Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.
 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
 Search »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 

 







 

     


   Стандарти якості    Зміст



СПЕЦИФІЧНІ ТИПИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Міжнародні дослідження:

50. Координація міжнародних проектів

Агенція, яка уповноважена координувати міжнародний дослідницький проект, повинна пов’язуватися тими ж зобов’язаннями прозорості і підзвітності, що й у випадку з проектом для однієї країни. У разі міжнародного дослідження, планування проекту (див. підрозділ 28 і 29), прозорість укладення субугод (підрозділ 47) і відповідальність Агенцій (підрозділ 48) є навіть більш важливими для забезпечення Клієнта максимальною якістю.

Клієнт міжнародного проекту повинен бути поінформований про:

  • розподіл завдань між Агенцією-координатором і місцевими субпідрядниками в різних країнах;
  • те, як інтерв’юери, рекрутери і модератори мають бути проінструктовані і контрольовані у кожній країні;
  • правила, що застосовуються для кодування даних, про введення даних, їх перевірку і чистку в кожній країні;
  • мовні можливості Агенції-координатора в місцевих мовах, які використовуватимуться у дослідженні;
  • те, яким чином Агенція-координатор підтримує спілкування з місцевими субпідрядниками під час проведення проекту. Усі ці питання з’ясовуються в пропозиції або у плані, випущених Агенцією-координатором.

51. Переклади

Агенція повинна конкретизувати як анкети, керівництва для обговорення та інші документи будуть перекладені й адаптовані у разі необхідності, а також як перевірятимуться переклади.

Всі перекладачі мають бути громадянами, для яких щонайменше одна із послуговуваних мов є рідною. Якщо для них рідною є тільки одна мова, то вони також повинні вільно володіти (не менше кількох років) іншими послуговуваними мовами.

Якісне дослідження:

52. Підготовка інтерв’юерів та модераторів

Кожний модератор знайомиться безпосередньо з метою дослідження, досліджуваними питаннями, матеріальними стимулами і конкретною методикою перед початком польових робіт. Ця вимога стосується і матеріальних стимулів, або будь-яких інших матеріалів, що знаходяться за межами контролю Агенції.

53. Спостереження Клієнта за груповими обговореннями і інтерв’ю

Всі Агенції гарантують, що запис і спостереження за польовою роботою для якісного дослідження узгоджується з вимогами чинного національного законодавства та змістом Директив Європейського товариства опіній та маркетингових досліджень (ESOMAR) щодо запису на плівку та відеозапису, спостереження Клієнта за інтерв’ю і груповими обговореннями.

Клієнт або його представники можуть спостерігати за ходом інтерв’ю або групових обговорень через одностороннє дзеркало або кабельне телебачення, але учасники мають бути поінформовані і погодитися на це на початку сеансу. Достатнім доказом виконання цієї умови є заява з даного питання, яка включається і записується на початку кожного групового обговорення або інтерв’ю.

Якщо існує можливість, що Клієнт може ідентифікувати будь-якого з учасників (як особистий знайомий або як член організації), то Клієнту не дозволяється ознайомитися з сеансом.

Усі Клієнти, що спостерігають за ходом індивідуальних інтерв’ю чи групових обговорень, повинні підписати документ, де говориться, що будь-яка інформація, яку вони одержують, спостерігаючи за ходом інтерв’ю або групового обговорення, використовуватиметься виключно у рамках відповідного дослідницького проекту. Вони повинні також погодитися виконувати вимоги Міжнародного процесуального кодексу маркетингових і соціальних досліджень Міжнародної торгової палати Європейського товариства опіній та маркетингових досліджень (ICC/ESOMAR), чинного національного законодавства і повинні отримати копії вказаних доку/ ментів, якщо таких ще не мають.

54. Реєстрація (запис)

Згідно інструкції в Правилі 7 Міжнародного процесуального кодексу маркетингових і соціальних досліджень Міжнародної торгової палати Європейського товариства опіній та маркетингових досліджень (ICC/ESOMAR) респонденти завжди інформуються про те, що їх записують на аудіо- чи відеоплівку. Також потрібно перевірити дії на відповідність вимог підрозділів з 1 по 7 “Директиви ESOMAR щодо аудио- і відеозапису та спостереження клієнтом за інтервю і груповим обговореннями”, атакож іншим нормативам національних професійних кодексов та директив.

55. Кваліфікації модераторів груп та інтерв’юерів

На вимогу Клієнта дослідницька Агенція конкретизує досвід і кваліфікації модераторів груп обговорення та інтерв’юерів для глибинного інтерв’ю.

56. Використання співробітників, найманих інтерв’юерів та незалежних модераторів груп

Там, де у зв’язку з проектом використовуються незалежні модератори груп, субпідрядники або наймані працівники (тобто особи, яких немає в штаті дослідницької Агенції), Агенція має включати пункт конфіденційності до контракту з такими індивідами стосовно інформації, яку вони можуть одержати протягом проведення проекту.

На вимогу Клієнта йому має надаватися повне описання кваліфікацій і досвіду всіх субпідрядників, найманих робітників або модераторів груп, що працюють у проекті.

   

 
  Contacts:
03057, Kiev-57,
prosp.Peremogi, 54/1, r.436
tel./faks. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Ukrainian Marketing Association