19 лютого 2008 року у Київському національному університеті технологій та дизайну відбувся круглий стіл студентського маркетингового клубу „М-Тeam” за участю провідного спеціаліста у галузі брендінгу, директора бренд-консалтингового агентства „Следопыт” Вадима Пустотіна. Тема круглого столу „Бренд і особливості його розвитку його в Україні”.

Учасники приймали активну участь в обговоренні актуальних питань розвитку брендінгу в Україні, а саме:

Презентація брендів

Студенти проявили зацікавленість проблемою, висловили свій особистий погляд і внесли пропозиції щодо подальшої співпраці студентського маркетингового клубу „М-Тeam” та бренд-консалтингового агентства „Следопыт”.

Наступне засідання маркетингового клубу „M-Team” буде проходити під гаслом „Корпоративні бренди: зародження, функціонування та особливості”. Ми запрошуємо всіх бажаючих (як студентів, так і викладачів) до участі у даному круглому столі, який відбудеться 18 квітня 2008 року в стінах Київського національного університету технології та дизайну.



З повагою, клуб “M-Team”
Контактні особи:
Михайлова Юлія: +380976407066
Беляк Максим: +380631165762