Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.
 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
 Search »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 

 







 

     


   Collective members    Back to list




Львівська обласна громадська організація
Асоціація “Журналістика. Авангард. Радіокомунікації”

Головний координатор Михайло Веклик
Координатор проектів Ростислав Пшемінський
Адреса: а/с 7496, м. Львів, 79070, Україна
E-mail: jarnet@ukrbiz.net
Web-сторінка: www.jar.ukrbiz.net
Телефон: +380 50 695 8886 Факс: + 380 322 975 353
Рік заснування – 1999-й
Кількість штатних співробітників – 10
Наявність мережі, кількість інтерв'юерів – близько 100
Контактні особи: Михайло Веклик, тел.: +380 67 372 5156

Методи діяльності: бізнес і/або дослідницька консультація, збирання інформації, обробка інформації, кабінетні дослідження, освітні послуги, інтерв'ю “віч-на-віч”, поштові дослідження, багатоаспектні дослідження, спеціальні і/або постійні дослідження, якісні маркетингові дослідження, статистична обробка інформації, телефонні інтерв'ю.

Послуги: дослідження реклами, дослідження товарних ринків, business-to-business дослідження, вивчення дитячої аудиторії, дослідження споживачів, шляхи задоволення споживача, фінансові дослідження, міжнародні маркетингові дослідження, інтернет-дослідження, сегментація ринку (типологізація), дослідження медіа, дослідження упаковки, дослідження цін, тестування продукту/дослідження нових продуктів, Ad-hoс дослідження, соціологічні та /або дослідження громадської думки, дослідження брендів, іміджу, дослідження у сфері туризму/подорожей, дослідження загальних обсягів продажу й обслуговування.

Синдиковані проекти: Асоціація “Ж.А.Р.” – оператор найповнішої регіональної системи рейтингів засобів масової комунікації: проектів “Львівська медіа-панель” та “N-ська медіа-панель” (щоквартальні медіа-рейтинги).

Закриті проекти: Асоціація “Ж.А.Р.” проводить кількісні дослідження (медіа-панелі, панелі споживачів), якісні дослідження (фокус-групи, експертні опитування), кабінетні дослідження (оцінка ефективності рекламних кампаній, SWOT-аналіз рекламної привабливості медіа, тренди, прогнози).

Член УАМ, у своїй роботі дотримується Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ; член ОМС (Общероссийская Маркетинговая Система, що заснована Російською асоціацією маркетингу).

   

 
  Contacts:
03057, Kiev-57,
prosp.Peremogi, 54/1, r.436
tel./faks. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Ukrainian Marketing Association