Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.
 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
 Search »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 

 







 

     


   Collective members    Back to list




мережева агенція КОМКОН-Україна

Генеральний директор Дмитро Гайдук
Адреса: вул.Червоноармійська, 66-б, м.Київ, 03150, Україна
E-mail: info@comcon.com.ua
Web-сторінка: www.comcon-2.com, www.comcon.com.ua
Телефон: +380 44 568 5921, 568 5924
Факс: +380 44 568 5921
Рік заснування – 2002-й
Кількість штатних співробітників – 8
Наявність мережі, кількість інтерв'юерів – 450
Контактні особи: Дмитро Гайдук, Олександр Сінякевич

Дослідження:
----U-TGITM (Український Індекс Цільових Груп) – “єдине джерело даних”: моніторинг
споживання різноманітних товарів та послуг, стиль життя та медіа-вподобання споживачів;
----Ad-hoc дослідження (під замовлення);
----Бізнес і дослідницькі консультації.

Методи: Face-to-face інтерв'ю, трекінгові дослідження, Інтернет дослідження, кабінетні
дослідження, контент аналіз.

Галузі досліджень: Споживчі товари (швидкого та тривалого використання), ЗМІ та реклама, фармацевтичний ринок, Інтернет.

КОМКОН-Україна – це спільне українсько-російське підприємство, створене в 2002 році Українською Маркетинговою Групою (UMG®) спільно з російською компанією КОМКОН з метою проведення регулярного дослідження U-TGIТМ (Український індекс цільових груп) на території
Украіни.

TGI – дослідження споживання товарів та послуг, стилю життя та ЗМІ. Дослідження проводиться за ліцензією британської компанії BMRB International.
Вибірка дослідження репрезентує міське населення України в віці старше 10 років. Щоквартально опитуються понад 6000 респондентів (2500 домогосподарств) в 46 містах України. Рекрутування респондентів здійснюється індивідуально для кожної хвилі (сумарно упродовж року опитується більш ніж 10000 домогосподарств та 25000 респондентів).
Уся інформація щодо споживання товарів і послуг, демографіі, стилю життя та медіа збирається від кожного респондента і складає єдину базу даних.
Результатом дослідження TGI є унікальний за обсягом та можливостями аналізу набір інформації про споживання населенням України різних категорій товарів (як FMCG, так і тривалого користування) та послуг, соціально-демографічний та психографічний профіль споживачів, їх стиль життя та медіа-вподобання (преса, радіо, телебачення – в т.ч. з урахуванням регіональних ЗМІ). Дані TGI надаються в зручній програмі DataFriend або у вигляді звітів.

Член УАМ, у своїй роботі дотримується Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ.

   

 
  Contacts:
03057, Kiev-57,
prosp.Peremogi, 54/1, r.436
tel./faks. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Ukrainian Marketing Association