Увага! Офіційний сайт Української асоціації маркетингу
змінив адресу на uam.in.ua
Ви автоматично перейдете на нову сторінку через 50 секунд.


 
на головну
напиши нам
Добавить в избранное
  Пошук »    
 

 

 

 
Разместить рекламу

 







 




POSADA.com.ua :: Работа в Киеве, Харькове, Одессе, образец резюме










 

     


   Креативний бриф    Список тренінгів   



Мета тренінгу - відповісти на питання:

  • Що таке креативний бриф? Які механізми його формування?
  • На що потрібно звертати увагу при аналізі ринкової інформації для розробки креативного брифу?
  • Як конкретизувати конкурентну позицію рекламованого товару і визначити форму подачі вербальних і а у діо візуальных еле ментів у креативному брифі?

Аудиторія: маркетологи, керівники маркетингових служб підприємств, бренд менеджери, арт-директори, PR менеджери.

Програма тренінгу:

1. Процес розробки і створення рекламного звернення (РЗ).

Схема взаємодії суб'єктів рекламного ринку в процесі створення РЗ. Сенс завдання і структура креативного бриф у . Основні прийоми маркетингу (сегментування ринку і позиціонування товару) при розробці реклами.

2. Цільова а удиторія реклами.

Психологічн і особливост і сприйнятт я реклам и цільово ю а уди торією. Специфіка поводження споживачів залежно від типу рекла мованого товар у . Матриця FKB. У країнський споживач як об'єкт реклами.

3. Розробка креативного брифу в процесі планування рекламної кампанії.

Маркетингова інформація, що необхідна для створення креативно го бриф у . Етапи планування рекламної кампанії. Постановка цілей рекламної кампанії, конкретизація цільової рекламної а удиторії. Визначення цілей креативного бриф у . Планування типів носіїв реклами залежно від змісту реклами.

4. Механізм розробки креативного брифу .

Конкретизаці я рекламног о позиціонування . Макро мікромоделі позиціонування. Визначення обов'язкових вербальних і а удіо візу альных елементів РЗ в креативному брифі. Матриця Россітера Персі. Т ворчі підходи до створення реклами.

 

5. Оцінка ефективності рекламного звертання.

Етапи і методи оцінки ефективності креативного брифу . Процедури оцінки ефективності.

Методики проведення: вправи щодо розробки креативного брифу (на прикладах компаній слухачів), аналіз практичних прикладів, групова диск у сія, де монстрація рекламних кліпів.

Тривалість тренінгу – 1 день.



Замовити тренінг
   

 

  Наші координати:
03057, Київ-57,
пр.Перемоги, 54/1, оф.436
тел./факс. +38 (044) 456-08-94; 459 62 09
uma@kneu.kiev.ua
 
© 2001-2010
Українська асоціація маркетингу