«ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ» У МІСТІ ЛЕВА

У п’ятницю, 1 лютого, у м. Львові Українська асоціація маркетингу спільно з компанією M.V.Group організувала та провела спеціалізований авторський тренінг Олени Голубєвої «Психологія реклами». Це був перший тренінг, який провела Асоціація у місті Лева.

Пані Олена є відомим київським бізнес-тренером, магістром психології, експертом Української асоціації маркетингу, керівником ГО „Центр екології сім’ї”, продюсером студії «Червоний собака», членом громадської ради з питань дошкільної та середньої освіти при Міністерстві освіти і науки України, а також членом редколегії “Журналу для майбутніх мам”. На тренінгу вона приділяла основну увагу не теоретичним знанням, а практиці. Її львівські слухачі познайомилися з основними психологічними підходами у рекламі, психологічними механізмами створення реклами та її сприйняття, навчилися аналізувати рекламне повідомлення з погляду психології. Жваве обговорення викликали негативні та позитивні стереотипи сприйняття реклами, а також методи візуальної побудови образу.

Олена Голубєва дуже ємко розповіла про правила використання візуальної символіки, вплив форми і кольорів на людину, а також про те, як визначити ефективність візуальної реклами. Наприкінці тренінгу слухачі самостійно складали рекламні текстові повідомлення й оцінювали психологічну ефективність їх впливу. У ході семінару також було розглянуто методи «анаграм» (кодування ключових слів та їхніх елементів у складі всього тексту), ритмічні та лексико-граматичні характеристики повідомлень.

Учасники семінару висловили захоплення практичними методиками Олени Голубєвої і побажали їй подальших розробок, з якими можна буде ознайомитися на нових семінарах у м. Львові. Пані Олені також надзвичайно сподобалася львівська група.

– Часто на тренінгах люди грають у психологічні ігри просто тому, що їм подобається бавитися, - розповіла експерт трохи згодом. – Тому мені дуже сподобалося, що ті люди, які прийшли на мій львівський тренінг, у кожній практичній вправі шукали не розваги, а практичної користі, навичок, які можуть знадобитися у їхній роботі. Це справжні фахівці, і я дуже тішуся тим, що змогла допомогти їм ще краще опанувати цю непросту тему…

– Цей тренінг показав, що у Львові теж надзвичайно потребують останніх маркетингових знань та нових розробок, - додав президент Компанії M.V.Group, яка представляє на Заході нашої країни Українську асоціацію маркетингу, Михайло Веклик. – І що Львів, окрім іміджу культурно-мистецького центру, усе впевненіше набуває іміджу крупного ділової столиці Західної України. Саме тому тренінг Олени Голубєвої фактично відкриває для львів’ян цілу серію практичних тренінгів та семінарів, на які ми запрошуватимемо кращих столичних бізнес-тренерів.

Кілька відгуків самих учасників тренінгу:

«Вдячна за цікаву та ефективну інформацію, яку передала нам пані Олена і яку ми закріпили практичними вправами…» (Світлана Смук, керівник відділу реклами ТК «Інтермаркет»).

«Super!!! Звичайно, ця тема надто обширна, щоб викласти і опанувати її за один день, тому хотілося б продовження занять…» (Мар’яна Матвієнко, економіст, менеджер з реклами КС «Перше кредитне товариство»).

«Корисно і цікаво! Найбільше подобається те, що дуже багато з того, чого ми навчилися, ми зможемо використовувати у своїй щоденній роботі…» (Наталія Шпирало, директор з маркетингу Компанії «Евант»).

«Дякую за допомогу у розумінні та сприйнятті реклами!» (Уляна Токар, керівник відділу по роботі зі стратегічними клієнтами Компанії «ДікАрт»).

«Хочеться відзначити якісний рівень проведення тренінгу…» (В’ячеслав Цаль, директор Компанії «Спаринг-Віст»).

«Отримала дуже багато нової і корисної інформації…» (Анна Гірна, директор ТРК «Західтелесервіс»).

І Олена Голубєва, і учасники тренінгу відзначили дуже високий рівень його організації. Усе відбувалося у чотиризірковому готелі «Опера» навпроти знаменитого оперного театру, у конференц-залі, обладнаному за сучасними європейськими вимогами. За анкетою M.V.Group, яку учасники заповнювали після закінчення тренінгу, захід отримав в середньому 81 бал зі ста.