Тараненко І.В., к.е.н., доц., Волкова Н.В...


  • Паблік рілейшнз у сфері освіти.
    Троян В.В., аспірант кафедри маркетингу, КНЕУ.


  • Глобальні макроекономічні системи споживання в маркетингу.
    Шафалюк О.К., к.е.н., доц., КНЕУ.


  • Створення та просування нової товарної марки.
    Шевченко О.Л., к.е.н., ст. викладач КНЕУ.


  • Корпоративне управління як основа розвитку ринкової економіки.
    Шершньова З.Є., к.е.н., доц., КНЕУ ім. В.Гетьмана, А.Є.Черпак, к.е.н., КНЕУ ім. В.Гетьмана.


Секція: Галузевий маркетинг
  • Ефективність регіональної політики та роль її маркетингового забезпечення.
    Баширов І.Х., Макоткина Л.В. - ДонДУЕТ ім.. М. Туган-Барановського..


  • Напрямки підвищення ефективності управління логістичної системою донецької залізниці
    Бєлявцев М.І., Подольський Р.Ю.


  • Маркетинговий стратегічний аналіз в діяльності промислових підприємств.
    Бойчук І.В., к.е.н., доц., Львівська комерційна академія.


  • Особливості аналізу медіа-ринку м.Чернівці, проведеного за допомогою методів маркетингових досліджень.
    Буднікевич І.М. к.е.н., доц., завідувач кафедри маркетингу, Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича.


  • Обґрунтування необхідності створення моделі управління конкурентоспроможністю транспортного підприємства.
    Верлока В.С., к.е.н., проф., Шаля О.Г., аспірант.


  • Проблеми формування стратегії адаптації в контексті організаційних перетворень
    Володькіна М., к.е.н., доц. кафедри менеджменту КНЕУ..


  • Оцінювання конкурентоспроможності об’єктів в процесі конструкторсько-технологічної підготовки виробництва виробів зі шкіри
    Гаркавенко С.С., к.т.н., доц. Київський національний університет технологій та дизайну..


  • Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі.
    Дьячук І.В., аспірантка КНТЕУ..


  • Вплив товарної асортиментної політики підприємств на цінову поведінку підприємців.
    Зайчук Т.О., к.е.н., доц. Кременчуцький державний політехнічний університет.


  • Стан та перспективи розвитку дистрибуції.
    Земляков І.С. здобувач кафедри маркетингу КНЕУ, викл. кафедри маркетингу Івано-Франківського інституту менеджменту та економіки.


  • Вплив логістики на організацію транспортного процесу.
    Кальченко А.Г., к.е.н., проф., КНЕУ.


  • Вплив ринкової кон’юнктури на формування та ефективне використання основних виробничих фондів сільськогосподарських підприємств.
    Кирилова О.В. аспірант КНЕУ.


  • Маркетинг в діяльності туристичних підприємств.
    Клебан О.Л., аспірант, Львівська національна академія ветеринарної медицини ім. С.З. Ґжицького.


  • Особливості ціноутворення на вітчизняному ринку сільськогосподарського машинобудування.
    Корінєв В.Л., д.е.н., проф., Гуманітарний університет «ЗІДМУ».


  • Логістика виробничого процесу.
    Кривещенко В.В., к.е.н..


  • Методика застосування SWOT-аналізу на регіональному рівні в сфері туризму (на матеріалах закарпатської області).
    Лендєл О.Д., Мукачівський технологічний інститут


  • Маркетинг в процесі формування програми закупівлі.
    Мальченко В.В., здобувач КНЕУ


  • Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги».
    Мальченко В.М., доц. кафедри маркетингу КНЕУ


  • Залучення споживачів у процесі обслуговування.
    Пащук О.В., доц., НТУУ «КПІ», Гребньов Г.М. НТУУ «КПІ»


  • Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг.
    Поперечний С.І. к.е.н., доц., Одинак Л.В., асистент


  • Формування вертикальних маркетингових систем в переробній промисловості.
    Савощенко А.С., к.е.н, доцент, Танасійчук О.М. к.е.н.


  • Модель оптимізації маркетингового комплексу поліграфічного підприємства
    Сторожук І.І., аспірант кафедри маркетингу, Евенко Ю.В. к.ф.-м.н., кафедри інформатики КНЕУ.


  • ПР- активність українських банків.
    Ткачук О.В. КНЕУ.


  • Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств
    Шумейко В. М. , канд. техн. наук, докторант, Київський національний економічний університет


  • Стратегії розвитку туристичного бізнесу
    Ірина Білецька, Івано-Франківський інститут менеджменту Тернопільського Державного економічного університету


  • Маркетингове забезпечення діяльності вищого навчального закладу на засадах Інтернет-технологій
    Ковальчук С.В., к.е.н, доцент, Сергеєва І.В., аспірант ХНУ


  • Економічні механізми екологічного маркування
    Скрипчук П. М., к. т. н., докторант, Національний університет водного господарства та природокористування м. Рівне


  • Ринкова вартість підприємства: методичні та фінансово-прикладні аспекти оцінювання та моделювання факторного впливу
    О.Б. Мних, НУ «Львівська політехніка»


  • Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: особливості, структура, чинники
    Сакалош Т.В., аспірант Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут”


  • Моделювання процесу ухвалення споживачем ріh6ння про покупку на ринку інновацій
    Прокопенко О.В., к.е.н., доц.; Троян М.Ю.,Сумський державний університет, Суми, Україна


Маркетинг в Україні. Програма Сьомої Міжнародної конференції. М. Київ, 24-25 листопада, 2006 рік. – Київ.: Українська Асоціація маркетингу, 2006.-
Верстка та дизайн: Загорний К.В.
Підписано до друку 17 листопада 2006 р.
Надруковано ПП “Демос Сервіс”, пр. Перемоги, 67, м. Київ, 03062, тел: (044)592 5060, Замовлення № Наклад 250 примірників.
   

 

  Наши координаты:
03057, Киев-57
пр.Победы, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459-62-09
uma@kneu.kiev.ua

© 2001-2010
Украинская Ассоциация Маркетинга